Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Hoorde dat bij de JD Amsterdam het gewoon gratis was.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Kon het toch weer niet laten :emo:

Mooi roze is niet lelijk :heart:

1575611713498.png
 
Ben benieuwd waarvoor die McDonalds weer doorverkocht worden, kunnen zomaar voor 5-10K gaan.
 
Zoals elk jaar bij de feestdagen, ook weer een nieuw paar besteld :D Spijtig dat ik steunzolen draag en mijn schoenen het nooit langer uithouden dan 1 jaar dus verzamelen lukt mij niet :(
Screenshot_20191103-194236.jpg
 
Zoals elk jaar bij de feestdagen, ook weer een nieuw paar besteld :D Spijtig dat ik steunzolen draag en mijn schoenen het nooit langer uithouden dan 1 jaar dus verzamelen lukt mij niet :(Bekijk bijlage 474910

Nice ID! Ja het is een beetje een uit de hand gelopen hobby, hoe meer je er hebt hoe langer ze mee gaan :p
 
Nice ID! Ja het is een beetje een uit de hand gelopen hobby, hoe meer je er hebt hoe langer ze mee gaan :p
Haha, ja heb nu nog twee paar staan die nog degelijk zijn, dan nog twee andere die eigenlijk versleten zijn maar nog niet te erg om weg te doen :p
Nike_Janoski_Max_Blue_Blue_Side_Edit__80209.1543696602.jpg

Mijne zijn licht anders. Onderkant helemaal wit en op de schoen zelf lijkt een soort van camouflagepatroon te zitten maar in dezelfde kleur als de mesh, dus bijna niet zichtbaar behalve van vlakbij.

varsity-red-nike-air-max-1-ultra.jpg

Mijne zijn een ouder model denk ik, dit lijkt een soort van leer terwijl de mijne echte zomerschoenen zijn en een mesh zijn zoals erboven

nike-air-max-tavas-blauw-1.jpg

Deze zijn het langst meegegaan ooit als paar schoenen. Ik draag ze nu soms nog op festivals bij slecht weer/modder maar de schoenen gescheurd aan de scheidingslijn van de witte zool en het blauwe leder

xnike-air-max-tavas-black-grey-b-3_1.jpg.pagespeed.ic_.C5BLd38ciB.jpg

Met deze kort na de aankoop in beide schoenen kleine scheurtjes in de stof vooraan. 1 maal tijdens het weggaan van glas op de grond en 1 maal in de sportschool van een omhoogstekend metalen latje :(
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vonk zijn er nog ergens leuke aanbiedingen? Weet jij vast wel :D
 
Vonk zijn er nog ergens leuke aanbiedingen? Weet jij vast wel :D

Ik wordt helemaal gek gemaild sinds de feestdagen met 50-80% korting overal.. Dus wat zoek je?
 
Ik wordt helemaal gek gemaild sinds de feestdagen met 50-80% korting overal.. Dus wat zoek je?

Euh, niet zo spannend. Nike air max 1 maat 45.
 
Euh, niet zo spannend. Nike air max 1 maat 45.

Ivm 30 year anniversary van Nike Air Max 90 is er maar weinig AM1 wat uit is gekomen het afgelopen half jaar.. Op een paar US only releases na. Ergo er is weinig te vinden en je beste bet is misschien nog wel marktplaats voor een leuk paartje, nieuw in jouw maat.
 
Ivm 30 year anniversary van Nike Air Max 90 is er maar weinig AM1 wat uit is gekomen het afgelopen half jaar.. Op een paar US only releases na. Ergo er is weinig te vinden en je beste bet is misschien nog wel marktplaats voor een leuk paartje, nieuw in jouw maat.

Ah tx. Het aanbod Air max 1 is idd nogal karig. 2018 heb ik aan het einde van het jaar nog een x aantal mooie deals kunnen scoren maar nu bleef het uit..
Dit verduidelijkt een boel :D

Ik heb er nog genoeg, maar ik vind het altijd wel leuk om er een paar aan de collectie toe te voegen... Maar dat heb jij ook volgens mij haha
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Theiy're* :windup:

Wat is jullie go-to winkel voor sneakers?
 
Theiy're* :windup:

Wat is jullie go-to winkel voor sneakers?
43einhalb kijk ik vaak op. Als ik een soort zoek en al redelijk weet wat ik wil kijk ik vaak op sneakerjagers
 
Ligt eraan of je een koopje zoekt of een speciaal paartje of een nieuwe release..

Koopjes; doorgaans Oostbloklanden (Polen, Tjechie etc.)
Nieuwe releases; via sneakerjagers of gelijksoortige site
Speciale paartjes; nieuwsgroepen (FB), Ebay, Marktplaats, Vintage winkeltjes & Klekt, StockX achtige sites.
 
Niet fucken, vriend :fuckyeah:

133169.jpg


Al jaren loop ik standaard op DC Court Graffik of Etnies Fader sneakers, skateschoen-model. Huidige aanbod is alleen echt matig dus zit even rond te kijken naar wat anders.
 
Back
Naar boven