Fitness Seller

nipslips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja lekkere Somalische hardloopster met dr theezakje uit dr shirt :meal: hahaha lekker


Hm daarna wordt ie wel goed :P
 
Blijft leuk :D
 
mooie tv :)

....toch verwonder ik me over het feit waar nu eigenlijk die schaamte uit voortgekomen is.
Wij mannen hebben toch ook tepels. zij hebben er (doorgaans) wat meer weefsel achterzitten maar om ze daarom nu meteen te bedekken is eigenlijk grote onzin toch ??? :dunno:
 
mooie tv :)

....toch verwonder ik me over het feit waar nu eigenlijk die schaamte uit voortgekomen is.
Wij mannen hebben toch ook tepels. zij hebben er (doorgaans) wat meer weefsel achterzitten maar om ze daarom nu meteen te bedekken is eigenlijk grote onzin toch ??? :dunno:
Idd, niks speciaals aan eigenlijk.

Hoewel ik knettergek wordt als ik een paar dikke jetsers zie... :meal:
 
mooie tv :)

....toch verwonder ik me over het feit waar nu eigenlijk die schaamte uit voortgekomen is.
Wij mannen hebben toch ook tepels. zij hebben er (doorgaans) wat meer weefsel achterzitten maar om ze daarom nu meteen te bedekken is eigenlijk grote onzin toch ??? :dunno:

Je bent een zeer wijs man :D
 
Idd, niks speciaals aan eigenlijk.

Hoewel ik knettergek wordt als ik een paar dikke jetsers zie... :meal:

Klopt, maar daar gaat het niet om... Denk ook aan het bedekken van de nippels met van die 'plakkers'... Waarom nu die tepels afplakken? Wat is daar zo speciaal aan?

Dat is waar SS ook op doelde denk ik
 
'k snap eigenlijk niet waarom die loopster geen bh aan had.
Moet toch super ongemakkelijk zijn om met van die slingerende borsten te lopen. Hoe klein die ook wel mogen zijn.

Trouwens die laatste met haar enorme hangborsten... Tsss... vind je 't raar dat die eruit floepen? Draag toch een bh!
Komaan zeg, dan maar klagen dat ze hangborsten krijgen.
 
zo speciaal vind ik het neit. De reactie van die vrouwen maakt het dan weer wel hilarisch.
 
Back
Naar boven