Fitness Seller

Nigel Farage

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, maar toch hoop ik dat Jay dit jaar weer met de titel naar huis gaat.

left%20arrow.png

Geniale gast, goede charismatische spreker die duidelijk is en niet iedereen loopt te bedriegen met eurofiele leugens.

sletjes hou op en blijf ontopic dit zijn serieuze zaken.

zag laatst ook het interview met hem op tv. Lijkt me een goede vent, erg charismatisch en klare taal. Doet me altijd goed, of het nou mijn eigen mening is of een andere, duidelijkheid en directheid is erg prettig.

Deze toespraak blijft ook geniaal.

http://www.youtube.com/watch?v=zBGKoB6TjBM

Is al wat ouder, maar hij blijft geniaal :D

We were told that when we had a president, we'd see a giant global political figure - the man that would be the political leader for 500 million people. The man that would represent all of us on the world stage. The man whose job was so important that of course you're paid more than President Obama. Well, I'm afraid what we've got was you. And I'm sorry, but after that performance, earlier, that you gave - and I don't want to be rude - but, you know, really, you have the charisma of a damp rag and the appearance of a low-grade bank clerk. And the question that I want to ask - [disruption] - the question that I want to ask is: Who are you? I'd never heard of you; nobody in Europe has ever heard of you. I would like to ask you, president, who voted for you? And what mechanism? Oh, I know democracy is not popular with you lot - [disruptions] - and what mechanism do the peoples of Europe have to remove you? Is this European democracy? Well, I sense though that you're competent and capable and dangerous, and I have no doubt that it's your intention to be the quiet assassin of European democracy and of the European nation states. You appear to have a loathing for the very concept of the existence of nation states - perhaps that's because you come from Belgium, which of course is pretty much a non-country. But since you took over, we've seen Greece reduced to nothing more than a protecorate - Sir, you have no legitimacy in this job, at all, and I can say with confidence, that I can speak on behalf of the majority of the British people in saying: We don't know you, we don't want you and the sooner you're put out to grass, the better.
:roflol::roflol::roflol:

Deze blijft ook mooi
https://www.youtube.com/watch?v=2gm9q8uabTs

When you yourself, Mr van Rompuy, say that the euro has brought us stability. I suppose I could applaud you for having a sense of humour, but isn't this, really, just the bunker mentality?
:roflol:

And we had the Greek tragedy earlier on this year, and now we have this situation in Ireland. Now I know that the stupidity and greed of Irish politicians has a lot to do with this. They should never ever have joined the euro. They suffered with low interest rates, a false boom and a massive bust.

But look at your response to them. What they're being told, as their government is collapsing, is that it would be inappropriate for them to have a general election. In fact Commissioner Rehn here said they had to agree their budget first before they'd be allowed to have a general election.

Just who the hell do you think you people are?

You are very very dangerous people, indeed. Your obsession with creating this Euro state means that you're happy to destroy democracy. You appear to be happy for millions and millions of people to be unemployed and to be poor. Untold millions must suffer so that your Euro dream can continue.

But it is even more serious than economics. Because if you rob people of their identity. If you rob them of their democracy, then all they are left with is nationalism and violence. I can only hope and pray that the Euro project is destroyed by the markets before that really happens.

Laatst bewerkt:
Hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerste filmpje is gewoon correct, kan er ook niet bij hoe die achterlijke EU ambtenaren het in hun hoofd halen om Roemenië en Bulgarije toe te laten, veel corrupter kan haast niet binnen Europa. Het is hetzelfde als twee Griekenlanden toelaten, compleet achterlijk, al helemaal als je het combineert met vrije emigratie binnen de Eurozone. De euro als munt zorgt overigens ook voor veel problemen in het zuiden door het gemis van devaluatie dus ook daar heet Farage gelijk in.

Eerste filmpje is gewoon correct, kan er ook niet bij hoe die achterlijke EU ambtenaren het in hun hoofd halen om Roemenië en Bulgarije toe te laten, veel corrupter kan haast niet binnen Europa. Het is hetzelfde als twee Griekenlanden toelaten, compleet achterlijk, al helemaal als je het combineert met vrije emigratie binnen de Eurozone. De euro als munt zorgt overigens ook voor veel problemen in het zuiden door het gemis van devaluatie dus ook daar heet Farage gelijk in.
Jup, maar omdat die arrogante eurofielen zo hard ein vanuit Brussel bestuurd totalitair Europees reich willen creëren, geven ze geen **** om elke eurosceptische mening.

Nigel Farage, de meningen van honderden miljoenen Europese burgers, de anti-Europese uitkomsten van landelijk gehouden referenda en elke andere vorm van gedachten die niet overeenkomt met hun traum fur ein Europees reich, worden meteen gestigmatiseerd als populistisch, nationalistisch, extremistisch en zelfs fascistisch. Who gives a **** als miljoenen mensen hun banen verliezen en mensen in armoede leven omdat economieën compleet naar de klote worden geholpen door ideologisch Europees wanbeleid. De leiders zitten toch hoog en droog en de burger heeft het maar te slikken.

Griekse economie gaat slecht? Ah joh leen ze gewoon wat geld. Werkt niet? Leen ze gewoon nog wat meer. Werkt nogsteeds niet? hmm... Misschien moeten we ze nog meer lenen? Dat de Griekse bevolking de aankomende decennia bezig is om deze lening terug te betalen maakt natuurlijk niet uit. Europa verdient een leuk zakcentje op de rente van deze lening en Griekenland heeft nix meer te zeggen.

Ze gaan zelfs zo ver, dat anti-Europese uitkomsten eigenlijk gewoon moeten worden genegeerd, hetgeen ook gebeurd is toen de Europese grondwet door ons strot heen is geduwd ondanks dat vele landen na referenda tegen waren.

check dit filmpje, vooral vanaf 03:00
http://www.youtube.com/watch?v=upjf-EWunUw

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven