Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

euphorea

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
20.831
Waardering
12.179
Lengte
1m83
Veel mensen lopen in het dagelijks leven op Nike air max en ik zie ook vaak mensen trainen op deze schoenen. Om het 'Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen' topic niet te vervuilen een topic speciaal voor Nike Air Max.

Het plaatsen van foto's van mooie paartjes, wordt gewaardeerd. Ook het posten van websites waar men een groot assortiment heeft, of het posten van een website waar mooie aanbiedingen zijn wordt gewaardeerd.

Websites met een mooi aanbod zal ik in deze beginpost zetten.


www.outsole.nl
http://www.woei-webshop.nl/
http://www.sneakerbaas.com/nl/
https://www.snipes.nl/
 
Laatst bewerkt:
Helaas blijken er veel oplichting sites te zijn voor dit soort schoenen.
Al vaker mooie gevonden online, ff de site googlen, bleek het weer oplichting te zijn, betalen en nooit verzenden.

Die air max classic in het leer kom ik bijna nergens meer tegen in winkels, allemaal die nieuwere modellen en de 90 uitvoering, jammer vind ik dat.
 
Air Max classic :heart:
 
Heb classics zelf nooit mooi gevonden. Heb op de middelbare school op 90's gelopen die vond ik toen helemaal vet, toen vond ik 1's niet mooi. Dat is een paar jaar geleden gekanteld, nu vind ik 1's veel mooier dan 90's.

Loop zelf al bijna 2 jaar op deze

nike-air-max-lunar-1-black-blue-silver-yellow.jpg



En deze draag ik meestal tijdens stappen en op festivals omdat ze zo makkelijk schoon te maken zijn :p

80962e3aa9d0932cfa1935cc4c2431d4.jpg
 
Knettergekke prijzen.
 
Ik zal wel pic maken van me eigen gemaakte op nike id :D
 
ik draag altijd nike air's nu heb ik tavas ervoor de max
 
Heb classics zelf nooit mooi gevonden. Heb op de middelbare school op 90's gelopen die vond ik toen helemaal vet, toen vond ik 1's niet mooi. Dat is een paar jaar geleden gekanteld, nu vind ik 1's veel mooier dan 90's.

Loop zelf al bijna 2 jaar op deze

nike-air-max-lunar-1-black-blue-silver-yellow.jpg



En deze draag ik meestal tijdens stappen en op festivals omdat ze zo makkelijk schoon te maken zijn :p

80962e3aa9d0932cfa1935cc4c2431d4.jpg


Middelbare school met dat model? Dan ben je een stukje jonger ga ik dan vanuit.
Ik heb een hoop van die ouder wetse classics bw gehad, blijven gewoon fijne schoenen.
 
Ik had deze, lelijke dingen eigenlijk

nike-air-max-90-black-silver-red-spots.jpg
 
Middelbare school met dat model? Dan ben je een stukje jonger ga ik dan vanuit.
Ik heb een hoop van die ouder wetse classics bw gehad, blijven gewoon fijne schoenen.
Nee, goed lezen. Ik liep op de middelbare school op 90's. Dit zijn one's.
 
Deze twee had ik vroegahhh en nog een paartje volgens mij.

UM297-Nike-Air-Max-90-Premium-Womens-Grey-Pink-Blue-Running-Shoes_2.jpg




2697602--nike-air-max-90-size-14.540.jpg
 
One's (L)
Nike Air Parra, Leopard, Homegrown, Patch Pack (L)
 
Gay af die ena laatse 2 (posts)
 
One's (L)
Nike Air Parra, Leopard, Homegrown, Patch Pack (L)

Die parra's en patch pack :heart:

Heb zelf deze
e82c305a7d152dbcb0fce916e6c052a2.jpg


En deze voor het trainen
4809d06bc13761858e2872a0e693831f.jpg


En ik had donkergroene Thea's, maar heb ik moeten terugsturen omdat m'n voet die schoenen kapot maakte. Niet mijn model helaas...
 
NIKE AIR MAX BW PREMIUM (WOLF GREY/BRIGHT CRIMSON)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meest recente aanschaf en ook gelijk mijn eerste 'donkere' paar Air Max Classic BW's na zeker 10+ paar lichte.
 
Ik zit al weken en weken te loeren of ik ergens goedkoper dan €160 de Nike Air Max 1 ultra flyknit kan uithalen maar nog geen succes. Dan maar uit Engeland meenemen als ik daar in december een weekendje weg ben :p Daar zijn ze 120 pond/134 euro ongeveer

nike-air-max-1-flyknit-ultra---green-orange-3.jpg
 
Puur uit nieuwsgierigheid, wat vinden jullie zo mooi aan deze schoenen?
En dragen jullie dit ook naar werk etc, of alleen in vrije tijd? Vind ze namelijk redelijk kinderlijk (en ja mening, smaken verschillen) ook totaal niet mooi. Vroeger droeg ik ze wel maar dit was echt als kind.
 
Back
Naar boven