Fitness Seller

Nitrix

Bezoekers in dit topic

Peter1987

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2005
Berichten
174
Waardering
1
Goed spul of overhypte shit? Is er iemand die het al gebruikt (heeft)? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
 
Ik heb het spul reeds gebruikt.


De verpakking is mooi, de staaltjes die je erbij krijgt zijn leuk maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het bij mij niet werkte, nix, noppes, rien. Zelfs geen grotere erectie :(
 
The rebel zei:
Ik heb het spul reeds gebruikt.


De verpakking is mooi, de staaltjes die je erbij krijgt zijn leuk maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het bij mij niet werkte, nix, noppes, rien. Zelfs geen grotere erectie :(

Hoelang heb je het gebruikt?
 
Maakt dat iets uit? :rolleyes:


Een pot gaat 20 dagen mee. Na 3/4 van de pot moest ik ermee stoppen omdat ik ziek werd, waarschijnlijk van die kloterige Nitrix. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik het niet zeker ben maar ik ben nooit ziek en bij dat supplement voelde ik mij werkelijk belabberd. Toen ik het opnieuw begon te nemen merkte ik opeens wel een verbeterde pomp maar ik weet niet of dat door het supp kwam of door de andere supps die ik toen begon.


Ik weet nog goed dat er op zo'n pot staat dat sommige mensen maar begonnen te reageren na 1 pot te hebben opgebruikt en dat je 3 potten moet nemen om optimaal effect te bereiken.

Dat zie je dus van hier dat ik nog zo'n gehypte shit ging bestellen :rolleyes:



Ik geloof dat RC nu reclame aan het maken is voor BSN. Hij zegt dat je Nitrix MOET stacken met Cellmass en NO-Xplode want anders zit je maar in eerste versnelling en ga je zeker niet vooruitgaan.

Met alle respect voor RC maar ik ben niet zo naief om zoiets te geloven juist omdat hij dat zegt. Hij zegt alleen maar wat de marketingboys hem influisteren.
 
Waar had je het gekocht?
 
Neem dan gewoon Nitrous das ook zo NO product en die werkt wel echt... EN trouwens NO-Xplode van BSN is wel heel goed spul voor energie en pomps je krijgt echt ongeloflijk veel energie en kracht erbij van dat spul.. MAAR nadeeltje: last van je darmen en hoofdpijn. NItrous heeft geen bij effecten.
 
Brutez zei:
Waar had je het gekocht?


Ik had het niet gekocht maar gekregen van een vriend. Hij had het in de VS besteld.
 
Back
Naar boven