XXL Nutrition

Nitrocrea XXL, werkt het nou of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LaPussy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
49
Waardering
0
Beste BBers,

Even een vraagje, ik ben zojuist "wederom" begonnen met Nitrocrea van XXL.
Omdat ik zwaar geblesseert ben geraakt de vorige keer dat ik ermee begon moest ik ermee stoppen, dit heb ik toen gelijk maar dusdanig lang gedaan dat ik nu weer volop ermee bezig kon gaan.
Alleen net als toen twijfel ik of creatine nou wel effect heeft bij mij ofniet...
Ik merk een klein beetje meer energie een half uurtje nadat ik het heb ingenomen en tijdens het trainen heb ik iets meer motivatie, maar dit is eerder placebo vermoed ik.
Veel zwaarder kan ik ook niet trainen, bankdrukken deed ik 5kg meer maar wederom vermoed ik dat dit placebo is.
Als ik lees wat anderen wel niet "ervaren" onder invloed van creatine vraag ik me af of het wel werkt bij mij...

Hoe kan ik erachter komen of het nou wel echt werkt bij mij en/of is het mogelijk dat het effect gewoon minimaal is bij mij?
Moet ik wellicht toch nog eens andere creatines proberen?
En als het dus echt zo weinig effect bij mij heeft, maakt het dan uit of ik het alsnog gebruik?
Hopelijk kunnen jullie mij wat opheldering geven, want ik wil nou wel eens weten of mijn vermoedens kloppen of dat ik er gewoon teveel van verwacht...
 
je moet toch zeker meer kracht ervaren en een voller uiterlijk. ik weet verder niet of je eten in orde is, maar als dat niet op orde is werken dit soort supps ook minder goed. zie de supps als een turbo op je auto.. maar als je dan de auto geen benzine geeft gebeurt er nog niet veel.

maar er zijn zogenaamde non-responders op creatine. je zou eens naar NOS ETHER kunnen kijken. die is ontwikkeld mede voor deze groep non-responders.
 
ok thx voor je reactie, mijn voeding is prima in orde.
Kracht is naar mijn mening dus echt minimaal, voller wordt ik wel heb ik het idee...
Ik zal die nos ether ook eens bestellen idd.
Welke raad je me aan?
 
ok thx voor je reactie, mijn voeding is prima in orde.
Kracht is naar mijn mening dus echt minimaal, voller wordt ik wel heb ik het idee...
Ik zal die nos ether ook eens bestellen idd.
Welke raad je me aan?

NOS ETHER van GET DIESEL.. we hebben het net nieuw binnen.. en ik vind het echt superspul... een pre en post workout suplements in 1.
 
Voor mij werkt het even goed als de creatine monohydraat van XXL Nutrition
 
Back
Naar boven