AndroidHealthClinic

Niewe laptop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom heb je eigenlijk zo'n high-end pc nodig als je hem toch maar voor multimedia gebruikt?
 
Ik zou persoonlijk voor deze gaan.
Electrocorner.be

Dit omdat de processor net iets sneller is, verder verschillen ze niet erg veel van elkaar.

En geheugen bijkopen voor een laptop is een duur geintje.


Succes met je keuze,

Mvg, Nigel
 
Ik zou persoonlijk voor deze gaan.
Electrocorner.be

Dit omdat de processor net iets sneller is, verder verschillen ze niet erg veel van elkaar.

En geheugen bijkopen voor een laptop is een duur geintje.


Succes met je keuze,

Mvg, Nigel

dit is dus de 3de die de TS koos.
Verder: laptop geheugen duur? 50euro voor 1gb, 1jaar geleden was dat nog 80 ofzo voor dezelfde hoeveelheid dus valt dat tegenwoordig goed mee.
 
dit is dus de 3de die de TS koos.
Verder: laptop geheugen duur? 50euro voor 1gb, 1jaar geleden was dat nog 80 ofzo voor dezelfde hoeveelheid dus valt dat tegenwoordig goed mee.

De vierde optie die hij aangaf zit maar 512MB en draait op XP heeft geen lightscribe en de HDD is maar 80GB. :rolleyes:

De andere drie opties hebben 2GB.
Dus voor 50 euro meer is de keus bij mij makkelijk gemaakt.:D

En zoizo heb je voor Vista minimaal 2GB nodig (wordt aanbevolen).
 
De vierde optie die hij aangaf zit maar 512MB en draait op XP heeft geen lightscribe en de HDD is maar 80GB. :rolleyes:

De andere drie opties hebben 2GB.
Dus voor 50 euro meer is de keus bij mij makkelijk gemaakt.:D

En zoizo heb je voor Vista minimaal 2GB nodig (wordt aanbevolen).

die laatste was indd niet al te goed :)

voor vista is officieel maar 1gb aanbevolen en minimaal 512mb nu ben ik het met je eens dat 2gb beter werkt.
 
Dank u wel voor jullie hulp. Het gaat waarschijnlijk de computer worden die jullie voorstellen. Morgen bestel ik hem.
 
Back
Naar boven