Fitness Seller

Nike Air Max 90's Hyperfuse (red) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt fockt up smaak air max... wil je opvallen koop ze dan zeker
 
500 EUR voor een paar spuuglelijke schoenen? :roflol:
 
Je kan trouwens ook volledig rode nikes maken met nike ID dan ben je voor 180€ klaar, wel 4 weken levertijd.
 
Die haal je gewoon voor normale prijs. Heb ze bij de footlocker gezien.. en veel winkels hadden ze ook al in blauw fluor geel en fluor roze
 
Deze vind je echt niet bij de footlocker haha
 
Zijn dope als je ze een beetje goed combineert.
 
Air max zijn toch puberschoenen? In NL niet ofzo?
 
Ik vind ze wel gaaf hoor.. ik zou ze in de sportschool aan doen maar niet buiten de deur. met een zwarte broek en rood shirtje kan het best trouwens :)
 
Die rode nike hyperfuse waren vorig jaar een hype in Engeland, dus misschien is er via ebay UK nog wel een paartje te krijgen. Persoonlijk vind ik eerlijk gezegd qua model de nieuwe rode Adidas superstar mooier. Ze hebben tegenwoordig ook volledige rode Converse, ook wel dik. Het staat mij zelf alleen niet, dus ik hou het zelf meestal bij zwart of wit.
 
Wtf 500 euro omdat ze rood zijn? Dure verf is dat.
 
voor 500 euro is dit veel te duur. Rode schoenen kunnen wel meevallen, in de zomer en als de rest van kledij er wat bij past :p
 
Ik denk dat je het zelf moet beslissen man. Als je ze ruig vind moet je ze dragen en anders niet. Maargoed, dat is mijn mening.
 
Back
Naar boven