MuscleMeat

No more ectomeals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo man das flink balen, succes met het laden ;)
 
Net wezen trainen . Eens kijken of ik veel kracht ben verloren . En ja inderdaad !
De echte weerslag heb ik nu gekregen :
BW=84,3
Ik kom van 91 kg en 1 week ziekte heeft me naar 84,3 gebracht . Sigh.
Het trieste is niet zozeer dat ik zoveel ben afgevallen maar dat ik niet veel KAN eten . Ik heb geen honger en alles wat in mijn maag komt , gaat er onmiddelijk terug uit .
 
MP
2x8x40
5x3x50

Nog wat raises en doodop .
 
Ben je ook droger geworden dan? of is het vooral vocht?
 
Klote, man! Even terug serieus vreten en binnen 2 weken ben je terug sterker dan ervoor!:thumbup:
 
Fullsquat
10x90
8x100
5x110
3x120
2x120 3de fail WTF

???

Frontsquat
3x70
3x70
3x80
2x80 3de fail WTF

???

Gestopt . Dit is superdemotiverend . Heel het jaar werken om je squat oid 5 kg te verhogen , een week ziek worden en opeens terug bij af zijn .
 
Dude, waarschijnlijk ben je wat vocht en vet kwijt en een beetje spiermassa.
Vreet bouw het weer op en zoals Wimpie zegt ben je binnen 2 weken weer de oude.
 
Gewoon doorgaan, waarschijnlijk nog zwak van ziekte. Binnen 2 weken nog eens vergelijken.
 
Nou hoor je het eens van anderen. Had je nu echt pr's verwacht? Ga ff lekker een paar keer trainen zonder verwachtingen, beetje bodybuilden hier en daar, gewoon lekker bezig gaan met wat je goed kan behappen :)
 
Nou hoor je het eens van anderen. Had je nu echt pr's verwacht? Ga ff lekker een paar keer trainen zonder verwachtingen, beetje bodybuilden hier en daar, gewoon lekker bezig gaan met wat je goed kan behappen :)

Inderdaad. Doe ik ook vaak als ik door omstandigheden even wat zwakker ben. Wat hoger in reps, hoog volume, niet tegen failure en dan kan je binnen een week terug knallen.
 
En? Hoe zit dat hier?
Train je nog?
 
Fullsquat
5x90
5x100
5x110
5x115
5x120

Boxsquat (sumo en net onder parallel)
3x100
3x100
3x105
3x105
2x120
2x130

Full Frontsquat
10x80
10x80

Doodop.

Bench
5x60
5x80
3x90
3x95
1x100 2de fail

Kracht is verminderd en vooral LB . UB gaat snel terugkomen .

Incline Bench
8x50
8x60
8x60
8x65

Leg Extensions
4x8

Pushdown
3x8

Lying Triceps Extensions
3x8
 
Eindelijk terug een langdurige training. Dat ziek zijn is uit je lichaam, dus nu terug opbouwen naar de oude gewichten. Thank God voor spiergeheugen, komt allemaal dik in orde kerel!
 
Gaat toch alweer de goede kant op. Blijven doorgaan :thumb:
 
Eindelijk terug een langdurige training. Dat ziek zijn is uit je lichaam, dus nu terug opbouwen naar de oude gewichten. Thank God voor spiergeheugen, komt allemaal dik in orde kerel!

Gaat toch alweer de goede kant op. Blijven doorgaan :thumb:

Jep ! Komt goed .

Pendlay Rows
5x70
5x80
5x85
5x85
5x85
5x85

Quite easy

Front Pully Breed
12,10,8,8,6,6

Cable Row
2x10

Curls
2x8
 
Zie je, komt wel goed. Nadat je ziek bent geweest moet je er echt niet veel van verwachten. Bij mij duurde het ook een tijdje voor ik op het oude niveau weer was.
 
Trainingen worden weer steeds beter, hoeveel weeg je nu?
 
Zie je, komt wel goed. Nadat je ziek bent geweest moet je er echt niet veel van verwachten. Bij mij duurde het ook een tijdje voor ik op het oude niveau weer was.
Hehe ik weet het wel . Gaat met de dag beter . Maar 't is vrij frustrerend te zien hoe snel een lichaam kan aftakelen . (en weer terug kan opbouwen :D)
Trainingen worden weer steeds beter, hoeveel weeg je nu?
Ik weeg rond de 88 kg . Maar ik heb me voorgenomen me daar niet teveel meer mee bezig te houden . Belangrijkste is dat ik sterker word .

Training van vandaag :
MP
2x5x40
7x4x50

Van plan mijn ohp voorrang te geven op mijn bench want die moet omhoog .

De rest van de training was vooral rc-werk en triceps assistance . Heb ook nog wat zitten klooien op zo 'n shoulderpressapparaat . Belachelijke Pantta-stuff .
Vrijdag gaan we deadliften en misschien nog licht squatten .
 
Back
Naar boven