AndroidHealthClinic

Nieuwsgierig...Naar vet verlies met anavar+winstrol?

Bezoekers in dit topic

YoungBull

Novice
Lid geworden
24 apr 2016
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
30%
Hoi,

Ik train nu ongeveer 2 jaar met een tussen stop van 6 maanden waardoor mijn vetpercentage omhoog is gegaan
ben nu ook veel bezig met vechtsport en fitness ik train 4/5 keer per week


mijn doel is om kurk droog te worden zoveel mogelijk spier massa behouden!

Nou ben ik benieuwd naar Anavar in combinatie met winstrol ik lees dat het een milde kuur is en dat de resultaten gunstig zijn dus ben ik benieuwd naar..

Welke hoeveel heden zou ik mee beginnen?

Welke na kuur is ideaal en welke hoeveelheid?

Hoelang zou een beginners kuurtje duren?

Wat zouden de bijwerkingen(op langere termijn) kunnen zijn? -
verlies je dan ook het meeste opgebouwde spiermassa?

En natuurlijk...
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
1 topic is genoeg zekers?
 
0,0 kennis. Als mensen je handje moeten vasthouden op het pad van gebruik van ernstig levertoxische middelen ben je overduidelijk niet goed bezig. Lees je in, doe kennis op en overweeg dan pas om de stap te nemen.

Dit is natuurlijk best triest, no offense.
 
0,0 kennis. Als mensen je handje moeten vasthouden op het pad van gebruik van ernstig levertoxische middelen ben je overduidelijk niet goed bezig. Lees je in, doe kennis op en overweeg dan pas om de stap te nemen.

Dit is natuurlijk best triest, no offense.

In de titel staat daarom ook (nieuwsgierig) vandaar de vragen dat ik over ga op Juice dat is een andere mindset ;)
 
Ga je eerst inlezen en weer een tijd goed sporten ipv aan de aas als je 6 maanden niet hebt gesport.
 
Je begrijpt denk ik niet hoe schadelijk aas voor je lever kunnen zijn. Als het niet nodig is, zoals in jouw geval, zal het advies ook altijd zijn om ze te laten liggen. Je bent nu gewoon ongeduldig en wilt een shortcut. Als je zo graag kurkdroog had gestaan had je maar eerder moeten gaan cutten.

Als je droog wilt worden moet je minder eten en/of meer cardio doen voor een tekort van 300-500 kcal. Tadaah, heel simpel, kost alleen wat discipline.
 
Back
Naar boven