MuscleMeat

Nigel Farage

Bezoekers in dit topic

Zit hem net te kijken ja haha weer lekker recht voor z'n raap =)
 
Inderdaad pats erop as usual :)
 
Krijg de indruk dat ze het in de UK helemaal gehad hebben met de EU. Cameron ging ook al behoorlijk tekeer eerder deze week. De uitspraken van Barosso en Merkel zullen er verder ook geen goed aan doen.
 
Lijkt me niet meer dan normaal. Je doet het beter dan de rest dus moet je 2 miljard afgeven? Die 2 miljard word dan waarschijnlijk gebruikt om in die faallanden te pompen zoals Griekenland..
 
Als ik me niet vergis moet Griekenland ook betalen. (heeft iemand die chart?)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Heb er 1 gevonden, jammer genoeg in pond.

2mql3qe.jpg


---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

29ne3cj.jpg
 
ik hoop eigenlijk dat de UK zsm de EU verlaat. Hun land is compleet verneukt dankzij de EU
 
Als hij spreekt, luistert Europa.

Guy Verhofstadt, Fractieleider van de Europese liberalen, was gisteravond te gast in het tv-programma 'Mots croisés' op France 2. In een debat over de begrotingsdiscipline die Europa oplegt, ging hij zo hevig tekeer dat zijn gesprekspartners het op hun heupen kregen.

Europarlementslid Jean-Luc Mélenchon, stichter van de Franse 'Parti de Gauche', en Henri Guaino, voormalige adviseur van oud-president Nicolas Sarkozy, discussieerden al enige tijd in alle vrede op de Franse televisiezender toen Guy Verhofstadt zijn intrede maakte.

Verhofstadt verdedigde met vuur, en in vlot Frans, de begrotingsdiscipline van Europa. Zo veel vuur dat Mélenchon het op zijn heupen kreeg van zijn Belgische gesprekspartner. "Zwijg nu toch eens!", haalde hij plots uit. "Ik ga nooit meer in debat met die vent."

"Voor u hier arriveerde, ging alles goed. We respecteren elkaar. Bent u ervan op de hoogte dat het vetorecht in dit land al meer dan drie eeuwen verboden is?", vroeg hij zich af. Daarna keerde ook Guaino zich tegen Verhofstadt. "Wat een arrogantie, wat een agressie", was het oordeel na het gesprek. "Verhofstadt was bij momenten niet meer of minder dan een pitbull."

Om bang van te worden die man.
 
Laatst bewerkt:
1198864359.jpg


Dit sloeg ook alles. :roflol:

Het doet me denken aan de persoonlijkheidscultus rond 'alwetende' dictators.
 
1198864359.jpg


Dit sloeg ook alles. :roflol:

Het doet me denken aan de persoonlijkheidscultus rond 'alwetende' dictators.

:roflol:
Wat een retard, ziekelijke Europa-extremist.
Die gast is echt overtuigt van zijn eigen onzin.
 
Los van verhofstadt moet frankrijk echt hun bek houden en gewoon besparen. Hun begroting trekt op niks en ze blijven maar uitstel vragen. Eu zevert al jaren dat besparingen nodig zijn en dan gaan die franse retards excuses zoeken om niet te besparen of uitstel te vragen. Dan is het ook normaal dat ene guy boos wordt.
Frankrijk moet niet zeveren en gwn besparen, punt. Alle buts en muhs zijn gezever. En een karakter assasination van guy is naast de kwestie
 
EU Commission - the Knackers' Yard for Failed Domestic Politicians - Nigel Farage

https://www.youtube.com/watch?v=5zLNlC9VOps

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Leuk dat die Timmerfransje nog even door de mallemolen haalt
 
'recoh-nize' :roflol:

Jammer dat Ukip zo'n zootje ongeregeld is.
 
Vraag me af wat de zogeheten 'founding fathers' v.d. EU, alhoewel ze ook niet alles waren, nu van deze bende zouden vinden. Hetzelfde gaat eigenlijk op voor de VS.
 
Ging in den beginnen toch alleen maar om 'kolen'?
 
Back
Naar boven