Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Bezoekers in dit topic

Die dumbbell press is dikke shit man! Mooi volume met dikke dumbbells! hoppa

Lekkere training! 120kg smal banken poehff:D!

Sterk weer Daneman!

thanks, gaat lekker ...heb geen klagen de laatste tijd.:)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

sterk volume weer fly
ik wilde net vragen , wat doe je weinig onderarmwerk
en toen zag ik pas je reverse curls
bb holds/wrist rollers niks voor je ?

onderarmen probeer ik toch wel 1 keer per week te pakken, maar van nature ben ik al bevoorrecht met stevige onderarmen. wrist rollers noem ik denk ik wrist curl.....ik doe hem op een bankje met olympische stang, twee armen tegelijk he.

ja net als buik schiet het er wel is bij in....altijd goede voornemens, maar dan is er weer tijd te kort en zo...:D
 
vanavond rug en wat biceps....

zoals gezegd deze week iets minder gewicht en weer wat meer reps, maar probeer daar in tegen alles zo strikt mogelijk te doen. dit voor een 1 of 2 weken en daarna weer zwaarder.

lat pully front
25 x 50
10 x 80
10 x 85
10 x 90
10 x 95

dumbbell row
4 x 10 x 40

seated row
10 x 80
10 x 85
10 x 90
10 x 95

straight arm pulldown ropes
4 x 12/15 x volle bak

deadlift
deze ging wel heel erg lekker....voelde direkt in het begin met liften dat ik kracht genoeg over had. dus deze wel weer ff zwaarder als normaal.
en als ik de eerste periode dat ik trainde en 20/23 jaar was niet mee tel.....nu dus een PR behaald heb:)

10 x 100
10 x 120
08 x 140
06 x 160
04 x 180 PR dus....hadden nog wel 2/3 reps in gezeten, gingen nog vrij easy. maar de vorm was nu nog goed, daarom hierbij gehouden.

barbell curl
12 x 30
10 x 40
08 x 50
10 x 40
12 x 30

lekkere training.
 
Mooi man, een PR! :thumb:
Eigenlijk ook een vrij zwakke Deadlift als je ziet hoe sterk je bent.
Of heb ik ergens iets gemis/ben ik iets vergeten..? :o
 
Zo lang trainen en dan zo in eens bam een PR! Congrats!

Damn sterke training op een hoog volume.

cheers
 
Mooi man, een PR! :thumb:
Eigenlijk ook een vrij zwakke Deadlift als je ziet hoe sterk je bent.
Of heb ik ergens iets gemis/ben ik iets vergeten..? :o

thanks man, eigenlijk wel....komt doordat ik deadliften pas doe sinds de contest.
dus ruim een half jaar, altijd met die klote onderrug gezeten:p. maar dat gaat nu goed....daarom keek ik vanavond toch wel weer wat angstig naar die 180 op de grond:angstig:. vond het ook wel welletjes naar 4 x....rustig aan he;)

:D

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Zo lang trainen en dan zo in eens bam een PR! Congrats!

Damn sterke training op een hoog volume.

cheers

thanks, wat ik al zei....deads pas een maand of 7/8;). dus er valt nog wel wat te behalen daarin denk ik.
 
Oei lekker zeg Nightfly! Mooie PR en desalnietteplus top gewichten!:thumbs:
 
nice PR daan lekker gewerkt!!!
 
Gaat lekkah hier nachtvliegje ;)
Ik zal nog even terug kijken of ik ook foto's gemist heb in mijn afwezigheid :D
 
Lekkere Daan, best snel kracht opgebouwd op je DL sinds de contest dan, ook icm. met je onderrug.
 
Mooie training Daan.
En die Deadlifts zijn top en verstandig dat je niet tot falen gaat ;)
 
Damn nice DL ... zeker na al het vooraf gedane ...
 
Oei lekker zeg Nightfly! Mooie PR en desalnietteplus top gewichten!:thumbs:

I here ya brother. ;)

nice PR daan lekker gewerkt!!!

thanks gentlepeople...:)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Gaat lekkah hier nachtvliegje ;)
Ik zal nog even terug kijken of ik ook foto's gemist heb in mijn afwezigheid :D

thanks greetje....long time no see, toch nog wel aan het trainen?

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Lekkere Daan, best snel kracht opgebouwd op je DL sinds de contest dan, ook icm. met je onderrug.

Mooie training Daan.
En die Deadlifts zijn top en verstandig dat je niet tot falen gaat ;)

Damn nice DL ... zeker na al het vooraf gedane ...

ja kracht gaat best wel goed weer de laatste tijd, en hoop voor de zomer wel een paar keer 200 te trekken:)
 
hoe zit het trouwens met de spiegel & de weegschaal? merk je daar nog vooruitgang?
 
hoe zit het trouwens met de spiegel & de weegschaal? merk je daar nog vooruitgang?

weegschaal op een kleine 95...vet weet ik niet, maar begin er al weer wat droger uit te zien.
ben vanaf vorige week wat minder carbs gaan eten...tel niet echt hoor, wat minder brood etc. denk er aan om volgende week nog meer te minderen...eiwitten nog iets hoger. ga maar weer wat meer koolvis eten:p.

trouwens vandaag een extra rustdag...kwam zo uit met het werk:)
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe je er bij staat ;)
 
Back
Naar boven