Fitness Seller

NK 2005 van de YBF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie is zich aan het voorbereiden en hoe gaat het.
Geef eens een kort verslagje. :D
Ik ben nu in een week 3 kilo kwijt dus ik moet het iets rustiger gaan doen om niet te hard te gaan.
Ik eet hoofdzakelijk rijst en kabeljauw uit de magnetron. :(
En loop 4 maal in de week om het vet te verbranden.
Ik ben nu zeer tevreden over mijn vorderingen

Mazzel :eek:

Fred
 
weetje wat probleem is , dat onderzoek naar alle middelen in de urine van atleten per atleet op zo 800 euro kan uitkomen. Waarbij je nog steeds geen onderzoek naar THG en diverse andere Neo androgenen kan doen.

Het is gewoon erg popu om met kort werkende esters te werken offseason. Ik heb nog nooit een verslag gevonden van iemand die gepakt was met zo doping test bij ybf. Komt er gewoon op neer dat 1 grote afschrik methode is dat plassen in een potje, omdat ze het financieel niet kunnen rondbrengen
 
Mijn vrouw is op alle wedstrijden ook nog nooit gecontroleerd.

Ik heb zelfs op wedstrijden meegemaakt, als de jongens teveel acne hadden of Bitch titch werden ze gediscwalifiseerd. ???

Mazzel :D

Fred
 
Is er nog wel iemand aan het voorbereiden

Wie doet er mee in Beverwijk.

Mijn inschrijfformulier is al 2 weken weg en ik heb nog geen bericht gehad ???

Hoe zit het met jullie

Groeten

Fred :D
 
Body40 zei:
Wie doet er mee in Beverwijk.

Mijn inschrijfformulier is al 2 weken weg en ik heb nog geen bericht gehad ???

Hoe zit het met jullie

Groeten

Fred :D

Ik denk dat de organisatie wacht tot de inschrijftermijn gesloten is, vervolgens inventariseert wie er mee doen en dan een reactie en informatie naar de deelnemers gaat versturen. Volgens mij duurde het vorig jaar namelijk ook wel ff voordat je antwoord kreeg.
 
B@ss zei:
Ik denk dat de organisatie wacht tot de inschrijftermijn gesloten is, vervolgens inventariseert wie er mee doen en dan een reactie en informatie naar de deelnemers gaat versturen. Volgens mij duurde het vorig jaar namelijk ook wel ff voordat je antwoord kreeg.

Ik heb ze nu aan de telefoon gehad.

Ze hebben problemen met de E-mail (overgang andere Hosting is niet goed verlopen).

Maar alles is in orde en ik ben er op 30 Oktober.

Ongeveer 11.00 uur moeten we aanwezig zijn in het Kennemer theater te
Beverwijk.

Het dieeten verloopt helemaal volgens plan (1 kilo per week) :D

Tot ziens

Groetjes

Fred
 
Tof dat een aantal dbb'ers meedoet! Als mn maatje kan, ga ik zeker kijken. Al is het wel een beste rit vanuit Groningen :D
 
lionel zei:
Tof dat een aantal dbb'ers meedoet! Als mn maatje kan, ga ik zeker kijken. Al is het wel een beste rit vanuit Groningen :D

Valt wel een beetje mee toch vanuit Groningen, als je een beetje doorrijdt ben je er in een uur en 3 kwartier. Waar train je eigenlijk?
 
B@ss zei:
Volgens mij moet je minstens 5 jaar clean zijn volgens de officiële regels, dus ik zou het nog maar ff checken als ik jou was!

Kunnen ze nooit nagaan.???

Een jaar heb ik ooit gehoord.

Mzzl

Fred
 
B@ss zei:
Valt wel een beetje mee toch vanuit Groningen, als je een beetje doorrijdt ben je er in een uur en 3 kwartier. Waar train je eigenlijk?

Ik train bij total workout. Ik wil vanaf 2006 bij harimau gaan trainen, zit nu nog aan een opzegtermijn van 3 mnd vast.
 
lionel zei:
Ik train bij total workout. Ik wil vanaf 2006 bij harimau gaan trainen, zit nu nog aan een opzegtermijn van 3 mnd vast.

Zo mag ik het horen!
 
Body40 zei:
Kunnen ze nooit nagaan.???

Een jaar heb ik ooit gehoord.

Mzzl

Fred

Tuurlijk kunnen ze het niet nagaan maar zo zijn er tal van middelen die binnen enkelen dagen uit je lichaam zijn. Kunnen ze ook niet nagaan. Of je dan op een nk naturel moet gaan staan is een ander verhaal.
 
Zwier zei:
Tuurlijk kunnen ze het niet nagaan maar zo zijn er tal van middelen die binnen enkelen dagen uit je lichaam zijn. Kunnen ze ook niet nagaan. Of je dan op een nk naturel moet gaan staan is een ander verhaal.

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens! Volgens mij hou je door je niet aan de regels te houden omdat ze er toch niet achter kunnen komen, voornamelijk jezelf voor de gek. En natuurlijk de andere deelenemers niet te vergeten. Maar verder no offence, het is je eigen keus...
 
Tsja de YBF is een naturel wedstrijd..denk dat er weinig eer mee te behalen is om daar dan als gebruiker van een stel naturels te winnen. En erg demotiverend voor de mensen die wel altijd naturel geweest zijn. Niet lullig bedoeld ofzo maar waarom ga je eigenlijk niet voor een reguliere C-wedstrijd
B40?
 
Ik snap best dat gebruikers gaan meedoen aan naturel wedstrijden. Het niveau van een c-wedstrijd is wel zo hoog tegenwoordig dat er geen eer meer aan te behalen valt om daar als "hobbybuilder" aan mee te doen. Er is nl geen middenweg tussen naturel en het hoge niveau. Hoe lullig ook voor de tegenstanders, maar het is wel de waarheid.
 
Het niveau is er idd de laatse jaren wel omhoog geschoten. Maar ligt er ook beetje aan welke C-wedstrijd je gaat doen, zitten onderling ook nogal wat verschillen in. Delfzijl staat bekend om en sterk deelnemersveld maar zit dan ook vaak net voor de Holland waardoor veel jongens die 2 wedstrijden samen pakken. Geef je ook wel een beetje gelijk Roy maar kan me voorstellen dat de stap om als naturel aan YBF mee te gaan doen ook ineens heel groot word als er ook gebruikers in het deelnemersveld staan. Ik ken zelf enkele mensen die om deze reden erg lang hebben staan twijfelen om mee te doen met de YBF en dat is toch wel erg jammer. Je maakt tenslotte zelf de keuze om wel of niet te gaan gebruiken en als je dan toch zonodig een wedstrijd wilt gaan doen maar gewoonweg nog niet goed genoeg bent dan adviseer ik je nog een paar jaartjes door te bikkelen. Ik weet zeker dat er hier ook genoeg kerels zijn die graag op het podium willen staan maar er gewoon weg nog niet de body voor hebben, groot gedeelte gebruikt..maar zie die jongens ook niet meedoen aan de YBF. Begrijp me niet verkeerd, snap de frustratie best. Maar je haalt er op die manier wel de lol af voor de echte naturels.
 
Je hebt absoluut gelijk, maar ik denk dat we best kunnen vaststellen, dat er nooit een 100% waterdichte naturel wedstrijd zal zijn. Daarbij begrijp ik de jurering/organisatie ook niet: zoals je zelf al zegt bestaat er een verschil tussen verschillende c-wedstrijden. Winnaars van bijvoorbeeld de atlas-cup halen nog niet de top 6 van de eemsmond-cup...Ik vind dat verschil ook niet echt motiverend! Want waar sta je dan als atleet??
 
Het nederlandse wedstrijd niveau is idd steeds extremer aan het worden. De c wedstrijden nu zijn de b wedstrijden van een paar jaar geleden.

Nou zal dit best wat tegen reacties geven maar na mijn mening heeft het met niet veel meer te maken dan extremer gebruik op lagere niveau's. Er staat jongens op c wedstrijden die aan de gang zijn met insuline gh etc. De kennis over voeding en training is laatste jaren niet zo drastisch toegenomen dat het hier aan toe te schrijven kan zijn.

Het gat tussen de ybf wedstrijd en c wedstrijden is dan idd steeds groter aan het worden , maar als je eenmaal aan de steroide begint is dit een keuze die je maakt voor je leven als je paar jaar/maanden/weken dan toch naturel erbij wil gaan staan is dit na mijn mening iets proberen terug te draaien wat eigelijk niet terug te draaien is. De realiteit is dat hoop jongens hier "schijt" aan hebben en toch die wedstrijd gaan doen.
 
Ik denk dat het als beginner slim is om eerst goed op de wedstrijden rond te kijken en aan wat meer ervaren mensen op dat gebied eens rond te vragen wat dan goede beginnerswedstrijden zijn, de Atlascup is er daar in mijn ogen idd eentje van. Wat Zwier ook al aangeeft..het gat tussen de YBF en de reguliere C-wedstrijden word idd steeds groter, waardoor veel mensen dus ook gebruikende mensen de YBF als beginnerswedstrijd pakken juist omdat dit de enige echte beginnerswedstrijd in Nl is.. Als ik de foto's van nu met die van een paar jaar terug vergelijk dan zijn de C-athleten van nu idd de B-athleten van toen geloof ik..Beginnerswedstrijden zijn er in mijn ogen toch juist ook een beetje voor om een nieuwe generatie mensen te laten denken goh dat zou ik misschien ook wel kunnen. Misschien tijd voor een D-klasse wedstrijd? :D
 
Back
Naar boven