/-\naboliC zei:
Ja maar dat is anders. Dat zijn blanke dreadlockhippie’s. Het is diverse malen wetenschappelijk aangetoond dat die irritant zijn. Ik probeer nog een manier te vinden om mijn irritatie jegens dit langharig werkschuw tuig om te buigen in iets positiefs. Suggesties?KaLe zei:Zegt iemand die een hekel heeft aan alles wat op een tekkel of bouvier lijkt die op Lowlands te vinden zijn...
Rustig nou maar. Alles word hier goed besproken en als iemand geband wordt dan heeft die het dubbel en dik verdient neem dat nou maar van mij aan. De personen waar het hier om gaat hebben tig waarschuwingen gekregen die ze steeds genegeerd hebben, we blijven niet bezig hoor.D. zei:Geen idee. Dat hele regime van tegenwoordig heeft weinig transparants meer. Mensen worden maar geband, gestraft en hier en daar worden dingen dichtgegooid, maar toelichting HO MAAR.
Leden zijn vogelvrij....
Big_T zei:Rustig nou maar. Alles word hier goed besproken en als iemand geband wordt dan heeft die het dubbel en dik verdient neem dat nou maar van mij aan. De personen waar het hier om gaat hebben tig waarschuwingen gekregen die ze steeds genegeerd hebben, we blijven niet bezig hoor.
Marvinnr1 zei:Ro, dit is toch tijdverspilling geen aandacht geven aan die gozer
Krijgt ie al genoeg van 13 jarige puber meisjes
"Zit je op fitness, heb je buikspieren?" vraagt een meisje aan me "Nee, maar wel ****ing grote spierballen"... haha
RobertHosper zei:Oh nee!!!Big'r ook al
!!!
Big'r zei:oOk aL..... FoLChEnS MiJn wAs iK dE EeRStE mEt sOoN MOoIe aFaTTar!
EricR zei:Niet te geloven dat die gast nog 'for real' is ook, hij woont in de buurt. Wie weet kom ik hem eens tegen in de Bogaard (winkelcentrum) in Rijswijk. Vrees dat ik dan mijn lachen niet kan inhouden.
M@rsel zei: