XXL Nutrition

NK 2005 van de YBF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is zelfs pas 30 oktober ;) , nog 10 dagen langer :D
Kan ik nog mooi ff een frikandelletje speciaal tussen door pakken :D :lick: :D
 
Gebruik nu trouwens nog de gewone Whey (cream&cookies heerlijk !!! :lick: ) maar ga straks over op de Isopure, kan voor een leuke prijs aan de 2000 gr. USA-versie komen :dance:, ideaal in een wedstrijd voorbereiding :thumbs: .
 
sow dat zijn plannen is dit jou eerste contest.?
 
big kelvin zei:
sow dat zijn plannen is dit jou eerste contest.?

Yep :dance: , wil het proberen zo goed mogelijk te doen. Ga eerdaags ook nog even langs bij Paul Lans, heb al een hele tijd een uitnodiging liggen, zelfs om een keer samen te trainen :lifter: .

Zag net nog dat Duitsland :eek: ook een gave wedstrijd-kalender heeft, lijkt me ook wel wat daar een keer te staan. Heb ook nog weleens contact met Josef Grolmus (oud-pro die o.a. op de Mr.O heeft gestaan), zal eens vragen hoe het daar gaat :o
 
Leuk om te zien dat jullie zo gemotiveerd zijn. Ik kom zeker kijken eind van het jaar; ben benieuwd hoe jullie er uit zien on stage. Is trouwens een hele leuke wedstrijd van de YBF, ook voor de beginner.

Succes verder met de voorbereiding.
 
Er hangt inmiddels 2 week een poster van dit evenement bij ons op de sportschool. Volgens mij wordt daarop voor meer info verwezen naar www.yourbodyfederation.nl, deze site is echter niet meer te openen :(
 
Ik vind maar crap, Eerst was in december en nu ineens in oktober, Ik had erg veel motivatie , maar de bodyfactor gebeuren is ook niet om naar huis te schrijven om daar lid van te worden. Misschien dat ik volgend jaar doe. Kan toch nog 3x met de junioren meedoen.
 
Hun website is trouwens verdwenen :eek:, volgens mij hebben ze daar probleempjes ;)
 
Ryu zei:
Ik vind maar crap, Eerst was in december en nu ineens in oktober, Ik had erg veel motivatie , maar de bodyfactor gebeuren is ook niet om naar huis te schrijven om daar lid van te worden. Misschien dat ik volgend jaar doe. Kan toch nog 3x met de junioren meedoen.

Persoonlijk komt het me goed uit dat de wedstrijd eind oktober is, maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt als je je had ingesteld op december. Dus dit jaar sta je nog niet in Beverwijk op het podium?
 
Nee me planning stond op december ingesteld in verband met wat research projecten met de orka´s en dolfijnen die ik nog heb lopen.

Ik pak hem dus volgend jaar. Klote is het wel , maar ja dood ga ik er ook niet aan :D Sommige dingen zijn nou wat belangrijker :D
 
Ryu zei:
Nee me planning stond op december ingesteld in verband met wat research projecten met de orka´s en dolfijnen die ik nog heb lopen.

Ik pak hem dus volgend jaar. Klote is het wel , maar ja dood ga ik er ook niet aan :D Sommige dingen zijn nou wat belangrijker :D

Jammer, maar je moet inderdaad prioriteiten stellen. Als ik in september een met een afstudeeropdracht kan beginnen en ik kan dat niet combineren met m'n wedstrijdvoorbereiding, tja dan schuif ik de wedstrijd ook een jaar op. Maar ik denk het wel te kunnen combineren en ik ben nog niet zo heel actief aan het zoeken naar een afstudeeronderzoek, dus zeer waarschijnlijk ben ik wel op het podium te vinden 30 oktober!

Kom je wel als toeschouwer (en verslaggever voor het forum ;))?
 
haha vorig jaar was je wel de bom Bass. Hoop dat je dit jaar wel wint , want vorig jaar scheelde het niet veel.

Mijn massa zal wel groot genoeg zijn voor de stage als ik zag wat er vorig jaar op het podium stond in mijn klasse. NIet lullig bedoeld natuurlijk. Ik kom zeker weer een kijkje nemen , want iemand moet je naam roepen die dag toch :P haha Zoals vorig jaar met die Quency dude en die vrouwen club die hij had meegenomen
 
Ryu zei:
haha vorig jaar was je wel de bom Bass. Hoop dat je dit jaar wel wint , want vorig jaar scheelde het niet veel.

Mijn massa zal wel groot genoeg zijn voor de stage als ik zag wat er vorig jaar op het podium stond in mijn klasse. NIet lullig bedoeld natuurlijk. Ik kom zeker weer een kijkje nemen , want iemand moet je naam roepen die dag toch :P haha Zoals vorig jaar met die Quency dude en die vrouwen club die hij had meegenomen

Thanks! Ik hoop dit jaar ook te winnen, maar helaas hangt dat niet alleen van mezelf af. Ik probeer dit jaar in ieder geval een paar kilo zwaarder maar wel net zo droog op het podium te staan.
Jij zou anders bij de junioren uitkomen toch? Daar doet m'n broertje ook in mee, ik ben benieuwd hoe hij er op het podium uit ziet!
Hehe, als het goed is komen er dit jaar weer wat meer fans voor me kijken en met jou erbij kunnen jullie het lawaai van Quincy z'n fans vorig jaar misschien evenaren ;)
 
He b@ss waar schrijf jij je eigenlijk in ??? , want volgens mij zijn ze van de aardbodem verdwenen :D
 
Dave Hawk zei:
He b@ss waar schrijf jij je eigenlijk in ??? , want volgens mij zijn ze van de aardbodem verdwenen :D

Hehe, ik denk dat het wel los loopt. Ik zal Diana binnenkort maar es een mailtje sturen.
 
B@ss zei:
Hehe, ik denk dat het wel los loopt. Ik zal Diana binnenkort maar es een mailtje sturen.

En ff posten, want er is nergens een adres te vinden voor inschrijving :eek: ;)
 
Dave Hawk zei:
En ff posten, want er is nergens een adres te vinden voor inschrijving :eek: ;)

Mailtje is gestuurd en het antwoord post ik hier!
 
B@ss las dat je Arbuterol (Universal) vorig jaar nam, wanneer begon je ermee in je voorbereiding ???, heb je dat carbloaden trouwens gewoon met rijst en rijstwafels gedaan :o
 
Dave Hawk zei:
B@ss las dat je Arbuterol (Universal) vorig jaar nam, wanneer begon je ermee in je voorbereiding ???, heb je dat carbloaden trouwens gewoon met rijst en rijstwafels gedaan :o

De de dinsdag, woensdag en donderdag voor de wedstrijd ben ik praktisch koolhydraatloos gegaan, die woensdag heb ik m'n laatste training afgewerkt. De vrijdag voor de wedstrijd ben ik begonnen met de Arbuterol en ik heb het de zaterdag erop ook gedurende dag genomen. Op deze 2 dagen heb ik inderdaad koolhydraten geladen met rijst. Dit jaar ga ik trouwens meer koolhydraten eten tijdens het laden. Ik moet nog ff zoeken naar een richtlijn hiervoor (aantal koolhydraten per kg vvm tijdesn carbloaden).
 
Goede info bro :thumbs:
Heb zelf de arbuterol nog niet bij mijn supp's gehad maar hoor goede verhalen :yes:, denk er zelf een paar dagen eerder mee te starten omdat ik zelf makkelijk wat vocht bij me hou ;)
 
Back
Naar boven