Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat is er erg aan dat die populair is? Die begrijp ik ff niet. Overigens mooi paartje, kosten real 1200,-. Lijken op dees:
Nou dat je het dan koopt omdat het popi is vind ik persoonlijk wat minder. Maar ik bestel zo ff een denk ik ligt eraan hoe ik kan betalen
 
Die witte? Dat is sowieso een re-stock + dat ze aangeboden worden is echt 1x in de 2 maanden ofzo, en dan alsnog via een raffle.
Ja military black komen wss. En die paarse canyon ofso. En de travis scott fragments
 
Ja military black komen wss. En die paarse canyon ofso. En de travis scott fragments
Die witte zijn erg nice. Kan je ook gemakkelijk met elk kledingstuk combineren.

Ik hoop a.s. week mijn Amethyst Wave Jordan 4 te ontvangen. Daarna op kledingjacht om te combineren haha, dat zal wat lastiger worden
 
Die witte zijn erg nice. Kan je ook gemakkelijk met elk kledingstuk combineren.

Ik hoop a.s. week mijn Amethyst Wave Jordan 4 te ontvangen. Daarna op kledingjacht om te combineren haha, dat zal wat lastiger worden
Ja idd. Daarom ging ik niet voor die, en die paarse die uitkomt ga ik ook niet voor.
 
Die witte zijn erg nice. Kan je ook gemakkelijk met elk kledingstuk combineren.

Ik hoop a.s. week mijn Amethyst Wave Jordan 4 te ontvangen. Daarna op kledingjacht om te combineren haha, dat zal wat lastiger worden
7B034989-FF46-4E32-8733-0C3C9F9AFB11.png

Deze had ik
 
HertogSandBox
2A89422F-7D9D-46AC-ADEF-8A227174592D.png

Aan deze 2 raffles doe ik nu mee. Die jordan highs kan je met winst verkopen
 

Bijlagen

  • 3CBD8D38-F8AE-4611-BD65-F59031645434.png
    3CBD8D38-F8AE-4611-BD65-F59031645434.png
    183,3 KB · Weergaven: 27
Mensen die dat doen moeten ze neerschieten, net als mensen die festivalkaarten kopen om ze met winst te verkopen
Ja ik ben er zelf ook niet fan van. Maar ja is toch 50€ winst wat je erop kan maken😂. Meeste sneakers die ik koop draag ik ook gewoon maar als ik die jordan highs zou winnen met die raffle zou ik ze verkopen, omdat ik al wel veel jordans 1 heb. Heb geen highs maar alleen lows en mids. Denk niet dat ik ze win maarja.
 
Lows en highs vind ik minder, jordan 1 mids gaan wel maar ook geen fan
 
Lows en highs vind ik minder, jordan 1 mids gaan wel maar ook geen fan
Vind lows en mids het mooist. Die highs geven wat meer een laars effect. Die highs zou ik gewoon verkopen. Dunks vind ik ook heel vet daar heb ik nog geen paar van. Sowieso even afwcahten wat er allemaal komt maandag
 
929B7C85-E695-4E5A-B302-384A965B908F.jpeg


Mooi geregeld zo. Als die schoenen ook nog goeie kwaliteit zijn koop ik ze voortaan via hun. Dat ze nep zijn boeit mij niet zoveel.
 
Back
Naar boven