AndroidHealthClinic

No Joke preworkout / kan iemand de ingerdiëntenlijst analyseren en een opinie geven?

Bezoekers in dit topic

Is het niet omgekeerd? In Nieuw-Namen, waar mijn grootmoeder vandaan kwam, heb je een huis van de jaren 90 met 3 slaapkamers voor +- 200k. Hier is dat een krot voor afbraak en de grond.
Wij hebben even getwijfeld tussen valkenswaard (eindhoven was al helemaal niet te betalen) of Achel (Belgisch grensgebied gelegen tegen valkenswaard) voor de prijs van een kleine rijtjeswoning hebben we hier (achel)een vrijstaand huis op+10a kunnen kopen met nog wel wat kosten aan maar goed bewoonbaar/degelijke bouw
 
Vrij simpele pre workout met een hoop onzin erin.
Dat verkoop praatje ook zeg.. man man man :roflol:
 
Ik zag deze prewokout op facebook met een redelijke prijs: 30 euro voor 30 doseringen.

  • Beta alanine 4000 mg
  • AAKG 2300 mg
  • Creapure© (100%Creatine) 1595 mg
  • Citrulline base 840 mg
  • Taurine 625 mg
  • L-tyrosine 530 mg
  • Caffeine 80 mg
  • Cayenne powder 10 mg
  • Black pepper powder 5 mg
  • Vitamin B1 1,3 mg 118%*
  • Vitamin B3 16 mg 100%*
  • Vitamin B6 0,9 mg 64%*
  • Calcium 105 mg 13%*
  • Phosphor 50 mg 7%

Hallo Yasmine,

Ik heb deze gekocht en getest.
Persoonlijk vind ik deze goed, caffeine kon (kan altijd) hoger, maar ik kan tenminste na met workout (sneller) in slaap vallen als ik in de avond train. (H.I.T. training)
Als ik extra caffeine nodig heb neem ik een paar tabs of caps, kost niks en je hebt controle over je caffeine inname.
Smaak is niet straf en drink goed weg met niet teveel water.
Als je deze formule bekijk bevat het ingrediënten die je in de meeste voorgemaakte pre- workout mixen zal vinden maar in variante verhoudingen.
Soms met eigen (bedenkelijke) toegevoegde ingrediënten om een unieke formule te creëren.
Aan de hand van deze varianten en toegevoegde ingrediënten kan je uw persoonlijke keuze maken.

Just my 2 cent. :-)
 
Back
Naar boven