MuscleMeat

Nieuws NK Powerlifting 2019

Bezoekers in dit topic

Dat was inderdaad in inschatting een jaar geleden, maar er zijn natuurlijk veel mensen die dan van de 93 naar de 105 gaan of waar ze makkelijker de eis kunnen halen.

Een wijze les voor de volgende keer, maar een algemene eis op 400 wilks was in dit geval beter/eerlijker geweest. Maar achteraf is natuurlijk makkelijk praten.

Wat ik dan wel vreemd vind is dat Lana Hooiveld, een -63 lifter, de eis met 2,5kg niet heeft gehaald en Henk haar gewoon op de lijst laat staan. Zou echt absurd zijn als ze gewoon mee mag doen.

Dat werkt niet omdat ze niet zoveel lifters willen hebben per klasse.

Ja dat is idd vreemd, het lijkt me dat ze niet mee kan doen

Ben erbij om commentaar te geven op de livestream tijdens het gastoptreden van Wesley Vissert

• Like
Waarderingen: lloydatoni
Dat werkt niet omdat ze niet zoveel lifters willen hebben per klasse.

Ja dat is idd vreemd, het lijkt me dat ze niet mee kan doen
Ik heb Henk hierover ook gemaild en toen is zij van de lijst afgehaald, maar laatst weer terug erbij gezet. Ik ga het anders wel op het NK navragen, maar wil natuurlijk niet het plezier van een 16 jarige verzieken, maar ze heeft die eis gewoonweg niet gehaald.
Ben erbij om commentaar te geven op de livestream tijdens het gastoptreden van Wesley Vissert
HYPE SAMEN MET HYPEBEAST LLOYD BEASTHAAR
Vreemd wat toen de indeling net bekend was stond ze er niet meer op. Nu wel.
Lijkt mij dat je gewoon de eis moet halen.
Inderdaad, anders schrijf ik me de volgende keer ook in :D

Achter de schermen wordt nog druk onderhandeld om Wesly de Kort te laten komen. Die kun je overigens gratis volgen op zijn YouTube kanaal!

• Like
Waarderingen: lloydatoni
Ik heb Henk hierover ook gemaild en toen is zij van de lijst afgehaald, maar laatst weer terug erbij gezet. Ik ga het anders wel op het NK navragen, maar wil natuurlijk niet het plezier van een 16 jarige verzieken, maar ze heeft die eis gewoonweg niet gehaald.

HYPE SAMEN MET HYPEBEAST LLOYD BEASTHAAR

Inderdaad, anders schrijf ik me de volgende keer ook in :D
Heb inmiddels ook maar een mail gestuurd. Eis is eis imo.

• Like
Waarderingen: ProudPizza
Leuk om iedreen daar weer te zien.
En aan alle deelnmers heel veel succes.
Zal ook proberen mij best te doen.
Tot zaterdag en zondag

• Like
Waarderingen: AlexV, Natty87 en ElGranJefe
Sws pak hem als ik shredded ga.

Wilde eigenlijk vragen wat zijn deadlift is maar ben het vergeten :roflol:
20190323_142653.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: floris.sp, Beowulf, Camelus en 4 andere personen
2e dag meegelopen met de doping autoriteiten als assistent. Toch 8 mensen op de 40 gecontroleerd op het NK. @huggybear1968

Behoorlijk positief gestemd toekomstbeeld dan toch binnen de NPB?

• Like
Waarderingen: Beowulf, Fallingout en Natty87
Terug
Naar boven