MuscleMeat

No more ectomeals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben zelf ook bezig met Coan DL, en ook ingesteld op +20kg.
Deze week week4 gedaan. Dus 2x1rm, op de gripfailure na lockout op men eerste rep (was overhands) na geen problemen gehad. Voelde zwaar aan ja, maar was wel haalbaar.
Ben wel blij dat er nu 2 rustigere weken aankomen :o

klopt, de problemen komen pas in de laatste weken... eerst weken trokken wij ook nog wel (wel zwaar, maar doable)... het afronden zat er gewoon niet in
 
klopt, de problemen komen pas in de laatste weken... eerst weken trokken wij ook nog wel (wel zwaar, maar doable)... het afronden zat er gewoon niet in

Mja, daar kan ik nog niet over oordelen. Ik laat nog wel weten hoe het gelukt is.
Maar het is wel zo dat met 2x1rm ik hoogstwaarschijnlijk wel al +10kg haal.
Dan kan je natuurlijk ook beginnen denken van enkel eerste 4 weken te doen en nadien te herhalen met iets zwaardere 1rm.
 
Mja, daar kan ik nog niet over oordelen. Ik laat nog wel weten hoe het gelukt is.
Maar het is wel zo dat met 2x1rm ik hoogstwaarschijnlijk wel al +10kg haal.
Dan kan je natuurlijk ook beginnen denken van enkel eerste 4 weken te doen en nadien te herhalen met iets zwaardere 1rm.

Mjah , ik verkies toch een 1RM+10 omdat volgens mij the key van dit schema in het speedliften ligt . Vermits die berekend is op je desired lift , kan het zijn dat die te hoog ligt en je dus niet genoeg snelheid maakt en dat de eigenlijke bedoeling dus aan je voorbijgaat .
 
Squat
8x70
8x90
8x110
5x130
3x140
2x140
3x150 Wraps strak + belt
Vanaf hier singles zonder 'gear'
5x1x140
5x120
4x130
3x130

Frontsquat
5x90
3x100
3x110
1x120
1x120
1x120 Denk PR . Iig met goede vorm . Niet naar voren hangen en goed diep .

Pulltroughs
4x10xfullstack
 
Laatst bewerkt:
Close grip MP , ellebogen vooruit
5x40
5x50
5x60 Kankerzwaar .
4x60 Sigh
3x60 Haha
Heeft geen zin , gewoon lagere weights en gelijkdelijk opbouwen .
3x8x50

Normaal press ik met mijn ellebogen wat breder en mijn grip ook breder . Makkelijke deel is dan onderin . Locken gaat moeilijker . Onderin is die close grip echt superheavy en eens boven mijn neus gaat het easy , ook omdat ik mijn lats er dan onder zet .

Bench
5x60
5x80
5x100 Easy .
4x105 Ow broeder
5x100 Filmpje volgt later
5x100
3x110 4de fail , brutale pijnscheut door het archen :mad::mad::mad:

K*t .

Pullups (breed)
2x8xBW
2x5xBW+10
1x5xBW+6

CG Incline bench
8x50
6x70
8x60
10x60
8x60

Heerlijke oefening . Superzware lockout .

Geen tijd meer voor rows :(
 
Bench
3x110 4de fail , brutale pijnscheut door het archen :mad::mad::mad:

waar? in je rug?

had ik ook wel is toen ik nog zo archte... toen zag ik die wsb seminar en zei dave tate: "trust me, you dont wanna use that arch, ive tried it and it doesnt work"
 
waar? in je rug?

had ik ook wel is toen ik nog zo archte... toen zag ik die wsb seminar en zei dave tate: "trust me, you dont wanna use that arch, ive tried it and it doesnt work"

+1.. die seminar zou verplichte kijkvoer moeten zijn voor serieuze lifter.
 
sterke squat en bench!
 
Je kruipt imo wel raar onder die stang, maar als je zo goed komt te liggen moet je je ding maar doen :thumbs:
 
Zo'n bench hadden ze in men oude gym ook. Hoogte was op zich wel lekker, maar die klote dingen waar je voeten op kunnen zitten nogal in de weg bij sommigen oefeningen. Zitten er ook niet van die gare pinnetjes aan dat ding waar je de stang op terug legt, zodat je de stang vast kunt leggen?
 
Wat een aparte training?
Waarom doe je maar 2 tot 3 hehalingen?


Gr,
SgTmoSsad
 
Back
Naar boven