MuscleMeat

NK 2005 van de YBF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk zei:
Goede info bro :thumbs:
Heb zelf de arbuterol nog niet bij mijn supp's gehad maar hoor goede verhalen :yes:, denk er zelf een paar dagen eerder mee te starten omdat ik zelf makkelijk wat vocht bij me hou ;)

You're welcome :thumbs:
Ik zou het niet te lang nemen, aangezien je er niet teveel bij moet drinken voor het beste resultaat. Ik dronk maar een halve liter per dag die vrijdag en zaterdag :eek: Allicht kan je de dagen ervoor jeneverbessentabletten gebruiken, dat werkt ook vochtafdrijvend en daar kan je wel gewoon bij blijven drinken. Om vervolgens de laatste 2 of 3 dagen het laatste vocht met Arbuterol af te drijven. Just an idea!
 
B@ss zei:
You're welcome :thumbs:
Ik zou het niet te lang nemen, aangezien je er niet teveel bij moet drinken voor het beste resultaat. Ik dronk maar een halve liter per dag die vrijdag en zaterdag :eek: Allicht kan je de dagen ervoor jeneverbessentabletten gebruiken, dat werkt ook vochtafdrijvend en daar kan je wel gewoon bij blijven drinken. Om vervolgens de laatste 2 of 3 dagen het laatste vocht met Arbuterol af te drijven. Just an idea!

Die jeneverbessen had ik ook al in gedachten :rolleyes:, dacht zelf aan de laatste 4 dagen met Arbuterol ;).
Netjes bro :cool:
 
Hey b@ss, ik ga je zeker toejuigen. Ben heel erg benieuwd. Suc6 met cutten! Zie je in de gym.
 
Dave Hawk zei:
Die jeneverbessen had ik ook al in gedachten :rolleyes:, dacht zelf aan de laatste 4 dagen met Arbuterol ;).
Netjes bro :cool:

Als die jeneverbessentabletten een beetje goed werken zou ik er de laatste 3 dagen van maken, want zo weinig drinken lijkt me niet echt goed voor je! Zeker niet in de laatste zware dagen van je voorbereiding...
Die Arbuterol werkte trouwens wel goed! Zeker als je je bedenkt dat ik ongeveer een halve liter dronk per dag en toch continue moest pissen...

squeezer zei:
Hey b@ss, ik ga je zeker toejuigen. Ben heel erg benieuwd. Suc6 met cutten! Zie je in de gym.

Oke dan :thumbs:
 
B@ss zei:
Als die jeneverbessentabletten een beetje goed werken zou ik er de laatste 3 dagen van maken, want zo weinig drinken lijkt me niet echt goed voor je! Zeker niet in de laatste zware dagen van je voorbereiding...
Die Arbuterol werkte trouwens wel goed! Zeker als je je bedenkt dat ik ongeveer een halve liter dronk per dag en toch continue moest pissen...



Oke dan :thumbs:

Zal er rekening mee houden :dance:, heeft ook allemaal te maken met de vorm van dat moment ;) en hoop dat ie goed is :D
 
hoe gaat het verders met de voorbereidingen dave ???
 
Vandaag ff gebeld met de dame die de wedstrijd organiseert gebeld en ze heeft me wat informatie gemaild, waaronder het inschrijfformulier. Over de site zei ze het volgende; Inderdaad de site ligt eruit i.v.m. problemen verhuizing en update, excuus voor het ongemak, hieraan wordt gewerkt.
Ik zal van alle info die ik gekregen zsm ff een link in dit topic plaatsen, zodat het voor iedereen beschikbaar is...
 
Kijk daar hebben we wat aan :thumbs:
 
Big Kelvin doe je ook nog mee ??? :cool:
 
Dave Hawk zei:
Big Kelvin doe je ook nog mee ??? :cool:
Grote vriend dat word echt pas volgend jaar ik heb het druk met toekomstigen opleiding enzo hellaas volgend jaar wel dat zeker. :cool:
 
Zien we elkaar misschien volgend jaar :thumbs: , trouwens succes met je opleiding :cool:
 
Hoe gaat het met de voorbereidingen Dave?
 
Gaat aardig goed, zak nog steeds flink in vetpercentage, het nemen van een fatburnertje schuif ik nog iets voor me uit ;) .
Probleempje is dat ik binnenkort voor mijn werk weer richting Malgrat de Mar vetrek, alles is eigenlijk afhankelijk hoe ik daar uit kom :o

Hoe staat jou voorbereiding ???
 
Wat zijn je huidige stats dave? En heb je ook foto's?
 
Xtreme_BODY zei:
Wat zijn je huidige stats dave? En heb je ook foto's?

Heb nog geen foto's voor handen, stats op dit moment zijn 1.74m, 80,4 kg,
vetprecentage meet ik niet :nope:, doe het op zicht en blijf de kwaliteit in de gaten houden ;)
 
Dave Hawk zei:
Gaat aardig goed, zak nog steeds flink in vetpercentage, het nemen van een fatburnertje schuif ik nog iets voor me uit ;) .
Probleempje is dat ik binnenkort voor mijn werk weer richting Malgrat de Mar vetrek, alles is eigenlijk afhankelijk hoe ik daar uit kom :o

Hoe staat jou voorbereiding ???

Gaat lekker, 2 weekjes op onderhoud gegeten en vorige week heel licht gedaald in koolhydraten, deze week een fatburner toegevoegd en m'n cardio wat opgevoerd. Volgende week ga ik ook 's ochtends cardio doen...
 
B@ss zei:
Gaat lekker, 2 weekjes op onderhoud gegeten en vorige week heel licht gedaald in koolhydraten, deze week een fatburner toegevoegd en m'n cardio wat opgevoerd. Volgende week ga ik ook 's ochtends cardio doen...

alvast succes gewenst, die ochtend cardio zal wel even tegenvallen en zeker na een paar daagje.
 
Joyce zei:
alvast succes gewenst, die ochtend cardio zal wel even tegenvallen en zeker na een paar daagje.

Thanks! Jij ook succes! Ik ben benieuwd, 20 minuten licht fietsen op een hometrainer (afgewisseld met af en toe een heel aangename ochtendcardio sessie ;)) moet volgens mij niet zo'n probleem worden, maar misschien verkijk ik me er wel op, we zullen zien! Ik neem voor zo'n ochtendsessie trouwens een aantal aminozuur tabletten, zodat ik alvast wel wat eiwitten in m'n lichaam heb...
 
Back
Naar boven