Fitness Seller

NK 2005 van de YBF

Bezoekers in dit topic

B@ss zei:
Thanks! Jij ook succes! Ik ben benieuwd, 20 minuten licht fietsen op een hometrainer (afgewisseld met af en toe een heel aangename ochtendcardio sessie ;)) moet volgens mij niet zo'n probleem worden, maar misschien verkijk ik me er wel op, we zullen zien! Ik neem voor zo'n ochtendsessie trouwens een aantal aminozuur tabletten, zodat ik alvast wel wat eiwitten in m'n lichaam heb...

ik loop hard op nuchtere maag en dan een halfuur. 5 minuten hardlopen dan 30 lunges dan 10x sqaut jump en dan weer rennen. dat is echt ruff het water drupt dan echt van mijn rug en spierpijn grrrrrrrr. ik moet nog heel diep gaan maar ik blijf volhouden

veel succes he
 
Joyce zei:
ik loop hard op nuchtere maag en dan een halfuur. 5 minuten hardlopen dan 30 lunges dan 10x sqaut jump en dan weer rennen. dat is echt ruff het water drupt dan echt van mijn rug en spierpijn grrrrrrrr. ik moet nog heel diep gaan maar ik blijf volhouden

veel succes he

Pfff grote klasse om dit vol te houden op je nuchtere maag!! Maar werkt wel he?!! :D

Succes hoor!!!
 
Joyce zei:
ik loop hard op nuchtere maag en dan een halfuur. 5 minuten hardlopen dan 30 lunges dan 10x sqaut jump en dan weer rennen. dat is echt ruff het water drupt dan echt van mijn rug en spierpijn grrrrrrrr. ik moet nog heel diep gaan maar ik blijf volhouden

veel succes he
Hardcore-Joyce :D
 
Ik heb me ingeschreven

Ik kom uit in de klasse MASTERS vandaag begin ik pas met dieet en lopen.

Ik kan goed dieeten dus dat komt goed.

Mijn vet is nu niet zo hoog weeg nu 107kg maar meten moet ik nog.

Nu is het een keer andersom en word ik door Marjo v Poppel Begeleid!

Tot 30 Okt

Mzzl

Fred
 
107kg bij welke lengte? ff voor de duidelijkheid, 't is wel een 'natural' wedstrijd he! (voor zover het vorig jaar natural was dan!)
 
Aimee zei:
107kg bij welke lengte? ff voor de duidelijkheid, 't is wel een 'natural' wedstrijd he! (voor zover het vorig jaar natural was dan!)

Ik ben al meer dan een jaar clean, dus probeer ik het naturel.
We werken volgens de regels v/d organisatie.
Ze mogen mij controleren.

Ik ben 1.90 lang.

Groetjes

Fred
 
is natural niet dat je gewoon NOOIT gebruikt hebt of vergis ik me dan zo???
 
figurebabe zei:
is natural niet dat je gewoon NOOIT gebruikt hebt of vergis ik me dan zo???

Je moet een bepaalde tijd naturel zijn. (ik dacht een jaar)
Lees de regels.
Ik zal ze plaatsen.

Als de controle maar negatief is
 
Laatst bewerkt:
Body40 zei:
Ik ben al meer dan een jaar clean, dus probeer ik het naturel.
We werken volgens de regels v/d organisatie.
Ze mogen mij controleren.

Ik ben 1.90 lang.

Groetjes

Fred

Volgens mij moet je minstens 5 jaar clean zijn volgens de officiële regels, dus ik zou het nog maar ff checken als ik jou was!
 
figurebabe zei:
is natural niet dat je gewoon NOOIT gebruikt hebt of vergis ik me dan zo???

Ja dacht ik ook eigenlijk. Maar dat kunnen ze toch niet controleren. Ik weet zeker dat de helft van wat vorig jaar bij ons stond ook niet helemaal clean waren. Die zijn gewoon op tijd gestopt.
 
Aimee zei:
Ja dacht ik ook eigenlijk. Maar dat kunnen ze toch niet controleren. Ik weet zeker dat de helft van wat vorig jaar bij ons stond ook niet helemaal clean waren. Die zijn gewoon op tijd gestopt.

Bij de zwaardere klasses van de heren was er ook zeker gesnoept; de winnaar van de Heren Suber Body heeft ook een account op deze site en ik kwam er via oudere posts van hem achter dat hij ook niet clean was (ik zal geen namen noemen, al ligt het op het puntje van m'n tong!). En helaas waren er afgelopen jaar een aantal met hen (voor zover je het optisch kan bepalen). Toch jammer dat dit soort mensen vooral zichzelf voor de gek houden, maar ook de geloofwaardigheid van de wel echte natural atleten omlaag brengen! :mad:
 
Heel het naturel niveau is een grote grap.

Heb meerdere jongens gesproken en geen een ervan was clean. Natuurlijk zaten ze niet aan de dianabol met test maar winstrol primo etc werden off season aaridg gebruikt.

En dan nog willen mensen beweren dat wedstrijd bodybuilding en steroids helemaal niet bij elkaar horen.
 
Zwier zei:
Heel het naturel niveau is een grote grap.

Heb meerdere jongens gesproken en geen een ervan was clean. Natuurlijk zaten ze niet aan de dianabol met test maar winstrol primo etc werden off season aaridg gebruikt.

En dan nog willen mensen beweren dat wedstrijd bodybuilding en steroids helemaal niet bij elkaar horen.

Je hebt mij nog niet gesproken :p Maar ik ben het wel met je eens dat door dat soort gasten de geloofwaardigheid van de rest te niet word gedaan...
 
Ik heb jongens heel groot op die wedstrijd zien staan en weet zeker dat de winnaars gebruiken en natuurlijk op tijd stoppen.
De echte naturel haal je er zo uit. (Plat en dun)
Ik geloof niet in sprookjes, daarvoor draai ik al lang genoeg mee.
Maar ik doe ook niet mee om te winnen ik vind het gewoon een keer leuk om dit mee te maken.


Groeten

Fred
 
Als je 107 kilo ben met een normale lengte zal je een van de grootste jongens zijn.

Dat jij deze wedstrijd draait je eigen keuze je plasje zal schoon zijn en daar word je op afgerekend. Echter zijn er genoeg jongens die denken daar als lifetime naturel heen gaan en hopen op dit soort wedstijd een eerlijke competitie te hebben. Dat is gewoon niet zo vandaar dat er steeds meer echte naturels afhaken.
 
Zwier zei:
Als je 107 kilo ben met een normale lengte zal je een van de grootste jongens zijn.

Dat jij deze wedstrijd draait je eigen keuze je plasje zal schoon zijn en daar word je op afgerekend. Echter zijn er genoeg jongens die denken daar als lifetime naturel heen gaan en hopen op dit soort wedstijd een eerlijke competitie te hebben. Dat is gewoon niet zo vandaar dat er steeds meer echte naturels afhaken.

Weet jij wie echt is.

Ik niet.

Ik ben best lang 1.90 cm

En droog kom ik onder de 100 Kg

Doei

Fred
 
Echt ? Je bedoeld daarmee clean neem ik aan. Dat is idd niet te zeggen schoon plassen is clean dat is de regel meer niet. Dat wil niet zeggen dat het hele naturel niveau in nl langzaam na de knoppe gaat. Wedstijd bodybuilding en doping gaan samen zelfs zo erg dat er op een naturel wedstrijd genoeg jongens staan die gebruiken. Dat moet iedereen zelf weten het is alleen zo jammer voor de jongens die wel liftime clean zijn. Echter soms is de realiteit niet altijd wat je zou willen dat hij was.


Als jij schoon plast doe je niets tegen de regels in dus er is je niets kwalijk te nemen. Wil niet zeggen dat de naturel wedstrijden steeds minder naturel worden.


Een positief test geval heb ik trouwens ook nog nooit van gehoord.


laten we het hier bij laten discussie is al meedere malen vrij verhit gevoerd hier op het board en meestal werd het een wellens nietes verhaal.

Ik wens je veel succes.
 
Body40 zei:
De echte naturel haal je er zo uit. (Plat en dun)


Groeten

Fred


Ik zie mij zelf niet als plat en dun...Maar ik kan je verzekeren dat ik een echte naturel ben.....Niet direct generaliseren..... :p
 
MyOwN zei:
Ik zie mij zelf niet als plat en dun...Maar ik kan je verzekeren dat ik een echte naturel ben.....Niet direct generaliseren..... :p

Je hoeft ook niet echt plat te zijn
Maar de dikke massa is toch bij de gebruikers, ze springen eruit.
Naturel heb je wel blijvende massa.

Fred
 
Back
Naar boven