- Waardering
- 1.237
Staan veel meer dbb-ers in maar niet iedereen is super actief op het forumVan de DBB'ers zie ik alleen @natty87 er in terug, succes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staan veel meer dbb-ers in maar niet iedereen is super actief op het forumVan de DBB'ers zie ik alleen @natty87 er in terug, succes!
Dat was inderdaad in inschatting een jaar geleden, maar er zijn natuurlijk veel mensen die dan van de 93 naar de 105 gaan of waar ze makkelijker de eis kunnen halen.
Een wijze les voor de volgende keer, maar een algemene eis op 400 wilks was in dit geval beter/eerlijker geweest. Maar achteraf is natuurlijk makkelijk praten.
Wat ik dan wel vreemd vind is dat Lana Hooiveld, een -63 lifter, de eis met 2,5kg niet heeft gehaald en Henk haar gewoon op de lijst laat staan. Zou echt absurd zijn als ze gewoon mee mag doen.
Hm, 95 kg op m'n lifts in totaal toevoegen en ik zou me volgend jaar ook kunnen gaan kwalificeren.
Dus ~30 per lift omhoog gaan. Wel een leuk doel voor dit jaar dacht ik zo.
Van de DBB'ers zie ik alleen @natty87 er in terug, succes!
Vreemd wat toen de indeling net bekend was stond ze er niet meer op. Nu wel.Dat werkt niet omdat ze niet zoveel lifters willen hebben per klasse.
Ja dat is idd vreemd, het lijkt me dat ze niet mee kan doen
Ik heb Henk hierover ook gemaild en toen is zij van de lijst afgehaald, maar laatst weer terug erbij gezet. Ik ga het anders wel op het NK navragen, maar wil natuurlijk niet het plezier van een 16 jarige verzieken, maar ze heeft die eis gewoonweg niet gehaald.Dat werkt niet omdat ze niet zoveel lifters willen hebben per klasse.
Ja dat is idd vreemd, het lijkt me dat ze niet mee kan doen
HYPE SAMEN MET HYPEBEAST LLOYD BEASTHAARBen erbij om commentaar te geven op de livestream tijdens het gastoptreden van Wesley Vissert
Inderdaad, anders schrijf ik me de volgende keer ook inVreemd wat toen de indeling net bekend was stond ze er niet meer op. Nu wel.
Lijkt mij dat je gewoon de eis moet halen.
Ik ben ingedeeld voor het Sociaal media en livestream team tijdens het Wesley gastoptreden.Ben erbij om commentaar te geven op de livestream tijdens het gastoptreden van Wesley Vissert
Heb inmiddels ook maar een mail gestuurd. Eis is eis imo.Ik heb Henk hierover ook gemaild en toen is zij van de lijst afgehaald, maar laatst weer terug erbij gezet. Ik ga het anders wel op het NK navragen, maar wil natuurlijk niet het plezier van een 16 jarige verzieken, maar ze heeft die eis gewoonweg niet gehaald.
HYPE SAMEN MET HYPEBEAST LLOYD BEASTHAAR
Inderdaad, anders schrijf ik me de volgende keer ook in
I see what you did there2e dag meegelopen met de doping autoriteiten als assistent. Toch 8 mensen op de 40 gecontroleerd op het NK. @huggybear1968
Behoorlijk positief gestemd toekomstbeeld dan toch binnen de NPB?