Fitness Seller

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
KaLe zei:
Zegt iemand die een hekel heeft aan alles wat op een tekkel of bouvier lijkt die op Lowlands te vinden zijn...
Ja maar dat is anders. Dat zijn blanke dreadlockhippie’s. Het is diverse malen wetenschappelijk aangetoond dat die irritant zijn. Ik probeer nog een manier te vinden om mijn irritatie jegens dit langharig werkschuw tuig om te buigen in iets positiefs. Suggesties?
 
D. zei:
Geen idee. Dat hele regime van tegenwoordig heeft weinig transparants meer. Mensen worden maar geband, gestraft en hier en daar worden dingen dichtgegooid, maar toelichting HO MAAR.
Leden zijn vogelvrij....
Rustig nou maar. Alles word hier goed besproken en als iemand geband wordt dan heeft die het dubbel en dik verdient neem dat nou maar van mij aan. De personen waar het hier om gaat hebben tig waarschuwingen gekregen die ze steeds genegeerd hebben, we blijven niet bezig hoor.
 
Big_T zei:
Rustig nou maar. Alles word hier goed besproken en als iemand geband wordt dan heeft die het dubbel en dik verdient neem dat nou maar van mij aan. De personen waar het hier om gaat hebben tig waarschuwingen gekregen die ze steeds genegeerd hebben, we blijven niet bezig hoor.

idd lol, op andere forums wordt je al gebannen als je een foto met een tiet plaatst ofzo.
 
Marvinnr1 zei:
Ro, dit is toch tijdverspilling geen aandacht geven aan die gozer :nope:
Krijgt ie al genoeg van 13 jarige puber meisjes :D

"Zit je op fitness, heb je buikspieren?" vraagt een meisje aan me "Nee, maar wel ****ing grote spierballen"... haha

weet ik Marv...maar het is zo heerlijk om die gast te dissen:D
 
:eek: Oh nee!!!Big'r ook al:(!!!
 
RobertHosper zei:
:eek: Oh nee!!!Big'r ook al:(!!!

oOk aL..... FoLChEnS MiJn wAs iK dE EeRStE mEt sOoN MOoIe aFaTTar!
 
Iik HeP sElf Op Me SaIt GuSeTt OoK nOcH:

vrijdag 09-09-'05 om 22:48
--------------------------------------------------------------------------------

ER ZIJN WEER ZIELIEGE LEVENLOZE FAKER ACTIEF !!
ZE D0EN ALSOF ZE MIJ ZIJN EN EN ZEGGEN RARE SHIT OM MIJ EEN SLECHTE REPUTATIE TE GEVEN
ALS IEMAND JE T0EV0EGD OP MSN BEN IK DAT NIET !!
LEES HIER0NDER VERDER..
 
Niet te geloven dat die gast nog 'for real' is ook, hij woont in de buurt. Wie weet kom ik hem eens tegen in de Bogaard (winkelcentrum) in Rijswijk. Vrees dat ik dan mijn lachen niet kan inhouden.
 
EricR zei:
Niet te geloven dat die gast nog 'for real' is ook, hij woont in de buurt. Wie weet kom ik hem eens tegen in de Bogaard (winkelcentrum) in Rijswijk. Vrees dat ik dan mijn lachen niet kan inhouden.


Ej fet ouwe daar hang ik altijd met mn matties. check ouwe, daaro bij die vette store op de hoek met die vette D&G shirties, je weetwel die shirtjes waar die bbérs niet inpassen daarom komen al hun chickies naar mij en mn matties. snap je
 
Wie is nou de echte homo? Of hebben hier mensen tijd te veel?
 
Back
Naar boven