XXL Nutrition

no explode en green bulge. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hrvat

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
1.338
Waardering
6
beste mensen,

ik ben sinds vandaag met no explode en green bulge aan de gang (voedingscehma is in orde) nu is mijn vraag vandaag nam ik 2scheppen explode en de normale dosis van 5 green b tabletten , ik kreeg de pomp etc, maar me energie was na 15minuten weg voelde geen rush meer niks, kreeg zelfs moeite met bepaalde oefeningen die voor mij qua gewicht normaal goed te doen zijn,

wat was er aan de hand?

- gewoon over vermoeit?

- no explode en green samen , nemen elkaars werking af?

- indien ik voor training explode neem en na training green bulge , doet de bulge dan nog steeds ze werking als normaal?

b.v.d
 
iemand?:(
 
Het is inderdaad wel zo dat je harder kan doorgaan waardoor je misschien iets sneller uitgeput bent.

Normaal gezien zal dit wel verbeteren en zal je dit probleem niet meer ondervinden.
 
Het is inderdaad wel zo dat je harder kan doorgaan waardoor je misschien iets sneller uitgeput bent.

Normaal gezien zal dit wel verbeteren en zal je dit probleem niet meer ondervinden.

oke:) vandaag neem ik alleen no ex voor de training en green pas erna kijken hoe dat is.

andere meningen nog steeds welkom!
 
ik neem no explode nu een week en ik moet zeggen ik kan echt blijven hard trainen. Ook al ben ik meer dan een uur ver. Het goedje doet bij mij wonderen, kdenk dak afblijf van die prohormonen nu :-)
 
explode werkte bij mij ook als een charm , maar ik werd er gewoon te ****ed up van , ik hou het mooi bij green bulge ,, ga straks nox pump proberen . en dit jaar maar eens stevig wat mass aanzetten
 
green bluge werkt altijd goed bij mij no explode heb ik nog nooit gebruikt
 
explode werkte bij mij ook als een charm , maar ik werd er gewoon te ****ed up van , ik hou het mooi bij green bulge ,, ga straks nox pump proberen . en dit jaar maar eens stevig wat mass aanzetten

noxpump zorgt alleen voor pomp, niet voor massa bro.
 
caffeine + creatine = you know what
 
caffeine + creatine = you know what
zin in coïtus, diarree en gene slaap waardoor ge nog meer zin hebt in coïtus en meer naar de pot moet gaan?
nee ik weet het niet denk ik :-)
 
Ik heb nooit no explode gebruikt maar green bulge werkte voor geen meter bij mij !!!
 
wel raar bij de meest de mensen werkt het prima

Ik reageer ook niet op andere creatines heb een paar verschillende gehad en weinig tot helemaal niets van gemerkt daarom hou ik me puur op eten
 
Vond No-Xplode super!:thumbup:
Was erna blijvend sterker in tegenstelling tot Cell-Tech.
 
Vind NO-Xplode niks! Het werkt wel, ja dat wel. Maar ik heb het gevoel dat ik als een zombie rondloop in de sportschool. Bovendien is het pakken van NO-X. voor de avondtraining een drama als je nog in slaap wil komen.

Neej, ik ben nu op zoek naar een andere booster.....

Maar om even op jou vraag uit te komen. Je moet die shit op een nuchtere maag innemen, anders is de werking minimaal. Welke heb je, van BSN ?
 
Back
Naar boven