XXL Nutrition

Verkocht Nike Romaleos 2 Volt Weightlifting Shoes (mt 43)

Bezoekers in dit topic

chrisk

Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
20.310
Waardering
11.341
Slechts een paar keer gebruikt maar passen me echt niet dus ik hou het bij m'n adidas en hoop dat iemand anders die er echt naar op zoek is maar de nieuwprijs te veel is blij kan maken met een 2e hands deal.

Kan ze komen passen en een squat sessie doen in de gym hier in de buurt als je dat wilt. Ik woon in Almere (Haven) Doe maar een bod. :)

IMG_20160220_195419.jpg


IMG_20160220_195443.jpg


IMG_20160220_195457.jpg
 
prachtige schoenen en mn maat, tempting :o :o :o
 
Voor 100 euro doe je ze niet weg zeker? :D
Ook wel een eindje rijden voor me maar worth the try als ik ze voor een leuke prijs kan krijgen!
 
Voor 100 euro doe je ze niet weg zeker? :D
Ook wel een eindje rijden voor me maar worth the try als ik ze voor een leuke prijs kan krijgen!
Je hebt nu adipowers? Ook maat 43?
 
Je hebt nu adipowers? Ook maat 43?
Gebruik momenteel de adipowers van een vriend en die zijn 43 en 1/3. Maar deze zijn iets ruimer als de adipowers normaal?
 
Gebruik momenteel de adipowers van een vriend en die zijn 43 en 1/3. Maar deze zijn iets ruimer als de adipowers normaal?
Ik heb aidpower weightlifting shoes 43 1/3 die passen precies moet geen mm minder zijn en deze nike romaleos 2 in maat 43 passen echt helemaal niet. Scheelt ruim een halve maat tussen die merken dus als je nog ruimte over hebt in die 43 1/3 zou het een poging waard zijn.
 
Ik heb aidpower weightlifting shoes 43 1/3 die passen precies moet geen mm minder zijn en deze nike romaleos 2 in maat 43 passen echt helemaal niet. Scheelt ruim een halve maat tussen die merken dus als je nog ruimte over hebt in die 43 1/3 zou het een poging waard zijn.
Ok, thanks voor de info! Zal het een keertje bekijken dit weekend en dan laat ik nog wat van me horen ;)
 
Klopt het dat weightlifting shoes van nike een bredere voet hebben vergeleken met die schoenen van adidas? Waar heb je ze trouwens gekocht?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Klopt het dat weightlifting shoes van nike een bredere voet hebben vergeleken met die schoenen van adidas? Waar heb je ze trouwens gekocht?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja klopt in pasvorm zijn de nikes wat breder en hebben een iets bredere dikkere basis waar je op staat. Meer solide. De adidas vind ik meer een balletschoen met hak.
 
De Adipowers 43 1/3: Wanneer ik mijn tenen helemaal tot vooraan duw, kan ik nog semi - vlot een vinger achter mijn hiel steken. Denk je dat de romaleos me zouden fitten dan?
 
Ja vrij zeker van wel dan. De adipowers zitten mij na inlopen als gegoten, geen mm over, maar bij de romaleos zouden m'n tenen willen dat er een vinger meer ruimte was. Denk dus dat die je precies passen.
 
Sold!

Succes ermee man!
 
Back
Naar boven