AndroidHealthClinic

Nieuwste rage!!!Superdude G*liciousboy Bobbie invades this board!!!Doe iets!!!Anybody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mamlief heet dat klaarkomen.. ze zegt wel dat ik het witte goedje niet meer in mijn onderbroek moet achterlaten, want dat is onhygienisch
 
ik heb er een speciale sok voor, mijn vader zei dat ik het daarin moest doen
 
mijn beste pepijn en pepijn, je moet het juist wel in je onderbroek laten vloeien. das handig voor tijdens de hockey, dan heb je een soort tok snap je?
 
de sok was trouwens best hard voordat ik hem kreeg, was nog van mijn opa geweest zei die
 
Gaan jullie morgen ook naar de hockeyclub?
 
/-\naboliC zei:
Gaan jullie morgen ook naar de hockeyclub?

ja cker, zaterdag moeten we tegen die knakkers van rood-wit dus dan wil ik me nog effe kunnen voorbereiden morgen mij beste pepijn
 
Ok pepijn, aju en tot morgen
 
Ik ga ook pepijn, ik foon je morgen kerel, goede nacht
 
Sjonge jonge wat een kinderachtig gedoe hier zeg :mad:

Delguy heeft een nieuwe avatar en hij wordt gelijk door zijn "volgelingen" ge-nage-aapt.


Zielig hoor!!!!!! Stelletje kneuzen. :cool:
 
hOi mAtTIeS, kUnNEn JuLliE MiJ wAt kArmA-pUnTjuHs cHeEfEn? wAt Un LeUkE, fRoolUku jOnGemAn hEbBu jUlLie aLlumAaL aLs aFaTaR! cHesElLuCh hOoR!
 
boerenkool zei:
hOi mAtTIeS, kUnNEn JuLliE MiJ wAt kArmA-pUnTjuHs cHeEfEn? wAt Un LeUkE, fRoolUku jOnGemAn hEbBu jUlLie aLlumAaL aLs aFaTaR! cHesElLuCh hOoR!
negatieve mn jongen? :o
 
boerenkool zei:
hOi mAtTIeS, kUnNEn JuLliE MiJ wAt kArmA-pUnTjuHs cHeEfEn? wAt Un LeUkE, fRoolUku jOnGemAn hEbBu jUlLie aLlumAaL aLs aFaTaR! cHesElLuCh hOoR!


eerst commentaar op onze polo´s en topics hebben en nu wil je je bij ons aan sluiten? vertel eerst maar eens wat voor auto je vader rijd
 
Ik commentaar op jullie polo's? Ik zou niet durven, al draag is zelf geen lacoste. Aansluiten??? Mijn pappie heeft geen Jag, dus helaas! mAaR iK fiN uT weL hEeL eRRucH BuLanGrIjK dAT wE aLlumAal lEkKuR fRieNdULuK sIJn fOoR mEKaaR! tOiToItOI!
 
BoeReNkOoL eN Br3eZaH's GaAn NiEt SaMen!
 
Back
Naar boven