XXL Nutrition

Night of the Champions (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weetje hoe relaxed :D
 
@BOS
Dit moet ik volgend jaar meemaken BOS!
Feliciteer je vrouwtje maar van mij! Puike prestatie! T'is trouwens een droom van mijn vriendin van dit ook eens mee te doen.

Heiko stond idd ook op de fibo en poseerde op het podium van All Stars. Freaky is ie!

Victor Martinez is in mijn ogen een zeer goede atleet, mooie lijn en groot, niet?
Pavol Jablonicky draaid al jaren mee en staat normaal beenhard.
En volgens mij kan King Titus nooit verslaan! Maar Titus lakt nog steeds aan borstvolume.

Wat mij wel opvalt is dat er veel toppers die ingeschreven waren niet mee gedaan hebben, niet?
Wat verklaart dat mannen als Kamali en Titus in de top 5 zitten.

Thanks voor die foto van Ronnie! Ben benieuwd

Greetz BOS!
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

De winnaar

Er werd dus niet enkel op massa gekeken

Zie artwood rechts vs martinez links

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Kamali en titus hadden het weer gezellig samen

Titus versloeg hem wel trouwens

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit doet kamali express omdat titus heletijd zijn dikke buik na zat te doen. De buik van kamali was helemaal niet slecht volgens de meeste.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Titus deed Kamali zijn buik helemaal niet na.
Waar haal je dat vandaan?
Titus deed Kamali zijn "Terminator" robot posing routine na en stak de hele tijd zijn pinkie omhoog om te laten zien dat Kamali kleine armen had.
Kamali op zijn beurt bespotte Titus omdat hij een dikke buik heeft en geen borst en glutes.

Waar haalde je dat verhaal vandaan?
 
Originally posted by bestoldschool
Nee Kamali zijn buik was goed!
Hij deed alleen Titus na omdat hij vond dat Titus een uitpuilende buik heeft.
En dat hij volgens Chad in wereld shape zou komen... ja dat zegt Chad elke keer.
Kamali is nou eenmaal niet geweldig: kleine armen en kuiten (in verhouding met de rest van zijn lichaam dan) brengen je niet echt ver.
Hij zag er niet echt anders uit als normaal zoals hij had aangekondigd.

Heiko is idd die kale duitser.
En ook foto's van mijn vrouwtje zullen er komen idd :D

Ik heb voor SQUAT nog een foto met Ronnie Rockel genomen die ik ook zal posten.


pcies. ik heb de foto`s gezien op amerikaanse boards. En
Kamali is alles behalve geproportioneerd. Veels te kleine onderarmen, biceps niet in verhouding. Totaal niet mooi gebouwd. Terechte plaatsing dus imo
 
Ok hier wat digitale foto's.
Ik heb nog 100+ normale foto's van de figure en de heren wedstrijd, die naar mijn mening mooier zijn als de foto's die ik tot nu toe van de wedstrijd heb gezien.
Ik heb geen zin om hier 100 foto's te posten.
Hoeveel zal ik er posten of zal ik ze op pbase gooien ofzo zodat iedereen kan bekijken wat hij/zij wil?

1e pic: voor de basketbal fans onder ons: Dikembe Mutombo stak ineens de straat over mijn richting op, dus maar gelijk even geklikt.

imgp0004.jpg
 
Matt Duval bij de lift die erg cool was en in de lift even kletste en graag wilde poseren voor een foto!

imgp0006.jpg
 
Milos met zijn vrouw Milamar die ook meedeed met de NOC in de figure wedstrijd samen met mijn vriendin die altijd een grote fan van Milamar was. (JP Fux stond ook even te kletsen met Milos).

Voor Milos was dit zijn laatste wedstrijd op de NOC na 10 NOC's
meegedaan te hebben.
Hij heeft op deze wedstrijd zijn vrouw Milamar Flores ontmoet en omdat het zijn laatste wedstrijd was hebben ze besloten om samen mee te doen omdat ze door deze wedstrijd samen zijn gekomen.
Milamar deed gewoon mee voor de vorm en niet echt met de verwachting om iets te winnen.
Ze eindigde op de 13e plaats.

imgp0010.jpg
 
@BOS uploaden naar pbase lijkt me wel een goed idee.
 
Gunter die aankwam lopen en ik wilde gewoon een foto van hem maken terwijl hij liep om hem niet te storen, want iedereen groette hem, maar hij stond ineens stil, keek recht in de camera en poseerde voor de foto. Ok, cool!!

imgp0014.jpg
 
Dennis, hele toffe peer.
Heb ik nog het meest mee gekletst, Milos was te druk met zijn vrouw en zijn eigen wedstrijd.

imgp0017.jpg
 
Milos, goede informatiebron ;)

imgp0018.jpg
 
Cool die foto's. Waar heb je 't dan zoal over met die gasten?
 
Met Dennis en Milos over wat ehhh ditjes en datjes ;)
En met de rest niet echt bijzondere dingen, ze vragen waar je vandaan komt en omdat mijn vriendin meedeed, waren ze wat meer geinteresseerd en misschien ook wat vriendelijker?

Melvin Anthony:

imgp0021.jpg
 
Adela Friedmansky, Julie Palmer, Allison Williams

imgp0036.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven