AndroidHealthClinic

NK 2005 van de YBF (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

big kelvin zei:
Ik weet het niet het is pas de eerste x dat ik dan voor een wedstijd zou gaan trainen en als ik mezelf inschrijf ja dan moet ik ook in topvorm staan.En niet dat ik daar ga staan en gewoon afga niet droog en hard genoeg.Maar hoeveel weken voor die wedstrijd moet je jezelf inschrijven dan is er mischien een kans dat ik nog mee kan doen want ik ben nog aan het cutten.Dan ga ik maar wat dieper in mijn dieet.

Vorig jaar kon je tot een paar week voor de wedstrijd je nog inschrijven...
 
Dave Hawk zei:
17 weken is een aardige voorbereiding ;) , ben stuk droger geworden in Spanje door het werken en trainen daar, scheelt al weer :dance:, hoef ik gelijk niet zo diep te gaan in mijn dieet :)

:D Zou graag bij de junioren mee doen, maar ik train al bijna net zo lang als sommige junioren oud zijn, telt dat ook ??? :D

Hehe, volgens mij telt dat niet :P Dus je komt gewoon bij de heren uit?

Ik vind het trouwens wel relaxt dat de wedstrijd verplaatst is, nu pak ik waarschijnlijk de week erop een C wedstrijd in Middelburg mee...
 
Ja, zag dat er nog meer wedstrijden zijn in deze periode maar vraag me af om
dit eventueel te doen....mijn voorbereiding is immers naturel ;), je hebt kans dat er op zo'n ongecontroleerde wedstrijd, dan zo'n mannetje van een jaar of 20 naast je staat die nog scheel :nut: kijkt van het laatste shot STH :D :lol: , krijg je een beetje kromme verhouding ;)

trouwens wel eens meegedaan in Duitsland ??? , daar hebben ze ook een aardige wedstrijd agenda :dance:
 
Dave Hawk zei:
Ja, zag dat er nog meer wedstrijden zijn in deze periode maar vraag me af om
dit eventueel te doen....mijn voorbereiding is immers naturel ;), je hebt kans dat er op zo'n ongecontroleerde wedstrijd, dan zo'n mannetje van een jaar of 20 naast je staat die nog scheel :nut: kijkt van het laatste shot STH :D :lol: , krijg je een beetje kromme verhouding ;)

trouwens wel eens meegedaan in Duitsland ??? , daar hebben ze ook een aardige wedstrijd agenda :dance:

Ik heb zoiets van je kan het altijd proberen, ik wil van te voren wel ff weten of ze gewichtklasses hebben of lengteklasse...

Nog niet in Deutchland meegedaan... Ik neem aan dat je natural wedstrijden bedoeld???
 
B@ss zei:
Vorig jaar kon je tot een paar week voor de wedstrijd je nog inschrijven...

Dat is mooi.Heb ik nog tijd.
 
Geloof inderdaad dat je tot een week of 3 voor de wedstrijd kon inschrijven.
 
dat is mooi geeft mij meer tijd om te beslissen ja of nee ik wil het echt graag
maar ik zit op 15%vet dus ik weet niet of ik voor 20 oktober ript kan zijn.En dan niet een een %of 10 maar wel wat droger ik ga nu eerst naar de 10% en dan iet op bulken voor wat massa en dan rippen maar lukt dat allemaal voor 20 oktober ik weet het niet of dat mogelijk is.
 
big kelvin zei:
dat is mooi geeft mij meer tijd om te beslissen ja of nee ik wil het echt graag
maar ik zit op 15%vet dus ik weet niet of ik voor 20 oktober ript kan zijn.En dan niet een een %of 10 maar wel wat droger ik ga nu eerst naar de 10% en dan iet op bulken voor wat massa en dan rippen maar lukt dat allemaal voor 20 oktober ik weet het niet of dat mogelijk is.

Denk dat je zeker tot onder de 6% :eek: moet zakken :dance:
 
Dave Hawk zei:
Denk dat je zeker tot onder de 6% :eek: moet zakken :dance:

Ja dat weet ik maar ik wil eerst naar de tien % en dan iets opbulken en dan rippen snappie
 
Kijk dat klikt professioneel ! :dance:, netjes :thumbs:
 
Dave Hawk zei:
Kijk dat klikt professioneel ! :dance:, netjes :thumbs:
Ja als ik meedoe dan wel goed dan wil ik daar ook echt staan en niet droog maar super ript.
 
Dave Hawk zei:
Knallen bro ! :thumbs:
Ja zeker jij ok he ik ben al aan het cutten maar vanaf vandaag word dat dus hardcore cutten geen junk wel cardio en trainen als een beest met gewichten die de aarde doen schudden.Zo wil ik mezelf voorbereiden.
 
Het scheelt dat het 30 oktober is, ben niet zo'n goede dieeter :nope: :burger: :D , nu kan ik langzaam naar een goede vorm toe werken. Ga mijn cardio opvoeren deze week en vooral werken details op de benen, want daar zitten vaak de verschillen bij een wedstrijd ;)
Maar dat ik de sportschool ga afbreken en weer opbouwen staat vast :lifter: :cool:
 
Dave Hawk zei:
Het scheelt dat het 30 oktober is, ben niet zo'n goede dieeter :nope: :burger: :D , nu kan ik langzaam naar een goede vorm toe werken. Ga mijn cardio opvoeren deze week en vooral werken details op de benen, want daar zitten vaak de verschillen bij een wedstrijd ;)
Maar dat ik de sportschool ga afbreken en weer opbouwen staat vast :lifter: :cool:
ok dan
 
Dave Hawk zei:
Het scheelt dat het 30 oktober is, ben niet zo'n goede dieeter :nope: :burger: :D , nu kan ik langzaam naar een goede vorm toe werken. Ga mijn cardio opvoeren deze week en vooral werken details op de benen, want daar zitten vaak de verschillen bij een wedstrijd ;)
Maar dat ik de sportschool ga afbreken en weer opbouwen staat vast :lifter: :cool:

Hoe hoog is je vetpercentage nu dan?
 
B@ss zei:
Hoe hoog is je vetpercentage nu dan?

Durf het niet eens te meten :D, doe het nu nog op gevoel en met de spiegel ;). Over een aantal weken ga ik dit oppakken, anders breng ik mezelf van de wijs :nut:

Krijg in de gym al wat complimenten, dus dat scheelt alweer :D
 
Dave Hawk zei:
Durf het niet eens te meten :D, doe het nu nog op gevoel en met de spiegel ;). Over een aantal weken ga ik dit oppakken, anders breng ik mezelf van de wijs :nut:

Krijg in de gym al wat complimenten, dus dat scheelt alweer :D

Durf je het ook niet te schatten? ;)

Ik zit zelf rond de 9 a 10 schat ik, dus ik ga nog ff een paar weekjes schoon bulken voordat ik ga cutten...
 
B@ss zei:
Durf je het ook niet te schatten? ;)

Ik zit zelf rond de 9 a 10 schat ik, dus ik ga nog ff een paar weekjes schoon bulken voordat ik ga cutten...

Zit denk ik nog een paar %-hoger. Ik doe het wat langzamer aan want ik heb
een hekel om meteen diep te moeten gaan :( , dat gaat dan niet goed ;)
 
B@ss zei:
Hoe hoog is je vetpercentage nu dan?

Ik zit op 15% dus lijkt het haalbaar voor 20 okt in wedstrijd shape te komen.
 
Back
Naar boven