MuscleMeat

Niveau overgang

Bezoekers in dit topic

brian0206

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
1.055
Waardering
2.178
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag mede BB'ers,

Even een vraag wat betreft niveau overgang.
Als ik op internet zoek/kijk naar welke plek je moet bemachtigen om over tegaan van C-niveau naar B-niveau of van B naar A, staan hier verschillende antwoorden op.
Ik ga zelf zondag de atlascup doen(classicBB).
alleen vraag ik me dan af of je naar B-niveau mag wanneer je top 3 of top 5 haalt.
Hoor verschillende verhalen per klasse. Bij MAP schijnt het top 5 of 6 te zijn, bij BB weer top 3.
Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt:flex:
 
Goedemiddag mede BB'ers,

Even een vraag wat betreft niveau overgang.
Als ik op internet zoek/kijk naar welke plek je moet bemachtigen om over tegaan van C-niveau naar B-niveau of van B naar A, staan hier verschillende antwoorden op.
Ik ga zelf zondag de atlascup doen(classicBB).
alleen vraag ik me dan af of je naar B-niveau mag wanneer je top 3 of top 5 haalt.
Hoor verschillende verhalen per klasse. Bij MAP schijnt het top 5 of 6 te zijn, bij BB weer top 3.
Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt:flex:

volgens mij top 3 idd maar op de OR mocht wel weer top 5 naar het NK maar was volgens mij eenmalig ofzo, kan je anders niet een mailtje sturen naar ilona ?
 
volgens mij top 3 idd maar op de OR mocht wel weer top 5 naar het NK maar was volgens mij eenmalig ofzo, kan je anders niet een mailtje sturen naar ilona ?
Ja wacht het anders wel even af zondag :P
 
Hangt van de klasse / wedstrijd af.
Meestal is het top 3 ,maar als het bv een kleine klasse is kan het ook zo zijn dat het alleen de nr 1 is.

Gewoon je wedstrijd doen en als je plaatst hopen op een B status.
 
Is volgens mij afhankelijk per wedstrijd en aantal deelnemers. Omdat er vaak veel map atleten in een klasse zitten is het bij hun dan ook vaak top 5. Wat mij ooit is verteld iig, maar ben ook benieuwd want ik ga meedoen met de sapcup, map en hoop ook te plaatsen voor de B klasse.
 
Tot 5 alleen nr 1 geloof ik tot 9 top 3 en bij meer is keuze aan jury of je wel of niet nog meer promoveren
 
Succes met je wedstrijd trouwens ben er zelf ook backstage
 
Tot 5 alleen nr 1 geloof ik tot 9 top 3 en bij meer is keuze aan jury of je wel of niet nog meer promoveren

Nee dat klopt niet.

Neem bv de OLK daar waren er 4 in een klasse en de top 3 mocht door.
Vergeet ook niet (wat veel doen en wat je veel op insta / FB ziet) dat je pas een B status hebt als je een B wedstrijd doet.
Dus plaatsen op een C wedstrijd is nog steeds geen B atleet, daarvoor moet je dus een B wedstrijd hebben staan in je wedstrijd boekje.

succes zondag,
 
Ik ga het zondag wel horen en zien, Bedankt zover voor de informatie:D
Bedankt voor zondag:D:D
 
Back
Naar boven