AndroidHealthClinic

Night Protein - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NightProtein_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png


Mijn review:


Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het leuke eraan is dat je er een papje kan van maken. Zo heb je 7uur lang een vol gevoe
 
Mer mensen die deze gebruiken? ben wel beniwud naar meer ervaringen...
 
Ik hoorde dat hij dikker word dan de Micellar casein vanB&F klopt dat?
 
Ik hoorde dat hij dikker word dan de Micellar casein vanB&F klopt dat?

Yep zoals ik zei hier eerder, in eerste instantie wordt het een papje (heerlijk vol gevoel) maar gewoon water bij en hij is weer zoals een shake!
 
Goede shake met goede eiwitten voor een langdurige afgifte van proteintjes voor de spiertjes.
Wat Kazz Unit daarbij ook zegt, met minder water kan je er een soort papje/puding van maken en gooi je er wat meer water bij dan wordt het gewoon een shake.

Top spul!
 
Top product neem liever een shake dan kwark qua lactose.
 
Goede shake met goede eiwitten voor een langdurige afgifte van proteintjes voor de spiertjes.
Wat Kazz Unit daarbij ook zegt, met minder water kan je er een soort papje/puding van maken en gooi je er wat meer water bij dan wordt het gewoon een shake.

Top spul![/QUOTE

:thumbs:

Top product neem liever een shake dan kwark qua lactose.

Daarom neem ik het inderdaad ook.. onze NP heeft zeer weinig lactose (carbs) als je vergelijkt met andere merken ;)
 
Waarom is de aanbevolen dosering van NP zo hoog in vergelijking met caseine van andere merken?
40 gram tegen 25 gram bij b&f bijvoorbeeld.
Heeft dit puur met de geclaimde 7 uren van eiwit afgifte te maken?
 
Waarom is de aanbevolen dosering van NP zo hoog in vergelijking met caseine van andere merken?
40 gram tegen 25 gram bij b&f bijvoorbeeld.
Heeft dit puur met de geclaimde 7 uren van eiwit afgifte te maken?

De dosering moet je uiteraard zelf bepalen. Wij vind 40gram een goede dosering omdat het inderdaad een langzame vertering heeft en voor de hele nacht is.

Andere merken geven naar mijn mening een lage dosering aan omdat ze dat commercieel er beter uit vinden zien (meer doseringen per pot). Maar elke sporter die een beetje kennis van zaken heeft bepaald natuurlijk zelf de dosering die hij wil nemen ;)
 
erg benieuwd naar smaak reviews van mensen van dit prodcut??
 
De dosering moet je uiteraard zelf bepalen. Wij vind 40gram een goede dosering omdat het inderdaad een langzame vertering heeft en voor de hele nacht is.

Andere merken geven naar mijn mening een lage dosering aan omdat ze dat commercieel er beter uit vinden zien (meer doseringen per pot). Maar elke sporter die een beetje kennis van zaken heeft bepaald natuurlijk zelf de dosering die hij wil nemen ;)

Natuurlijk bepaal ik de dosering zelf ;).
Maar was benieuwd of mijn aanname klopt. Dus bedankt voor de toelichting :)
 
hoe is de dikte van deze shake? en smaakervaringen aub>??
 
Beoordeling 10/10

Soort supplement: Eiwitten
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
Bomvol aminozuren waaronder BCAAs, de bodyguards van jouw spieren
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Enkele dagen
Hoe is de smaak van dit supplement? chocolade
Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop + kwark
Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, vriendelijke servies
Wat heb je voor dit supplement betaald? 25,95 voor 1100gr
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker

Mijn review:

Het verbaasde me dat er van dit product zo weinig reviews zijn dus besloot ik mijn bevindingen te posten.
micellar casene is speciaal gemaakt om voor het slapen gaan te nemen om zo de hele nacht voorzien te blijven van eiwitten/geen honger te krijgen snachts.
En daar zorgt dit product zeker vol! Daarnaast valt het ook niet zwaar op de maag (wat je zou denken misschien van micellar casene)
Veel mensen klagen gauw dat micellar casene heel dik is, maar je kan het zo dik of dun maken als je zelf wilt... net hoeveel vloeistof je eraan toevoegt.
Zelf vind ik het heerlijk in de kwark, of met een heel klein beetje melk te mengen zodat je een beetje een ''papje'' krijgt.
Je merkt echt dat de micellar casene van zeer hoge kwaliteit is, aan de dikke en aan de smaak.
De chocolade smaak is niet overdreven zoet en heeft een erg lekkere chocolade smaak.

Echt een dikke aanrader, en denk wel de beste micellar casene die ik geproeft heb.
 
Beoordeling 10/10 Soort supplement: Eiwitten Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei Bomvol aminozuren waaronder BCAAs, de bodyguards van jouw spieren Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Enkele dagen Hoe is de smaak van dit supplement? chocolade Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop + kwark Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, vriendelijke servies Wat heb je voor dit supplement betaald? 25,95 voor 1100gr Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker Mijn review: Het verbaasde me dat er van dit product zo weinig reviews zijn dus besloot ik mijn bevindingen te posten. micellar casene is speciaal gemaakt om voor het slapen gaan te nemen om zo de hele nacht voorzien te blijven van eiwitten/geen honger te krijgen snachts. En daar zorgt dit product zeker vol! Daarnaast valt het ook niet zwaar op de maag (wat je zou denken misschien van micellar casene) Veel mensen klagen gauw dat micellar casene heel dik is, maar je kan het zo dik of dun maken als je zelf wilt... net hoeveel vloeistof je eraan toevoegt. Zelf vind ik het heerlijk in de kwark, of met een heel klein beetje melk te mengen zodat je een beetje een ''papje'' krijgt. Je merkt echt dat de micellar casene van zeer hoge kwaliteit is, aan de dikke en aan de smaak. De chocolade smaak is niet overdreven zoet en heeft een erg lekkere chocolade smaak. Echt een dikke aanrader, en denk wel de beste micellar casene die ik geproeft heb.

En nog een kleine aanvulling: het mengt perfect geen klontjes niks
 
Neem het dagelijks voor het slapen gaan. Prima spul!
 
Back
Naar boven