XXL Nutrition

No more ectomeals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

biggy

check filmenliftsidee thread
 
biggy

check filmenliftsidee thread

Thanks voor je comment . Probleem zit 'm erin dat ik geen mini's heb . Heb enkel lange bands voor squats e.d ... Volgens mij gaat het wel als je die lange blauwe een keertje meer rond de bar wikkelt . Of is dat echt niet aan te raden ? (in de hop deden ze dat wel eens)


Training van vandaag :

Coan Week 4
8x70
4x100
2x120
2x140
1x150
FAIL x 180 Moest dit normaal 2 keer trekken , kreeg hem geeneens van de grond .

Coan heeft dus geen zin meer . Ga niet volgende week opnieuw proberen .

Parallel Boxsquat
8xBAR + groene bands
8x50+green
8x70 + green
8x70 + blauw
8x90 + blauw
5x110 + blauw Tot hier brutale snelheid .
3x120 + blauw

Ik schat een topspanning van 30 kg per blauwe band .

Fullsquats
5x90

Woooh shaky ...

Goed . Dit was de laatste training dan van het jaar . Had liever die Coan uitgedaan maar dat zit er duidelijk niet in . Ik denk dat ik moet concluderen dat ik beter eens een week ga deloaden / rust nemen . Mijn lichaam is moe . Ik ga zaterdag nog een PR proberen pressen op de bench en dan is het een week niets .
Wat ik daarna ga doen zal hoogstwaarschijnlijk iets WSB-achtigs zijn met veel speedwerk (dl,bench,boxsquats) en assistance voor de zwakkere spiergroepen .
Volgend jaar zal er vooral concentratie zijn dus op die zwakke spieren m.n. core,quads,schouders en triceps .
Doelen zijn : bench : 140-145 , squat : 170-175 , DL : 200 , MP:+70 . BW wil ik graag behouden maar dat gaat nooit lukken met mijn brutal dieet .
 
Thanks voor je comment . Probleem zit 'm erin dat ik geen mini's heb . Heb enkel lange bands voor squats e.d ... Volgens mij gaat het wel als je die lange blauwe een keertje meer rond de bar wikkelt . Of is dat echt niet aan te raden ? (in de hop deden ze dat wel eens)
[/I]

mini band = even lang als de small band van ironwoody... ik doe em dus ook altijd 1 keer rondom de dumbbell op de grond en de 2 uiteindes dan om de barbell. alleen die small band levert dan logisherwijs wel veel te veel spanning op op top ;)
 
Gelukkig nieuwjaar iedereen .

Ga volgende week beginnen met WSB . 2 DE dagen en 2 ME dagen . Dat ik een enorme buffel mag worden !
 
Bench
8x60
5x80
3x90
2x100
1x117,5
FAILx130 Godvermiljaar . Failen op locout , ****ing dissapointing . Laatste 10 cm waren er teveel aan . Chest power zit goed , triceps is te gay voor woorden .
1x125 Easy.
3x110
3x115
10x100 PR,lol

Chinups (breed)
4x10xBW PR;lol

Nog curls , pushdowns en triceps extensions .

Weekje deload nu en daarna werken aan mijn zwakheden .
 
Jammer man. Ik weet hoe frustrerend het is, die lock out. Misschien een ideetje om fanatiek floor presses te gaan doen?
 
Jammer man. Ik weet hoe frustrerend het is, die lock out. Misschien een ideetje om fanatiek floor presses te gaan doen?

Dat en boardpresses .


Training van vandaag na een week rust .

PowercleanFirst timer
5x40
5x50
5x60
5x70
2x80 3de rep zat er zeker in maar bij die tweede was mijn techniek al ruk ...
5x70

Filmpje volgt .

Speed sumodead
5x3x120

Frontsquat
4x8x70 Eerste drie met oly greep . Pols totaal verkankerd , heb de laatste gefilmd maar die is met gaygrip.

Pullthroughs
4x10xfullstack

Abs Rope Pushdowns
2x30

Ab Machienbrol
3x10

Calf raises met 2 stops
4x10

Nice . Powerclean blijft er zeker in . Graag commentaar op mijn techniek .
 
Je powerclean lijkt meer op een deadlift. Je moet niet van in het begin snelheid maken, pas wanneer je minimum de helft over je knieën heen ben moet je echt gaan pullen. Het is ook niet zo duidelijk op het clipje te zien maar ik denk dat je je schouders achter de bar houdt (zoals bij een deadlift), terwijl je hier net het omgekeerde moet doen.

Maar voor een eerste keer viel het best mee. Zou gewoon lager gewicht (60-70kg) nemen en eerst op de techniek oefenen.
 
Je powerclean lijkt meer op een deadlift. Je moet niet van in het begin snelheid maken, pas wanneer je minimum de helft over je knieën heen ben moet je echt gaan pullen. Het is ook niet zo duidelijk op het clipje te zien maar ik denk dat je je schouders achter de bar houdt (zoals bij een deadlift), terwijl je hier net het omgekeerde moet doen.

Maar voor een eerste keer viel het best mee. Zou gewoon lager gewicht (60-70kg) nemen en eerst op de techniek oefenen.

Is het een idee van ook hangcleans te doen dan ?
 
Is het een idee van ook hangcleans te doen dan ?

Toen ik leerde powercleanen (onder begleiding) moest ik de eerste trainingen vooral letten op de benen. Dus ga in juiste beginpositie, zoveel mogelijk je schouders over de bar en toch je benen diep gebogen, en strek dan heel langzaam je benen tot de bar op de juiste plaats zit, en dan pullen.. zo leer je beter om het verschil in snelheid/versnelling te zien, en leer je de deadlift houding af.

Hangcleans hielpen ook wel bij mij, maar ik zou eerst een paar trainingen gewoon van de grond oefenen zoals ik net schreef, en hangcleans van zodra dat je voelt waar je net moet versnellen.
 
Zoals ik al in ander topic zei; je ironworks aan doen. ;) Die had jij toch?
 
Toen ik leerde powercleanen (onder begleiding) moest ik de eerste trainingen vooral letten op de benen. Dus ga in juiste beginpositie, zoveel mogelijk je schouders over de bar en toch je benen diep gebogen, en strek dan heel langzaam je benen tot de bar op de juiste plaats zit, en dan pullen.. zo leer je beter om het verschil in snelheid/versnelling te zien, en leer je de deadlift houding af.

Hangcleans hielpen ook wel bij mij, maar ik zou eerst een paar trainingen gewoon van de grond oefenen zoals ik net schreef, en hangcleans van zodra dat je voelt waar je net moet versnellen.
Oke thanks for the advice .
Zoals ik al in ander topic zei; je ironworks aan doen. ;) Die had jij toch?
Vergeten :rolleyes:
 
Bw=94,9:eek:

Speedbench
8x3x50 + band (30 kg topspanning oid)

Brutale snelheid .

http://www.youtube.com/watch?v=FltlVc_eDvw

Db ohp
12x24
10x26
8x28
8x30

Nice .

Wide pullups
1x6xBW
4x10xBW

Cable seated rows
4x10x100

Facepulls
3xhighrep

Ez bar curl
4x10

Nice and easy training . Donderdag boxsquatten , sldl's e.a.
 
Is die DB OHP met 1 of 2 handen en zittend of staand?
 
why not? ook niet one arm?

denk dat je jezelf onderschat hiero ;)

Mijn core zal het de komende weken hard genoeg te verduren krijgen met m'n huidig schema . Bovendien zijn mijn doelen PL-gericht en heeft m'n ohp momenteel geen voorrang . Verder mis ik sowieso massa op mijn delts om echt zwaar te gaan pressen . Eerst dat dus rechttrekken :rolleyes:
 
Low boxsquat Dik stuk onder parallel (+-20cm). Vandaag in een andere gym getrained . Setup met bands was onmogelijk . Had in dat rack eerst een opstelling gemaakt met groene bands . Ik pak die bar uit dat rack en ik heb dat hele ding mee :roflol:
8x60
8x80
3x100
3x120
3x130
1x140 (filmpje volgt later)
3x120
3x120

Pinsquat (5cm boven navel)
5x100
5x120
5x140
3x150
fx160 Haha . Leeg.

Sldl
5x5x100

Leg extensions
5x8

Donkey Calf Raise
4x10
 
Back
Naar boven