MuscleMeat

Nigeriaan moet scheiden van 82 echtgenotes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

magnus

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
9.376
Waardering
143
Nigeriaan moet scheiden van 82 echtgenotes

NAIROBI - Mohammadu Bello Abubakar (84), hoofd van een zelfs naar Afrikaanse normen 'uitgebreid' gezin in Nigeria, staat voor een moeilijke beslissing. Hij moet zich van 82 van zijn in totaal 86 echtgenotes laten scheiden.

Een islamitische rechtbank heeft beslist dat hij zich moet laten scheiden van een groot deel van zijn echtgenotes en heeft Abukabar met de doodstraf bedreigd indien hij meer dan de door de islam toegelaten vier echtgenotes behoudt, aldus de Britse radiozender BBC.

Abukabar, die met zijn vrouwen minstens 170 kinderen heeft, wees er op dat de Koran geen uitdrukkelijke straf voorziet voor een gezin met meer dan vier echtgenotes. Abukabar is volgens het bericht zelf islamitisch prediker, maar staat nu voor een openlijk conflict met de islamitische schriftgeleerden van het West-Afrikaanse land.

De deelstaat Niger, waar de 84-jarige met zijn enorme gezin woont, is overwegend islamitisch en had in 2000 net zoals de andere Nigeriaanse deelstaten het islamitisch recht als geldend strafrecht ingevoerd.


Respect!:penis:
 
zou die ze allemaal bij naam kennen, wat een beunhaas
 
Size does matter.
 
Als die allemaal alimentatie gaan vragen:eek:
 
ja als die allemaal allementatie gaan vragen en hij wil niet betalen, dan hebben we een nieuwe voor Nigeriaan voor de hardloop wedstrijden. Als ik 86 echtgenotes heb en 170 kinderen, ja dan zou ik ook wereldtijden rennen.
 
صحيح الفا من الذكور وحش
 
dit kan ook alleen maar in de islam...
 
Nou Abukabar... dat wordt allahu akbar! :D
 
Zoveel kinderen wil ik ook :P
 
Mohammadu > Huge Hefner
 
islamitische anton heiboer:D
 
Back
Naar boven