AndroidHealthClinic

Nightrider is niks bij mij met zijn turbopesutmode

Bezoekers in dit topic

enrico zei:
als jij er een porsche af trekt isdat alleen maar omdat die porsche niet echt probeert hoor, met 200pk en 300NM trek je er écht geen porsche af (tenzij misschien een boxter)


onderschat de boxster ook niet, de s is zoiezo snel, maar oudere porsches mss, die hebben er meer dan 7/8 seconden voor nodig om aan de 100 te komen.

maar het lijkt me sterk dat je er een hedendaagse 911 of boxster s uittrekt, cker 80 tot 120km lijkt me dat je corrado het niet kan bijbenen.

maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de corrado een vette bak. een g60 met 160pk of een vr6 met 190pk, en dat standaard
 
Niet vergeten dat een Boxster al snel 400kg meer weegt ..
 
Sorry, maar het staat een beetje raar. Net zoiets als gasten in een GTI met gouden velgen. Ik zou wachten totdat je weer cash hebt om meer te veranderen dan alleen de spoiler.
 
BBnoel zei:
dat is echt stront, dan ben je gvd net een kamper.

ik vind zowel de spoiler als de wagen echt prut.
dit is een soort van wannabee street race ding.
maar als je er toch neit zoveel waarde aan hecht, kan ik het me voorstellen.

Alsof kampers met plastic spinners gaan rijden :rolleyes:
 
Jopie die spoiler!! lol

Ik vind optisch tunen ook maar niks.. je kan het moeilijk echt goed doen. zoals die BMW die in dit topic voorbij komt is gewoon super.. maar het is vaak de kunst van het weglaten..

Zelf zou ik niet meer dan een set nette wielen en misschien andere achterlichten monteren als er teveel oranje inzit.
 
DutchVince zei:
Prut, prut, prut opmerking ???

120 ??? Oh, wist ik niet... vandaar al die boetes.

Topsnelheid is niet interessant. (Die enkele keren dat ik hard wil rijden ga ik wel naar het 3e Rijk :D waar ik regelmatig 230-240 rijd.)

Acceleratie en wegligging daarentegen wel.

Het is gewoon onwijs KIKKUH om er een Porsche uit te accelereren terwijl hij het 20-voudige voor zijn auto betaald heeft :D

Of er achter te blijven plakken in een klaverblad omdat hij bang is de bocht uit te vliegen...




optische+geluid is voor mij en voor zoveel andere net zo belangrijk als pks.
ik vind een auto met stevige motor moet lkkr klinken, en er strak en sTvol uitzien.

wat daarin tegne wel vind, is dat bijde niet zonder elkaar kunnen, bak mooi zonder pks is troep en een mooie bak zonder pks is ook troep
 
Laatst bewerkt:
nofear train! zei:
onderschat de boxster ook niet, de s is zoiezo snel, maar oudere porsches mss, die hebben er meer dan 7/8 seconden voor nodig om aan de 100 te komen.

maar het lijkt me sterk dat je er een hedendaagse 911 of boxster s uittrekt, cker 80 tot 120km lijkt me dat je corrado het niet kan bijbenen.

maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de corrado een vette bak. een g60 met 160pk of een vr6 met 190pk, en dat standaard

Hij trok in 6,5 sec naar de 100 (5x gemeten met iemand in de bijrijders stoel met stopwatch, rokende voorbanden en stinkende koppelingsplaten... was wel lagguh)
Een Porsche 911 Turbo is idd sneller (ca 5 sec)
Boxter S: 5,5 s
Boxter:6,5 s

Ik heb er wel eens een Boxter uitgereden, dan zat de bestuurder echt zo te kijken van "kom maar op met je k*t-Corrado" maar mss deed ie niet echt zijn best.

928 en 944 waren geen probleem.

Maar goed dat is verleden tijd, ik heb nu een andere auto, een veel snellere...
 
gallius zei:
eerlijk gezegd, vind ik de spoiler maar niks
maar het is een cool model van celica. bij ons in de buurt rijdt hetzelfde model rond met spinners en een verlaagde bodykit, dat ziet er echt vet uit. misschien een ideetje voor jouw

Mee eens met de spoiler kritiek. Alleen zal ik geen bodykit aan de kar plakken, maar gewoon dikke velgen met laag profiel en niets meer aan doen. Misschien een leuk soundje, maar misschien is deze al pimp genoeg.
 
DutchVince zei:
Hij trok in 6,5 sec naar de 100 (5x gemeten met iemand in de bijrijders stoel met stopwatch, rokende voorbanden en stinkende koppelingsplaten... was wel lagguh)
Een Porsche 911 Turbo is idd sneller (ca 5 sec)
Boxter S: 5,5 s
Boxter:6,5 s

Ik heb er wel eens een Boxter uitgereden, dan zat de bestuurder echt zo te kijken van "kom maar op met je k*t-Corrado" maar mss deed ie niet echt zijn best.

928 en 944 waren geen probleem.

Maar goed dat is verleden tijd, ik heb nu een andere auto, een veel snellere...

Corrado G60, kan :cool:
 
Porsche tegen deze Corsa...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Corsa met 750 pk, o naar 60 miles 2, 6 sec....
 
Wat ik wel cool vind is dat Jopie zelf ook evenharde schijt heeft aan die spoiler :D
 
Peoples zei:
Porsche tegen deze Corsa...

Corsa met 750 pk, o naar 60 miles 2, 6 sec....

maar het blijft een opel corsa :)
 
leuk autotje :)


lelijke spoiler :P
 
Hehehe

Vette spoiler he guys :D , hoezo wasbordje? mr de bodybuilder, ik heb een complete wasrek, wahah

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil ook zo'n kentekenplaat... ;)
 
AAlcHemY zei:
Deze:
(ik heb nu ook zo'n kentekenplaat :D )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vond de Corrado meer smoel hebben, maar deze is in alle opzichten veel perfecter.
 
die spoiler zeker laten staan .

ik heb ook zo eentje op mijn fiat panda
de dealer vertelde me toen ik hem kocht dat ik minstens 7pk extra zou hebben door dat ding
 
Back
Naar boven