AndroidHealthClinic

Nightrider is niks bij mij met zijn turbopesutmode

Bezoekers in dit topic

Haal die spoiler eraf man, benzine is al duur genoeg. :D

Voor de rest coole wagen.
 
ai ja wat al eerder word gezegt de body moet breeder! vind het zo ook maar vies
sorry
 
WTF

KAMPER, scheer je uit mijn topic bitch!!

Ter verduidelijking.

Dus niet voor:
streetrace (ben geen klein kind meer)
pimp uit te hangen (hoeren kijken zoviezo wel)
macho zijn (mijn lichaam is al genoeg ;) )

Nee eff serieus, ik wilde een toyota hebben omdat ik daar veel vertrouwen in heb, ook is een goede vriend van me toyota monteur.
Verder was deze niet duur omdat de spoiler er op zat en een vlekkrige spatbord heeft.
Ik heb hem nodig omdat ik ga verhuizen en een auto nodig had voor werk. Mijn vriendin heeft een nette auto en ik wilde gewoon een betrouwbare auto hebben voor een mooie prijs.

Toen ik hem in het echt zag, vond ik het 100% mee vallen.


Maar ik berijp jullie wel, toen ik aan mijn eerst gangbang mee deed, waren ook alle andere jongen jarlours op me ;)
 
Peoples zei:
Die taartschep zou ik er van af halen Jopie.

Verder lekker standaard houden.
Openluchtfilter van K&N of Green kan wel, en haal ook de middendemper er tussen uit (zwaarder geluid)

Jongens, jongens, wat heb je aan al die optische en geluidstuning ???

HELEMAAL NIX !

Ik heb 7 jaar aan mijn Corrado getuned. Het uiterlijk ongemoeid gelaten.
Het gaat om: pk's, Nm's (belangrijker dan pk's) en (het allerlekkerste) wegligging !!!

Wat is er lekkerder dan over de 200 pk, 300+ Nm en de wegligging van een F1 bolide :D
 
Laatst bewerkt:
DutchVince zei:
Jongens, jongens, wat heb je aan al die optische en geluidstuning ???

HELEMAAL NIX !

Ik heb 7 jaar aan mijn Corrado getuned. Het uiterlijk ongemoeid gelaten.
Het gaat om: pk's, Nm's (belangrijker dan pk's) en (het allerlekkerste) wegligging !!!

Wat is er lekkerder dan over de 200 pk, 300+ Nm en de wegligging van een F1 bolide :D
wegligging van een F1 bolide wegligging van een F1 bolide wegligging van een F1 bolide

KOPPIJN ;-)
 
ik denk dat je zo aangehouden wordt door de politie, je mist wat cijfers en letters op je nummerbord! :eek:
 
Tractortje zei:
ik denk dat je zo aangehouden wordt door de politie, je mist wat cijfers en letters op je nummerbord! :eek:
Tot het zover is kan hij onbeperkt hard door de trajectcontrole en langs flitspalen rijden :D
 
DutchVince zei:
Jongens, jongens, wat heb je aan al die optische en geluidstuning ???

HELEMAAL NIX !

Ik heb 7 jaar aan mijn Corrado getuned. Het uiterlijk ongemoeid gelaten.
Het gaat om: pk's, Nm's (belangrijker dan pk's) en (het allerlekkerste) wegligging !!!

Wat is er lekkerder dan over de 200 pk, 300+ Nm en de wegligging van een F1 bolide :D

Dutch vince, Dutch vince, wat heb je eigenlijk dan allemaal aan die pk's en die hoge top snelheid?
je mag toch maar maximaal 120 op openbare weg.

precies zo'n zelfde prut opmerking.
 
BBnoel zei:
Dutch vince, Dutch vince, wat heb je eigenlijk dan allemaal aan die pk's en die hoge top snelheid?
je mag toch maar maximaal 120 op openbare weg.

precies zo'n zelfde prut opmerking.
120 ??? hmm kom je nu mee
 
Al dat tunen... ik ben er persoonlijk niet zo geinteresseerd, voor mij moet een auto mij van a naar b brengen. Maar ALS je het gaat doen, doe het dan met sT, en kom dus niet met een oud model toyota met een aantal scheermessen voor Goliath op de achterkant.
Het is echt LELIJK en het ergste is nog dat ik je met mijn Mondeo (moeder der lelijke wagens) er nog uitrij ook.
 
Dude geen naakte dames op je auto? ???
 
Haha zo rijden er bij ons ook een paar. Echt verschrikkelijk vind ik het. Een beetje nette spoiler ok, maar zo'n gigantisch ding is echt lelijk. Als je nu een DTM auto had zou ik zeggen: ok
 
Dude's zeik eens niet zo ??? Tering ey, hij zegt toch niet :
"Yo lui, dit is mijn nieuwe bolide... De spoiler heb ik zelf met zeer veel moeite en precisie uitgezocht! Dit is onze enige auto, en ik hou em tot het einde van mijn leven!! En ik vind hem zelf super mooi!"

Nee, hij zegt dat ie een betrouwbare car wilt...

Stelletje oenen :D
 
Bedoel je met betrouwbaar: zo stijgt hij zeker nooit op?

:D
 
BBnoel zei:
Dutch vince, Dutch vince, wat heb je eigenlijk dan allemaal aan die pk's en die hoge top snelheid?
je mag toch maar maximaal 120 op openbare weg.

precies zo'n zelfde prut opmerking.

Prut, prut, prut opmerking ???

120 ??? Oh, wist ik niet... vandaar al die boetes.

Topsnelheid is niet interessant. (Die enkele keren dat ik hard wil rijden ga ik wel naar het 3e Rijk :D waar ik regelmatig 230-240 rijd.)

Acceleratie en wegligging daarentegen wel.

Het is gewoon onwijs KIKKUH om er een Porsche uit te accelereren terwijl hij het 20-voudige voor zijn auto betaald heeft :D

Of er achter te blijven plakken in een klaverblad omdat hij bang is de bocht uit te vliegen...
 
Laatst bewerkt:
**** Jopie, haal die spoiler eraf, de waarde de huizen in de buurt waar je hem parkeert dalen gewoon man ! (alhoewel, volgens mij sta je daar niet bij jezelf voor de deur geparkeerd, dus who cares :))

ff serieus, gefeli met je eerste wheels !

Mijn eerste was een ford fiesta met zoveel eigenaardigheden dat ik echt schrok toen ik iemand anders een keer moest laten rijden omdat ik te ziek was (nee geen eens drank in het spel, alhoewel...) maar wat ik zeggen wil, wheels zijn wheels.
 
Mooie strijkplank :p , is een leuke bak ;) .
 
bodykitje erop donderen beetje sound erin motorisch een beetje kloten en dan issie perfect (en ene paar strakke velgjes eronder , geen spinners)
 
DutchVince zei:
Prut, prut, prut opmerking ???

120 ??? Oh, wist ik niet... vandaar al die boetes.

Topsnelheid is niet interessant. (Die enkele keren dat ik hard wil rijden ga ik wel naar het 3e Rijk :D waar ik regelmatig 230-240 rijd.)

Acceleratie en wegligging daarentegen wel.

Het is gewoon onwijs KIKKUH om er een Porsche uit te accelereren terwijl hij het 20-voudige voor zijn auto betaald heeft :D

Of er achter te blijven plakken in een klaverblad omdat hij bang is de bocht uit te vliegen...
als jij er een porsche af trekt isdat alleen maar omdat die porsche niet echt probeert hoor, met 200pk en 300NM trek je er écht geen porsche af (tenzij misschien een boxter)
 
Back
Naar boven