Fitness Seller

Sticky Podcasts

Bezoekers in dit topic


1590996719817.png
 

Chille gast. Kende zijn verhaal al min of meer van de bodybuildinglegendsshow van John Hansen. Voor wie het nog niet kent en van podcasts houdt... zeer vermakelijke podcasts zijn dat.
Maar was toch leuk vanochtend tijdens de cardio om het nog eens te horen.

Verbaas me er ook altijd over hoe intelligent en welbespraakt al die bodybuilders uit de 70/80/90s zijn. Kunnen zulke goede verhalen vertellen waar je geen genoeg van krijgt. Als je daarna een interview hoort met William Bonac of Roellie Winklaar... nou dat valt vies tegen.
 

Chille gast die Santi. Gaat volgende show 212 doen. Ben benieuwd
 
You know, I luv tha sport, Kev.
 
Damn, die podcats van Fouad zijn echt heerlijk. 2,5 uur entertainment.
 
I have no black in me. —Sergio Oliva Jr

Het is officieel. Het licht is aan, maar er is niemand thuis.
 
More than a million African slaves were brought to Cuba as part of the Atlantic slave trade; Cuba did not end its participation in the slave trade until 1867. As the slaves outnumbered the European Cubans, a large proportion of Cubans are descended from these African slaves, perhaps as many as 65% of the population.
 
More than a million African slaves were brought to Cuba as part of the Atlantic slave trade; Cuba did not end its participation in the slave trade until 1867. As the slaves outnumbered the European Cubans, a large proportion of Cubans are descended from these African slaves, perhaps as many as 65% of the population.

Haha. Sergio is idd niet de slimste maar hij is wel degene waar ik het liefst interviews enzo van hoor. Ken geen andere (goede) IFBB pro die zo open en eerlijk is en altijd zijn oprechte mening geeft. Liefde voor hem.
 
One of the guys, for seven days, asked for 21 Sustanon. —Sarcev
 

Zelfs bostin zijn kuurtjes zijn dan nog mild :rolleyes:
Toevallig net gekeken, Derek wist halverwege niet eens meer wat hij erover moest zeggen hahaha. 10 gram en paar potjes orals per dag wat een gek.
 
Toevallig net gekeken, Derek wist halverwege niet eens meer wat hij erover moest zeggen hahaha. 10 gram en paar potjes orals per dag wat een gek.

Zal natuurlijk niet helemaal kloppen maar zal beste hoeveelheden hebben weggewerkt. Zou alleen al gek worden van het pinnen dag in dag uit...
 
Back
Naar boven