MuscleMeat

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody

Bezoekers in dit topic

..en Peppino komt van de naam Poeppino. In Sesamstratikus, gelegen bij Athene, maakte Tommienaikos en Iniminieskulus het veels te bont! Poeppaion was genoodzaakt om een bezoekje te brengen aan deze nog gezellige straat. Alle griekse sesamstraatfiguren konden zich verstoppen, maar PoepPino was te groot om zich ergens te verschuilen en zo gebeurde het dat deze gele (of blauwe???) birdie veranderde in een shitbird, sindsdien genaamd als Poeppino
 
Watsgeburt en Waarsmunbird???
 
loll gedoete ecto, heb je die spuit in je hersenpan gezet ofzo? :D
 
zucht..if you can't beat them...join them

:scratch:
 
sjonge...al 35 paginas...en ik maar denken dat het maar beperkt zou blijven tot 3-4 lullige stukkies voordat iedereen het beu zou zijn:D
 
RobertHosper zei:
sjonge...al 35 paginas...en ik maar denken dat het maar beperkt zou blijven tot 3-4 lullige stukkies voordat iedereen het beu zou zijn:D

Allemaal dankzij jouw!

als je nou stopt met posten hier dan verdwijnt dit topic misschien nog eens! :D
 
ach...eigelijk is het wel humor:) misschien komen we wel aan de 50?:)
by the way..is dat Bobbi?D*liciousboy op je avatar?ik meen Bobbi te herkennen aan die tuitlippen???
 
nEe, NeE! NieT sToPPuH mAtTiES! StRAkS fALt uR nIKs mEEr tU lAChUn!
 
OWkeE DaNn BoERuhKoOlTjuH!!! Is GoewD HoOor!Wuh GaAn FoOr de 5O PaginAas:D
 
Wat een k*tthread eigenlijk... :scratch:
 
ik zeg nix Marv:p
 
/-\naboliC zei:
Wat een k*tthread eigenlijk... :scratch:

kennelijk zijn jullie de enige, het regent anders karma bij mij:D
 
Maar ff serieus.. vind je het eigenlijk niet gewoon een k*tthread?? :scratch:
 
nou...dat niet...ik werd alleen een beetej moe dat ik elke keer Bobbi zag langskomen op DBB, dus ik besloot er maar wat van te zeggen. Ik word er wel n beetje moe van langzamerhand omdat het een beetje uit de hand is gelopen:D mahja...bloedt vanzelf wel dood
 
RobertHosper zei:
ach...eigelijk is het wel humor:) misschien komen we wel aan de 50?:)
by the way..is dat Bobbi?D*liciousboy op je avatar?ik meen Bobbi te herkennen aan die tuitlippen???

Dat is de BLUESTEEL look van Zoolander met de rotkop van Bobbifaghoofd! :D Hulde aan Benchmarc die hem gemaakt heeft!
 
Back
Naar boven