Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Leuk idee euphorea :thumbup:

1660848402248.jpeg

Industriële ventilator, op wieltjes
 
Dit is een vogel een zilvermeeuw heel speciaal
Ik heb hem gevangen en opgegeten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220818-212835_Chrome.jpg
    Screenshot_20220818-212835_Chrome.jpg
    106,9 KB · Weergaven: 39
Je mag er niets over zeggen dat al die stijlloze flikkertjes dit topic bevuilen, mijn posts waren ook al verwijderd door een sneue mod. Ik zal ook wat random pics posten hier voor de leuk.
Hormonen ontregeld?
 
Als het niet terug on topic gaat gaat er een slotje op.
 
Die zijn er nog steeds :cool:

Wij hadden alleen die blauwe met de gele streep. Mike Mentzer had veel stijl in die tijd en droeg ze ook. Ze zaten overigens beroerd bij hardlopen, veel te weinig demping.
 
Air max 90 SE cork, waren helemaal naar de ratten na een festival. Na een was op 30 graden weer enigszins vertoonbaar.
 

Bijlagen

  • 20220820_102242.jpg
    20220820_102242.jpg
    170,5 KB · Weergaven: 57
Air max 90 SE cork, waren helemaal naar de ratten na een festival. Na een was op 30 graden weer enigszins vertoonbaar.
Breng ze naar een goede schoenmaker die krijgt ze wel weer als nieuw. Zo doe ik het ook met mijn schoenen.
 
Zijn er ook mensen die vrouwenmodellen kopen? ik vind die soms mooier dan bijvoorbeeld de air max 90 men die ietwat lomp zijn imo. Vraag me alleen af hoe dat met de maten zit.
NoHomo
 
Zijn er ook mensen die vrouwenmodellen kopen? ik vind die soms mooier dan bijvoorbeeld de air max 90 men die ietwat lomp zijn imo. Vraag me alleen af hoe dat met de maten zit.
Ja lange tijd geleden gedaan, verschilt per model, vooral bij de wreef zijn ze iets smaller wat ik me kan herinneren
Voorderest zaten ze echt perfect
 
Ja lange tijd geleden gedaan, verschilt per model, vooral bij de wreef zijn ze iets smaller wat ik me kan herinneren
Voorderest zaten ze echt perfect
Ah okee, thanks!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven