XXL Nutrition

NK Loglift

Bezoekers in dit topic

volgens mij doet des niet mee
 
Ik doe (nu) niet meer mee helaas. Ik zal ook nog ff mailen op het adres hier boven vermeld.
 
Vanwaar de afmelding JP? Werk?
 
Nee had er speciaal vrij voor genomen. En zonder te depri te klinken want dat ben ik niet maar ik ben "het" even kwijt. Kan me moeilijk motiveren nu voor nog een wedstrijd. En ik moet het natuurlijk ook leuk vinden want buiten plezier krijg ik en iedereen natuurlijk er niks voor terug. En me arm doet ook nog een beetje raar. Is vooral van de log cleans. Dus ik pas. Klote natuurlijk zo op het laatste moment maar ik had dit niet zo gepland zeg maar..
 
Wel begrijpelijk hoor, dat motivatie nu even weg is. Gewoon even geen wedstrijden en lekker blijven trainen. Niks mis mee.
 
Jammer JP! Zou el choconess even kunnen bevestigen? Anders moet ik wel even actie ondernemen. Dan wordt het deelnemersveld te dun en zal ik het startgewicht verlagen om wat meer wedstrijd te krijgen voor het publiek...
 
Jammer JP! Zou el choconess even kunnen bevestigen? Anders moet ik wel even actie ondernemen. Dan wordt het deelnemersveld te dun en zal ik het startgewicht verlagen om wat meer wedstrijd te krijgen voor het publiek...
ik sprak hem gister via whatsapp en hij zei dat ie nog niet kon logpressen ivm z'n voet dus dat ie niet mee zou doen... hij zou je nog mailen deze week
 
Ben aan het werk tot en met dinsdag Alex ,maar ik ga morgen eens kijken of ik een adv dag kan krijgen want het lijkt me toch leuk om mee te doen.
Ik laat het je weten.
 
1 Alex 187,5 nr!
2 Johan 160? Niet zeker
3 fouad 155
4 enzo? 150
5 Fokke ? Geblesseerd helaas
6 Björn 140
7 matthieu 140 ( gelijk aantal beurten, maar ik ben zwaarder )
8 mike 130
9 fausto 120?
10 Marcel 120 ?


Ben niet helemaal zeker
 
Heeft Alex nu het nederlands record, of stond die al op 187,5?
 
Legendarisch prestatie al twijfel ik of er echt een duidelijke stilstand was,Alex zelf twijfelde ook aan zijn ingetogen reactie te zien.
 
Filmpjes??

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Alex goed gedaan!
 
Filmpjes??

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Alex goed gedaan!

Volgens mij komt er een compilatie filmpje.
 
Legendarisch prestatie al twijfel ik of er echt een duidelijke stilstand was,Alex zelf twijfelde ook aan zijn ingetogen reactie te zien.

Correctie: in bovenstaand filmpje is er beter gefilmd dan wat ik zag, beurt was wel degelijk goed gelocked..
 
Super Lex, gefeliciteerd met je NR!
 
[Link niet meer beschikbaar]

Via mijn facebook pagina de volledige uitslag
 
Back
Naar boven