AndroidHealthClinic

Nieuwsgierig

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Waardering
3.636
Op dit board staan momenteel 2500 leden geregistreerd, op Body&Fitness 1500, Fitnessnet 1000 en een aantal van ons zit ook bij Dutch van Marcus

Waar ik nu benieuwd naar ben is waaruit nu eigenlijk de kern van deze groepen bestaat. Dus wie zit er bij 2 of meer van deze board. En wie komt bij alle 4 ?? zoals ik zelf

Het gaat me er niet om onder welke naam je overal zit enz., maar puur gewoon om eens te kijken uit hoeveel personen onze "community" nu feitelijk bestaat

Laatst bewerkt:
iedereen die post is dus een active member? ok

hi :wave: :hedbang:

Ik kom op DBB, B&F en op fitnessnet.. lees alle 3 dagelijks bij maar post voornamelijk alleen hier en af en toe op die andere 2. Op B&F heet ik ook gewoon Ma3stro en op Fitnessnet Ronny

Ik kom bij alle vier....onder bijna dezelfde naam.

He 3 we hebben er "slechts" 2050 hoor, maar positief denken is altijd goed :D

Ik kan dit overigens niet precies nagaan hoeveel % daarvan ook regelmatig actief is.
Het aantal van die geregistreerden die al gepost heeft ligt iig relatief hoog. De rest blijft ook regelmatig lezen.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik zit voor het moment meer op de buitenlandse boards in de UK/VS.

DBB only.

zoveel tijd heb ik nou ook weer niet ;)

ik zit hier :) , op bodynet, op dutch van marcus, en op een aantal amerikaanse boards.

bij mij is het begonnen bij marcus. van daaruit naar fitnessnet, dan hier. b&f nog niet geweest.

verder zit ik op een aantal amerikaanse boards ook.

ik verdoe op deze board alleen al meer dan genoeg tijd

mag wel zeggen dat ik een actieve gebruiker ben

:D

Ik zit voornamelijk hier en op body & fitness.

dbb, b&f en fitnessnet

Dit is mijn stamforum. bevalt me prima en krijg hier genoeg info.
heb ook geen tijd voor andere ..ik maak deze zin maar niet af:D

Dit is t enige nl/belgische board waar ik zit. De rest is allemaal Amerikaans

ik zit alleen hiero, geen tijd voor andere boards
Als je teveel op andere boards zit , krijg je op ten duur een overkill aan informatie denk ik...........

Ik verdoe mijn meeste tijd weer hier, was even vaker op B&F te vinden, dat iets van haar sprankelendheid heeft verloren omdat het nieuwe er af is. Wel heel leuk dat daar een drukbezochte vrouwensectie is.

Dacht dat fitnessnet wel ter ziele zou zijn, maar na maanden niets gepost te hebben, ging ik deze week weer even kijken en het bleek springlevend te zijn (nog 1 of 2 bijdragen gepost,oa. over detectietijden).

Op BB.com kwam ik voorheen vaak, maar het is te druk, wel eig met meer feitelijke info, daar heb ik bijv ook meeste gegevens over yohimbine vandaan.

Sinds heel kort zit ik op het HST forum.. ben net 2 weken geleden via Burn in HST geïnteresseerd geraakt.

Buiten BB nog wel op een fietsforum en 3 low-carb forums , oa. van Lyle McDonald.

Dat was het wel geloof ik...

Espi (voor wie het bijna een zegen was dat internet vanmiddag uitviel)

Laatst bewerkt:
Meest aktief als admin op Body & Fitness Forum
Verder regelmatig poster op :
- DBB
- Fitnessnet
- Marcus EZ (de grondlegger :D)
- Bodynet
- Verder nog lid van een 20-tal andere BB boards maar meestal daar alleen lezen.

Groet Smalluser :thumb:

Ik kom voornamelijk hier, op fitnessnet en b&f.

Back
Naar boven