MuscleMeat

Night of the Champions

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben dinsdag in NY aangekomen voor de NOC en ik sta nu in de lobby met Dennis, Dexter, Stan McCrary en Bob.
Dennis is echt super groot!!!
Dexter ziet eruit alsof hij ook meedoet zo droog is hij en Stan heeft een sweater aan.
Bob is aardig droog.

Net in de gym even getrained en werd bij een van mijn sets ineens geassisteerd door Jim Quinn!! Ik lag blijkbaar te opvallend te stuntelen.
Was wel even verbaasd!
Hij is wel wat kleiner en het lijkt alsof hij benen nooit meer traint maar nog steeds indrukwekkend.

Jullie horen nog van me

Dat is vet!!! Ik heb dennis james ook gezien op de FIBO en het viel me ook op dat die gast mega is. Z;n traps zijn echt niet meer van deze wereld. Have fun daar!!!!

Tof, hou ons op de hoogte!
Kan je me laten weten of Ronny Rockel er goed uit ziet?
Zou me plezier doen, hij stond in 2000 nog bij mij als amateur op het wk wabba, die hij trouwens met gemak won!
Greetz

Mooi man :D hou ons op de hoogte

soo hey ! jij reist ook veel.. en ontmoet al die Pro's

vet hoor BOS :thumb:

Ik heb dit op deze sectie gepost omdat ik nog foto's ga posten hiervan, maar dat kan in dit hotel, dus als ik weer thuis ben post ik wel wat foto's.

Ronnie Rockel? Is dat een blonde gozer?
Ik heb wel een paar onbekende freaks gezien.

Nee jong, die blonde gozer dat ben ik, 'freak'?....

wel koel daar, veel plezier......

Originally posted by bestoldschool
Ik heb dit op deze sectie gepost omdat ik nog foto's ga posten hiervan, maar dat kan in dit hotel, dus als ik weer thuis ben post ik wel wat foto's.

Ronnie Rockel? Is dat een blonde gozer?
Ik heb wel een paar onbekende freaks gezien.

Ronnie is zo'n 1m69 en komt uit duitsland. Hij heeft blond a bruin haar.
Niet te verwarren met nog twee andere duitsers die waarschijnlijk meedoen. (1 daarvan is Heiko)

Wie denk je dat er gaat winnen?
Wou dat ik vandaag in je plaats was!

vet !!!
veel plezier bro

echt gaaf BOS, ben echt erg benieuwd naar je verslag en bijbehorende fotos. je moet jezelf gelukkig prijzen man

Als jij nu ff hierheen komt en geniet van een nederlandse pannekoek dan gaat dandy wel in jouw plaats, ok?;)

Prejudging:
1e call out was Vitor Martinez, Craig Titus, King Kamali.

Naarmate de acallouts voortduurde werd toch duidelijk dat het tussen Victor Martinez en Craig Titus zal gaan, King werd steeds minder naar voren geroepen en Pavol steeds meer.
Pavol Jablonicky zal ook in de top 5 eindigen denk ik.

Tommi zag er niet uit!
Milos was zo zo :sad:
Fux was ook teleurstellend.

Vanavond de rest van de show dus Kamali zal hard moeten werken wil hij nog in aanmerking komen voor de titel.

Heiko heb ik ook gezien en ook Ronnie Rockel.
Heiko werd ook regelmatig naar voren geroepen met Milos.
Dat is ook een reus!! Tering kuiten!!!
Ronnie grote benen!!

Ik heb wat foto's van hun gemaakt die ik zal scannen als ik weer terug ben.

Shawn, Dorian, Gunter, Flex, Vince Taylor, Melvin Anthony, Dave Palumbo, Rich Gaspari waren er ook.

Hoe het er nu uitzag denk ik als top 5:
Victor, Craig, Pavol, King, Johnnie Jackson,
Heiko, Bob, Art, George Farrah komen wel in de top 10 (denk ik)

Tot straks!!

Nu wordt er (op weg naar de laatste 2 ronden) gefluisterd in de liften en in de lobby dat er veel europese juryleden zijn en dat daarom King geen 1e wordt en de europeanen zoveel callouts krijgen. :rolleyes:

1. Victor Martinez
2. Pavol Jablonicky
3. Craig Titus
4. King Kamali
5. Johnnie Jackson

De tent werd afgebroken toen Kamali werd aangekondigd als 4e.
Hij had veel aanhangers meegenomen.

Tijdens de posedown ging iedereen het publiek in behalve Pavol.
Die poseerde eventjes alleen en leunde toen tegen het podium aan, wachtend op de anderen om terug te komen.

Tijdens de posedown ging Craig Titus King imiteren met zijn houterige robot bewegingen en King imiteerde Titus met zijn uitpuilende buik.

Kortom veel geschreeuw hier.

Mijn vrouwtje werd 10e van de 32 dames, maar had hoger moeten eindigen.
Politics... :sad:

Laatst bewerkt:
erg benieuwd naar de pics!!
Die Heiko is dat zo'n kale?? Volgens mij heb ik die een aantal keren op de FIBO gezien inderdaad een behoorlijk freaky gast zeg!!!!

Originally posted by bestoldschool
1. Victor Martinez
2. Pavol Jablonicky
3. Craig Titus
4. King Kamali
5. Johnnie Jackson

Mijn vrouwtje werd 10e van de 32 dames, maar had hoger moeten eindigen.
Politics... :sad:

zat je toch aardig goed in de buurt met je verwachting van de top 5. enne wees trost dat je girlie zo ver is gekomen. komen er ook pics van haar bij? ben wel benieuwd:thumb:

Dan is er toch op kwaliteit gekeken. Victor martinez is wel groot maar niet echt een massa freak.

Dat titus boven kamali eindigt niet verwacht. Kamali zou volgens chad nicolas in wereld shape komen....

Maar zijn buik was dus erg slecht bos

Nee Kamali zijn buik was goed!
Hij deed alleen Titus na omdat hij vond dat Titus een uitpuilende buik heeft.
En dat hij volgens Chad in wereld shape zou komen... ja dat zegt Chad elke keer.
Kamali is nou eenmaal niet geweldig: kleine armen en kuiten (in verhouding met de rest van zijn lichaam dan) brengen je niet echt ver.
Hij zag er niet echt anders uit als normaal zoals hij had aangekondigd.

Heiko is idd die kale duitser.
En ook foto's van mijn vrouwtje zullen er komen idd :D

Ik heb voor SQUAT nog een foto met Ronnie Rockel genomen die ik ook zal posten.

ik wacht met vol verwachting af BOS :)

houdt op ons op de hoogte..

btw toch nog gefeliciteerd met je girl's prestatie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven