XXL Nutrition

Nitro force

Bezoekers in dit topic

Moen

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Oke de tri-pro force aarbei was al om te huilen maar dit slaat echt alles.
Nitro Force chocolade , oh my god ?
Ziet er in water uit als diarree en smaakt ook zo.
Doet men bij j-tech mss geen kwaliteitscontroles ??? (zou hun relatief lage prijzen verklaren)

Probeer eens Optimum Nutrition vanille.
En verder hoor ik dat Syntrax Nectar (te duur voor mij) ook erg lekker is..
Enne.. ik weet ook nog wel bron van smaakloze wei, dan kun je er zelf nog wel een smaakstofje bij doen.

Espi

Nectar zou idd de lekkerste zijn maar voor een niet-werkende mens (en zelfs dan nog) is dit een beetje te duur idd

Gewoon dan de goedkope vanille-smaak nemen van Optimum Nutrition of ander fatsoenlijke wei (en uit de VS laten komen, zelfs met dubbele prijs ivm vervoerskosten was ik nog helft goedkoper af).

En dan bijv. eten met kwark. Ik eet het met kwark.. en doe er dan of kokos en koffiepooeder bij OF vruchten zoals ananas, frambozen, bananen of kiwi.
Zelfs neutraal is het erg lekker.

Espi

Ik gebruik altijd All the whey van Vitalife en de smaak maakt me niets uit. Lost gemakkelijk op en is niet smerig. Ook een keertje de wei van Allstars gehad en die is ook erg goed(en duurder).

Nog eens ff een vraagje , er zitten nieuwe schepjes bij de j-tech shakes , deze zijn wel pakken groter als de vorige en toch tellen ze beiden als 1 serving ???

Back
Naar boven