AndroidHealthClinic

Nitrobolic Extreme - Vyotech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Elke dosis Nitrobolic Extreme zit vol spieropbouwende stoffen van farmaceutische kwaliteit. Wil je langer trainen, wil je meer energie, wil je meer spiermassa, wil je zwaardere gewichten heffen? Nitrobolic Extreme met L- Norvaline staat klaar om je te helpen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand ong.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? tropical: zeer goed te drinken met multidrank
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 schepjes op trainingsdagen en 1 op niet-trainingsdagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? Prosportvoeding.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 56.91 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het voor mij doet wat het beloofd!

Mijn review:
Ik begon hiermee omdat iemand mij vertelde dat dit goed was en hij er zon 4 a 5 kilo spiermassa mee gepakt had.

ikzelf geloofde het maar half vooral omdat hij nog maar net trainde en dan gaat het meestal wat sneller om massa te pakken.

Maar oke ik heb het dus toch besteld omdat ik het toch een mooi verhaal vond. Na TE lang wachten was het eindelijk binnen en heb er maar meteen gebruik van gemaakt.
De eerste training maar 1 scoop gepakt omdat ik niet wist hoe ik erop reageerde. Erg heftig kan ik jullie vertellen! Ik stond wat te duizelen en draaien. Was de eerste keer dat ik een NO product gebruikte en wist die energie geen plaats te geven. Ik freakte hem een beetje en schrok van de werking. Besloot deze de tweede training ook te gebruiken en als ik me dan weer zo voelde ermee zo stoppen. Weer 1 scoop 3 kwartier voor de training en ja hoor, weer hetzelfde maar voelde de energie en was toch wel lekker. Besloten toch maar ff door te zetten.

En maar goed ook. Na een tijd van opbouwen (geen oplaadfase verplicht) nam ik 1,5 a 2 scoops. Iedere training verbrak ik PR na PR. Dacht ik de ene keer sterk te zijn was ik de dag erna nog sterker. En niet een paar kilo. Echt enorm! Tuurlijk was dit heerlijk en kreeg er ook vragende gezichten door in de sportschool vanwege de snelle vooruitgang kwa kracht..
Maar kracht was niet het enige dat toenam. Dacht ik de eerste week dat ik het gebruikte nog dat ik massa verloor leek het de week erop alleen maar beter te worden. Veel volume en keiharde spieren ook op rustdagen. Het heeft mij in totaal veel kracht, 1,8 cm meer bicepsomvang en 5,1 kilo (spier)massa opgeleverd! Hoe ongelofelijk het ook klinkt! Natuurlijk in combi met voeding en goede training. Ook ogen de spieren beter gedefinieerd.

Voor mij heeft het super gewerkt en kan het jullie allemaal aanraden. Het is niet zo bekend als NO-explode maar werkt super!!

nitrobolic_Vyo-tech.jpg
 
5 kilo spiermassa gewonnen met dit?
kan ik moeilijk geloven omdat het internet volstaat met negatiefs over vyotech
 
Het zijn ook altijd nieuwelingen die reclame komen maken over dit soort producten :rolleyes: zeer geloofwaardig.
 
Haha ya hoor dit is geen supplement werkt zelfs beter dan aas alsket zo lees!
 
luister ik maak dit om jullie te informeren, geloof je het niet is dat jou probleem en niet de mijne, ik heb der 5 kilo bij en daar moeten jullie blijkbaar wat voor in je reet spuiten en ik gelukkig niet!
 
luister ik maak dit om jullie te informeren, geloof je het niet is dat jou probleem en niet de mijne, ik heb der 5 kilo bij en daar moeten jullie blijkbaar wat voor in je reet spuiten en ik gelukkig niet!

Als dit toch zo zou zijn ( 5 kg ) spiermassa waarom zouden er dan nog anabolen gebruikt moeten worden, ik geloof er niks van.
Jij hebt aandelen bij Vyotech misschien, vindt dat ze de laatste tijd
hun artikelen hier op een nogal sluwe manier komen promoten.
En ja door deze review zullen er weer mensen zijn die het zullen proberen
en weer bedrogen uit gaan komen.
 
Als dit toch zo zou zijn ( 5 kg ) spiermassa waarom zouden er dan nog anabolen gebruikt moeten worden, ik geloof er niks van.
Jij hebt aandelen bij Vyotech misschien, vindt dat ze de laatste tijd
hun artikelen hier op een nogal sluwe manier komen promoten.
En ja door deze review zullen er weer mensen zijn die het zullen proberen
en weer bedrogen uit gaan komen.


hier heb je gelijk in
 
Als dit toch zo zou zijn ( 5 kg ) spiermassa waarom zouden er dan nog anabolen gebruikt moeten worden, ik geloof er niks van.
Jij hebt aandelen bij Vyotech misschien, vindt dat ze de laatste tijd
hun artikelen hier op een nogal sluwe manier komen promoten.
En ja door deze review zullen er weer mensen zijn die het zullen proberen
en weer bedrogen uit gaan komen.

als je een beetje gelezen hebt op dit forum dan weet je dat iedereen anders reageerd op supps.. de ene pakt massa en/of kracht, de anders voelt helemaal niks..
waarom zou ik dit promoten, om erzelf beter van te worden? zou niet weten hoe!
nogmaals doe dit om jullie mijn ervaring te vertellen.. daar is deze rubriek toch voor..

aandelen ja vast, ik gebruik dit omdat ik hoorde dat het goed spul was en zo was het ook.. dus beoordeel dit pas als je hetzelf gebruikt en hou voor de rest je mening voor je alleen omdat jullie honderden euros aan troep kopen en daardoor blijkbaar jaloers zijn er nog zelfs minder resultaat mee te bereiken..
 
Back
Naar boven