AndroidHealthClinic

Nieuwsgierig

Bezoekers in dit topic

prinsjj

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2003
Berichten
175
Waardering
1
Ik heb nog nooit gebruikt, maar ik ben nieuwsgierig. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Mijn grote vraag is eigenlijk, als je 1 keer gaat kuren en je stopt dan hou je dan je gewonnen spiermassa dan vst, als je voldoende eiwitten blijft eten of val je dan weer terug en grijp je dan naar een tweede kuur.

De reden dat ik niet gebruik is dat ik nu al 3 maanden door een hel ga door het medicijn, rocaccutane (ivm acne)
1 van de bijwerkingen van AS is natuurlijk acne.

Wat ik zo gehoord en gelezen hebt qua middelen, lijkt mij het DHT-middel stromba de meest veilige en je houdt volgens velen meer natuurlijke spiermassa over dan bij anabolen ?? Is dat zo ?
 
Stromba is niet perse veilig hoor. Maar het is wel goed houdbare massa.

Maar een goede kuur kan je beter gaan stacken. Stromba alleen zal je hooguit 3-5 kilo halen , misschien wat meer als je hoog dosseerd en langer kuurt.

Over dat stoppen: je moet weten dat tijdens een kuur je wel sneller groeit maar dat 15 kilo winst natuurlijk niet 100% spieren zijn. Spieren groeien nu eenmaal heel traag dus als 50% daarvan uit eiwitweefsel bestaat dan is het heel veel. De rest is vocht/vet en verlies je snel nadien.

Ook moet je goed weten hoe je al de rest moet doen, tijdens een kuur is het goed eten etc nog veel belangrijker, omdat snel groeien ook meer eiwit en energie vraagt.

Hopelijk al wat wijzer :)
 
Wat is nou het gevoel dat je krijgt als je gebruikt ?

Je krijgt toch alleen meer kracht ?
Of wordt je agressiever ? Geiler ??? :D Het is toch DHT.

Als je het volgende schema hanteert, wat er kan er eventueel misgaan ??? Kortom een hoop vragen.......

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by prinsjj

Mijn grote vraag is eigenlijk, als je 1 keer gaat kuren en je stopt dan hou je dan je gewonnen spiermassa dan vst, als je voldoende eiwitten blijft eten of val je dan weer terug en grijp je dan naar een tweede kuur.



Ik was van plan om echt maar 1X te kuren, maar nou is mijn eerste kuur voorbij en ik begin al uit te kijken naar de 2e... De realiteit is dus dat het enorm moeilijk is het bij 1X te houden....

Van die spiermassa kan ik nog niks zeggen uit persoonlijke ondervinding, want mijn eerste kuur is pas afgelopen...
Ik ben er wel vrij zeker van dat je na de kuur op je voeding en training moet blijven letten (maar dat spreekt voor zich)
 
Originally posted by StillStrong

Over dat stoppen: je moet weten dat tijdens een kuur je wel sneller groeit maar dat 15 kilo winst natuurlijk niet 100% spieren zijn. Spieren groeien nu eenmaal heel traag dus als 50% daarvan uit eiwitweefsel bestaat dan is het heel veel. De rest is vocht/vet en verlies je snel nadien.


Maar Stromba oftewel stanozolol is toch een DHT-middel ? En die kunnen toch niet omgezet worden in oestrogeen, dus dan hou je toch geen vocht vast ? Aangezien oestrogenen alleen maar vocht vasthouden ?
 
Re: Re: Nieuwsgierig

Originally posted by Oom Oli




Ik was van plan om echt maar 1X te kuren, maar nou is mijn eerste kuur voorbij en ik begin al uit te kijken naar de 2e... De realiteit is dus dat het enorm moeilijk is het bij 1X te houden....

Van die spiermassa kan ik nog niks zeggen uit persoonlijke ondervinding, want mijn eerste kuur is pas afgelopen...
Ik ben er wel vrij zeker van dat je na de kuur op je voeding en training moet blijven letten (maar dat spreekt voor zich)


Wat heb jij dan genomen ? En wat is het effect ? Ik lijk wel nieuw op deze aarde :D
 
Originally posted by prinsjj



Maar Stromba oftewel stanozolol is toch een DHT-middel ? En die kunnen toch niet omgezet worden in oestrogeen, dus dan hou je toch geen vocht vast ? Aangezien oestrogenen alleen maar vocht vasthouden ?
Met stromba houd je idd geen vocht vast. Stromba/ stanazolol is echter in vergelijking met test een zwak anabool, je zal er nooit massa mee winnen.
De meesten willen in een eerst ekuur toch zoveel mogelijk massa, omdat van cutten nog geen sprake is en je maar beter wat meer gewicht kan aankomen zodat er ook meer overblijft.
 
Originally posted by prinsjj
Wat is nou het gevoel dat je krijgt als je gebruikt ?

Je krijgt toch alleen meer kracht ?
Of wordt je agressiever ? Geiler ??? :D Het is toch DHT.

Als je het volgende schema hanteert, wat er kan er eventueel misgaan ??? Kortom een hoop vragen.......

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen
Het gevoel dat je krijgt; ik kan alleen spreken uit ervaring van mensen die ik geholpen heb tijdens hun kuur.

Men voelt zicht uiteraard 'breed', goed, wat prikkelbaarder, wat scherper , sterker en dominanter.

Uiteraard gaat je kracht flink omhoog en zal je libido opmerkelijk verbeteren (en zonder deca zelfs een stuk na de kuur)
Probleem is dat dit enkel tijdens de kuur zo is en dat je erna beetje de slag terug krijgt. Punt is dan dat je zo snel mogelijk gaat nakuren om je eigen test productie te starten.
En zoals gezegd moet je zowel tijdens als na de kuur goed blijven eten, want meer massa vraagt ook meer onderhoud en dus calorieën om deze te behouden.

Wat dat schema aangaat, ik raad je dit dus af, omdat het erg zwak zal zijn en je hoogstwaarschijnlijk toch naar een zwaarder zal gaan omdat je niet tevreden was.
Het eerste schema is meestal een soep voor velen, maar Olimantado hier is zo slim geweest om naar goede raad te luisteren en draagt daar nu de vruchten van.
Ik zou dus aanraden van goede research te doen, ff de stickys hier op het board door te nemen en gerust vragen te blijven stellen maar het kuren pas te doen als je 100% weet waarmee je bezig bent.
 
Originally posted by admin

Men voelt zicht uiteraard 'breed', goed, wat prikkelbaarder, wat scherper , sterker en dominanter.



Kijk, jullie lachen mij steed uit, maar in de weken dat je veel Dbol gebruikt vind ik dus ECHT dat dat effect in je hoofd te vergelijken is met coke...
 
Re: Re: Re: Nieuwsgierig

Originally posted by prinsjj



Wat heb jij dan genomen ? En wat is het effect ? Ik lijk wel nieuw op deze aarde :D


Vooral test en Dbol...
 
Originally posted by Oom Oli




Kijk, jullie lachen mij steed uit, maar in de weken dat je veel Dbol gebruikt vind ik dus ECHT dat dat effect in je hoofd te vergelijken is met coke...
Het is gewoon de eerste keer dat ik die opmerking hoor, heb toch al tig mensen boven de 50mg weten nemen maar dat heb ik nooit horen zeggen :)
 
De bijwerkingen die je kunt krijgen is bij iedereen verschillend. Ik heb persoonlijk weinig tot geen last van bijwerkingen, dus agressief word ik niet en krijg ook geen acne. Ik heb zelfs niet eens het gevoel dat ik superman ben.
Het enigste wat ik merk, is dat ik sterk word en dat ik groei. Maar dat groeien is ook weer per persoon verschillend. Sommigen groeien 15 kilo en verliezen meer dan de helft of alles als ze stoppen. Ik groei meestal een 5-7 kilo, waarvan ik er maar een paar kilo van verlies.

En dat stromba veilig zou zijn, zijn ook de meningen over verdeeld. Het is in ieder geval slecht voor je lever, maar van de pillen die er zijn heeft het denk ik wel de minste bijwerkingen. Maar in jouw geval, omdat je last van acne hebt, weet ik niet zeker of stromba goed voor je is, want mijn ervaringen (van anderen) zijn dat je van stromba nog meer acne krijgt.
Dit omdat pillen erg moeilijk af te breken zijn, waardoor er in je bloed giftige stoffen komen die weer ontstekingen en acne kunnen veroorzaken. Als je veel gezond eet en veel drinkt kun je dit verminderen.

En dat kuurschema vind ik aan de lage kant. Beter is om de eerste week op te bouwen van 10 naar 30 mg per dag, en dan 5 weken 30mg ED en dan weer de laatste week afbouwen van 30 naar 10mg. Ik zelf doe meestal 40mg ED.

Voordat je begint met AS, zou ik eerst goed studie van AS maken en jaren goed trainen en eten.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by admin

Het is gewoon de eerste keer dat ik die opmerking hoor, heb toch al tig mensen boven de 50mg weten nemen maar dat heb ik nooit horen zeggen :)


Misschien hadden zij geen ervaring met (goeie) coke....
 
Ik heb nog nooit wat in mijn hoofd gevoeld van dboll. Alleen in m'n tepels.
 
Originally posted by Oom Oli



Misschien hadden zij geen ervaring met (goeie) coke....
Of misschien heb jij je 'coke pillen' laten verkopen (bestaat dat ?) :D
 
Originally posted by admin

Of misschien heb jij je 'coke pillen' laten verkopen (bestaat dat ?) :D


Nooit gezien...., maar moet te fabriceren zijn...
Wist wel niet dat je op coke zo kan groeien!!
Nou is niet zo erg, dan was het een goede koop...
:p Coke waar je 14 kg van aankomt!! Vroeger viel
ik er steeds van af, van die coke!
 
Ik train al een jaar of 4/5. Qua voeding weet ik zeer goed waar ik mee bezig ben.
Ik heb op 15 % gezet tijdens bulken en ik heb eens op 4.6 % gezeten, maar dat doe ik nooit meer (flauwvallen enz)
Nu eet ik op onderhouds niveau, waardoor ik idd. minder groei, maar ik wil er winter en zomer droog uit zien.
Vandaar dat ik varieer tussen de 8,5 % en 10 %.

Ik zeg ook niet dat ik ga kuren, maar de interesse is zo gegroeid.
En wat betreft Stromba heb ik wel mensen gezien, die massa aanmaakten, maar dat kan ook een optisch bedrog zijn, aangezien ze misschien droger werden.

Ik vind het wel super dat je op dit board vragen kan stellen enz..
Ik zal me er nog meer in gaan verdiepen en mocht ik willen gaan kuren, dan doe ik dat zeker voor de volle 500 %

Ik heb natuurlijk eens de sticky's gelezen en ik heb 1 vraag alvast, moet je injecteren of is er ook een goed alternatief om te slikken ?
 
Laatst bewerkt:
jammer ollie ik begon vertrouwen erin te krijgen na je eerste reply maar daarna zakt het jammer genoeg weer af naar dat drugs gedoe
 
Originally posted by karperblues
jammer ollie ik begon vertrouwen erin te krijgen na je eerste reply maar daarna zakt het jammer genoeg weer af naar dat drugs gedoe

Vriend, hoe je het ook draait of keert steroïden ZIJN nou eenmaal drugsgedoe. Ik zeg gewoon de dingen zoals ik ze voel OK?
 
ja maar drugs vallen echt niet onder de hard drugs. Dat je dbol voelt als coke kan ik nog inkomen al is coke echt wel een sterker gevoel dan dbol ik denk dat je die vergelijking gewoon achter wege moet laten
 
Back
Naar boven