Fitness Seller

NK 2005 van de YBF (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Las op het board dat de NK 2005 van de YBF op Zondag 2 oktober a.s. wordt gehouden :dance: Is hier al meer info over ??? en zijn alle klasses (ook heren) op deze dag ???

Alvast bedankt voor alle info DBB-ers
 
Voor zover ik op de site heb gelezen hebben ze alle klasses heren junioren fitness enzo.
Volgend jaar wil ik zelf meedoen junioren.
 
Krijg nu al hulp van een wedstrijd bber die pas op de eemsmond stond.
 
big kelvin zei:
Voor zover ik op de site heb gelezen hebben ze alle klasses heren junioren fitness enzo.
Volgend jaar wil ik zelf meedoen junioren.

Welke site is dat ???, kon er namelijk niets van vinden als alleen maar de datum:dunno:
 
Ik las in het Log Wedstrijdvoorbereiding van Joyce (http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=673761#post673761) dat deze wedstrijd verplaatst is naar 30 oktober...
Alle klassen zijn op 1 dag, dat was de voorgaande jaren namelijk ook zo.
Ik heb afgelopen jaar zelf ook mee gedaan en ik ben nu ook weer in voorbereiding; nog ff een paar week massa pakken en dan kurkdroogtrainen...
 
Laatst bewerkt:
Hier nog ff een (oude) link over de klasse indeling;
[Link niet meer beschikbaar]
 
Kijk dat zijn berichten !...30 oktober dat is al wat meer speeltijd ;) , kijken of ik het e.a. voor die tijd nog op de rails kan krijgen :o
 
Dave Hawk zei:
Kijk dat zijn berichten !...30 oktober dat is al wat meer speeltijd ;) , kijken of ik het e.a. voor die tijd nog op de rails kan krijgen :o

Dat moet prima te doen zijn toch? Nog een paar weekjes massa pakken en dan droogtrainen... Het is nog 17 week!!! Kom je bij de junioren uit of bij de 'heren'?
 
B@ss zei:
Dat moet prima te doen zijn toch? Nog een paar weekjes massa pakken en dan droogtrainen... Het is nog 17 week!!! Kom je bij de junioren uit of bij de 'heren'?

17 weken is een aardige voorbereiding ;) , ben stuk droger geworden in Spanje door het werken en trainen daar, scheelt al weer :dance:, hoef ik gelijk niet zo diep te gaan in mijn dieet :)

:D Zou graag bij de junioren mee doen, maar ik train al bijna net zo lang als sommige junioren oud zijn, telt dat ook ??? :D
 
ik zit nu op 15%vet dus nog teveel om dit jaar mee te doen ik wil een langere en betere voorbereiding dus volgend jaar doe ik wel mee.Junior's
 
Zat voor mijn vakantie ook in die richting kwa %, heb al die weken dus wel nodig om in vorm te komen:D, maar we gaan het proberen ;)

Als je nu inzet kun je het misschien nog halen...... :dunno:
 
Dave Hawk zei:
Zat voor mijn vakantie ook in die richting kwa %, heb al die weken dus wel nodig om in vorm te komen:D, maar we gaan het proberen ;)

Als je nu inzet kun je het misschien nog halen...... :dunno:

Ik weet het niet het is pas de eerste x dat ik dan voor een wedstijd zou gaan trainen en als ik mezelf inschrijf ja dan moet ik ook in topvorm staan.En niet dat ik daar ga staan en gewoon afga niet droog en hard genoeg.Maar hoeveel weken voor die wedstrijd moet je jezelf inschrijven dan is er mischien een kans dat ik nog mee kan doen want ik ben nog aan het cutten.Dan ga ik maar wat dieper in mijn dieet.
 
Nummer 35 vind ik er hier niet droog genoeg en ik wil er niet zo bij staan het liefst iets droger meer nummer 36 die is droog en rond.

www.yourbodyfederation.nl/images/NK2003%20YBF%20(38).JPG
 
ik hoop dat deze link wel werkt.De middelste die ziet er echt super uit de voorste is sasa die was toen net 16 en de achterste ken ik niet maar ik wil droger dan dat gewoon en het lijkt mij een top wedstrijd voor beginners.
 
Volgens mij kun je je tot vlak voor die tijd inschrijven :dance:

Zal eens ff kijken naar de site ;), maar ik kijk niet te veel naar anderen, focos op mijn eigen vorm anders wordt je dol :nut:. Heb trouwens respect voor iedereen die er staat "in vorm of niet", je moet er nogal wat voor doen :cool:
 
Ja daar heb je gelijk in ik heb net een topic over die wedstrijd geopend maar als dat mogelijk is tot vlak voor de wedstrijd is er wel een kans dat ik meedoe ja.
 
big kelvin zei:
ik hoop dat deze link wel werkt.De middelste die ziet er echt super uit de voorste is sasa die was toen net 16 en de achterste ken ik niet maar ik wil droger dan dat gewoon en het lijkt mij een top wedstrijd voor beginners.

Die achterste is volgens mij Zwier, ook lid vh board
 
Johny zei:
Die achterste is volgens mij Zwier, ook lid vh board

Ja dat wist ik niet maar ik had het mooier gevonden als ie iets droger was.
 
big kelvin zei:
Ja dat wist ik niet maar ik had het mooier gevonden als ie iets droger was.

Je ziet dat het dan vaak moeilijk is genoeg massa vast te houden (vooral als naturel), maar er staat zo links en recht een hoop kwaliteit tussen :thumbs:
 
Back
Naar boven