XXL Nutrition

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
voor de mensen die het nog niet door hadden...De Bacoboy Bobbie aka G/D*liciousboy van superdudes wint hier zieltjes...Del guy, nofear train, anabolic en b3ta zijn al prooi gevallen aan dat stuk tuig dat hier gelukkig geband is.

onder het mom van: cHeck mUh BuIkkiEEE en zo in vol ornaat zn blokjes laat zien waar ie het hoofd van een 13-15jarige op hol brengt en vervolgens gekke bekken trekt door zn voorhoofd zó te trekken dat er een heuse gleuf onstaat waar je makkelijk een cd in kunt stoppen...maakt nie uit wat je drin stopt...er komt waarschijnlijk k*tgeluid uit:D en vervolgens domme bijdehante opmerkingen maken van: VaN AnAboluh KrijG Juh eeN KleinUH Pi3MoL

ik zeg het jullie DBB broeders!!!de bacoboys rukken op naar dit board, ze dienen hardhandig uitgeroeid te worden...just me 2 cents:D
 
Robert, kwam ik jouw picture ook niet tegen op sugadudes in de top 50?? ;)
 
*poetst zijn Desert Eagle*
 
waarom is huck/tswhey geband? :S
 
Jesus Robert, kom niet haten dan.
 
foutje..hij moest naar het gare hanenhok...lieve mods, move please?:D
 
roxxe zei:
waarom is huck/tswhey geband? :S
huck hierom denk ik?
[Link niet meer beschikbaar]

en tswhey, gewoon omdat het een relnicht is met zn vieze vagina's? SLechts vermoedens hoor, ze mogen jou immers evengoed bannen.
 
Papi Chulo zei:
Robert, kwam ik jouw picture ook niet tegen op sugadudes in de top 50?? ;)

sjonge...ben ik dan zo populair?:) en dat voor iemand die 1 x in de maand zn profiel checkt :rolleyes:
 
damn!!!is Huckleberry geband??? ik zie het nu pas:D
 
Jullie zijn gewoon haters.

Vooral jij RH, je zou willen dat je zulke blokjes had :P
 
Oxgene zei:
Jullie zijn gewoon haters.

Vooral jij RH, je zou willen dat je zulke blokjes had :P

ruik ik hier niet een Bobbie fan? :rolleyes:
 
moest huck dat nou flikken? ???
 
hoe lang zijn we huckie kwijt?:(
 
Oxgene zei:
Jullie zijn gewoon haters.

Vooral jij RH, je zou willen dat je zulke blokjes had :P
straks blok ik je in je voorhoofd tuitelips van me
 
:roflol: tuitelips!!!!:roflol:
 
Geen idee. Dat hele regime van tegenwoordig heeft weinig transparants meer. Mensen worden maar geband, gestraft en hier en daar worden dingen dichtgegooid, maar toelichting HO MAAR.
Leden zijn vogelvrij....
 
*bergt desert eagle op, omdat het niet meer over superdudes gaat*
 
Back
Naar boven