MuscleMeat

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody

Bezoekers in dit topic

Kan iemand dit topic trashen?
 
benchMarc zei:
Kan iemand dit topic trashen?

mijn beste jongeman, uw jaloezie verblijd mij ten top. Het is niet een ieder gegeven de stick der hockey te hanteren zoals god het bedoeld heeft.

Deshalve, mocht u niet gedient zijn van dit topic..BEZOEK HET DAN NIET!!
it's that simple.
 
jongens moeten jullie zo niet uit en wijven regelen?
 
Man-Mountain zei:
jongens moeten jullie zo niet uit en wijven regelen?

Mijn moeder heeft voor vanavond de creme de la creme uit het Gooi uitgenodigd vrind. Dus weldra zullen onze buikspierlichamen geadoreerd worden door hollands beste gekweekt vrouwlijk schoon
 
nofear train! zei:
Ik zal me even voorstellen,

ik heet pepijn en ben lid van hockeyclub: "mijn vader rijd een jag"
Ik ben knap en relaxt en ben flink gespierd want ik heb 6 blokjes.
de chickies vinden me lauw en lekker en ze staan voor me in de rij



:roflol: :roflol: :roflol: :D
 
Ik heet Johnny en Johnny houdt niet van yuppen. Johnny geeft ie peppijn en z'n vrinden een paar meppen met hun hockeysticks voor hun eige harses :slap:
 
M@rsel zei:

Nee Marcel!!!jij gaat NIET met ze meedoen!!!:mad: haha!!!:D

sjonge ik ben 3dagen weggeweest van het forum en dacht dat dit wel doodgebloed was...HOPPA!al 25 paginas...de baco-Bobbis worden SPONTAAN kakker Pepijntjes...sjonge...dit topic maakte wel veel los zeg:p Imo een beetje uit de hand gelopen:D
 
Marvinnr1 zei:
Ik heet Johnny en Johnny houdt niet van yuppen. Johnny geeft ie peppijn en z'n vrinden een paar meppen met hun hockeysticks voor hun eige harses :slap:


Van waar deze haat vrind, jaloers dat je vader geen mooie saab, volvo of jaguar kan veroorloven?

En dan nog iets, ik heet pepijn en niet peppijn. pepijn komt van het griekse woord: Pepincules, de griekse god van de knapheid
 
MMMMMM, behoorlijk kalm geweest gisteren avond :scratch:
 
nofear train! zei:
Van waar deze haat vrind, jaloers dat je vader geen mooie saab, volvo of jaguar kan veroorloven?

En dan nog iets, ik heet pepijn en niet peppijn. pepijn komt van het griekse woord: Pepincules, de griekse god van de knapheid

haat is een groot en beladen woord net als jaloezie peppijn, hou het er maar op dat ik niet van ballen houdt ie hockey beoefenen :cool: ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven