MuscleMeat

Nightrider is niks bij mij met zijn turbopesutmode

Bezoekers in dit topic

Tuning! Altijd goed, beetje goedkoop wel die spoiler maar ach beter dan niks.
Lekker Aso bakje zo
 
Damn dat heb ik ****ing weer.

Bekeuring gekregen voor mijn vleugel, 95 eu. En ik moest hem er zo snel mogelijk af halen... is toch wat...
 
Ieder zn eigen smaak natuurlijk, maar met die achterspoiler oftewel vleugel is de auto een heel stuk lelijker geworden imo.
 
DutchVince zei:
Jongens, jongens, wat heb je aan al die optische en geluidstuning ???
HELEMAAL NIX !
Ik heb 7 jaar aan mijn Corrado getuned. Het uiterlijk ongemoeid gelaten.
Het gaat om: pk's, Nm's (belangrijker dan pk's) en (het allerlekkerste) wegligging !!!
Wat is er lekkerder dan over de 200 pk, 300+ Nm en de wegligging van een F1 bolide :D

Heb je nog foto's van die corrado...:lick:
Ben namelijk helemaal gek van corrado's..
 
Jopie zei:
Damn dat heb ik ****ing weer.
Bekeuring gekregen voor mijn vleugel, 95 eu. En ik moest hem er zo snel mogelijk af halen... is toch wat...
hahahahaha

95e !?! Voor wat, horizonvervuiling? :D :D
 
Jopie zei:
Damn dat heb ik ****ing weer.
Bekeuring gekregen voor mijn vleugel, 95 eu. En ik moest hem er zo snel mogelijk af halen... is toch wat...

Wees blij, ziet er toch niet uit man dat ding. Die 95 euro haal je er wel weer uit door de brandstofbesparing.
 
koetje zei:
die spoiler zeker laten staan .

ik heb ook zo eentje op mijn fiat panda
de dealer vertelde me toen ik hem kocht dat ik minstens 7pk extra zou hebben door dat ding



hahahahaha..................dat is bijna een verdubbeling van je standaard vermogen !!:D :D

;)
 
Big Gerard zei:
Heb je nog foto's van die corrado...:lick:
Ben namelijk helemaal gek van corrado's..

Geen denderende foto hij was grijs met een blauwachtige gloed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Neeeeeeeeeeeee!!! Die spoiler jopie...helemaal fout!! Hoe ga je nou die chickies op de achterklep palen?
 
klusmier zei:
hahahahaha..................dat is bijna een verdubbeling van je standaard vermogen !!:D :D

;)
:roflol: :roflol:
 
Jopie zei:
Damn dat heb ik ****ing weer.
Bekeuring gekregen voor mijn vleugel, 95 eu. En ik moest hem er zo snel mogelijk af halen... is toch wat...

Joh, ook erg
 
Jopie zei:
Damn dat heb ik ****ing weer.
Bekeuring gekregen voor mijn vleugel, 95 eu. En ik moest hem er zo snel mogelijk af halen... is toch wat...

Joh, ook erg
 
95 euro ? waarvoor ? dat kan toch niet zijn omdat er alleen een taartschep opzit ?
 
Als ik me niet vergis zijn dat soort spoilers verboden ivm veiligheid van voetgangers... misschein daarom..

Maar als je een voetganger raakt en hij vliegt over de auto dan is er toch al niet veel meer van over, dat er dan een mes achterop staat boeit niet... ;)
 
Capoeirist zei:
Als ik me niet vergis zijn dat soort spoilers verboden ivm veiligheid van voetgangers... misschein daarom..

Maar als je een voetganger raakt en hij vliegt over de auto dan is er toch al niet veel meer van over, dat er dan een mes achterop staat boeit niet... ;)

Weeet je waarom dat ingevoerd is..
Omdat er van die achterlelijke maloten, van die spoilers hebben
En ze dan maar half vastzetten..
En jij wilt niet weten hoe zo'n spoiler gaat vliegen als je 140 rijd..

Als jij derachter rijd, mag je dan bidden...:cool:
 
DutchVince zei:
Geen denderende foto hij was grijs met een blauwachtige gloed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Corrado...

T is een wolf in schaapskleren.. :cool:
 
Ik heb een schaap in wolfskleren, veel stoerder.
 
Damn.

Dit topic is net het bloemencorso... maar dan met plastic.
 
Sinlath zei:
95 euro ? waarvoor ? dat kan toch niet zijn omdat er alleen een taartschep opzit ?

ze zien het als uitstekende onderdelen ???
 
ja idd uitstedende onderdelen,

Ik liet aan de agent mijn lul zien, en zei: tjek mijn uitstekende deel!
Krijg ik daar ook een bekeuring voor omdat ie groter en mooier is dan die van jou, hoer! :p
 
Back
Naar boven