MuscleMeat

No more ectomeals (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Squat , attg lowbar
opwarmingslul
6x4x125

Oke . In combinatie met de dl van woensdag kan ik nu voorspellen dat komende weken het wel pittig gaat worden . ;)

Bank
opwarmk*t
6x2x110

Pendlay
8x80
6x100
5x110 PR
4x115

Strict .

Band pullaparts
3x20xblauw

Calf raises
3x18
 
Netjes, Mooie PR ook!
 
Hmm goed nieuws en slecht nieuws . Het goede nieuws is dat ik 29 maart een week op vakantie ga en het slechte nieuws is dat dat midden in mijn routine valt . Nu is de vraag : wat doe ik het best ? Start ik na de vakantie gewoon terug bij week 5 (dus opnieuw) of hervat ik het schema bij de zesde week ?
 
Hmm goed nieuws en slecht nieuws . Het goede nieuws is dat ik 29 maart een week op vakantie ga en het slechte nieuws is dat dat midden in mijn routine valt . Nu is de vraag : wat doe ik het best ? Start ik na de vakantie gewoon terug bij week 5 (dus opnieuw) of hervat ik het schema bij de zesde week ?

hoe lang is je vakantie?

en wat word het voor vakantie? volledig naar de tering of gewoon een nette met goeie meals etc?
 
hoe lang is je vakantie?

en wat word het voor vakantie? volledig naar de tering of gewoon een nette met goeie meals etc?

1 week .
Gewoon strandvakantie dus normaal gezien gaat het er rustig aan toe gaan :)
 
tjah, misschien ff de week waar je achterbleef opnieuw over doen ofzo?
 
Of misschien gewoon een paar keer gaan pompen potverdomme!!!!!
 
zie post hier boven voor beste input
 
Ik zou de week gewoon overdoen.
 
Zal waarschijnlijk de week nog eens overdoen .
Vandaag genadeloos gepompt en gezien ik gisteren niet kon heb ik de doelen van vrijdag en maandag behaald vandaag en ga ik donderdag deadliften .

Squat
Opwarminsbrol
6x5x125 Volume PR

Bench
opwarming
6x5x110 Volume PR

Seated row
5x10x100

DB row
3x18x46

Strict en met deadstop . Brutaalste pomp ever .
 
haha volgende week 6x6!!!! the horror!!! :D
 
Mooie pr's, goede squats!
 
Nette training. Die rows zijn ook helemaal niet slecht
 
Mooie pr's, goede squats!

Nette training. Die rows zijn ook helemaal niet slecht

Thanks . Thanks . Kan beter . Er zijn helaas geen zwaardere db's maar ik blijf het doen want ik hou echt van de oefening .


OT : Ik heb de training van vandaag moeten uitstellen omdat er op werk iemand onverwachts ziek is geworden en ik dus moest vervangen . Ook morgen heb ik geen mogelijkheid om te trainen omdat ik van 10 tot 22 uur moet werken . Zaterdag dan wel tijd maar weet niet of dat zo snugger is met komende week op komst (bench,dl en squat 6x6) :(
 
Thanks . Thanks . Kan beter . Er zijn helaas geen zwaardere db's maar ik blijf het doen want ik hou echt van de oefening .


OT : Ik heb de training van vandaag moeten uitstellen omdat er op werk iemand onverwachts ziek is geworden en ik dus moest vervangen . Ook morgen heb ik geen mogelijkheid om te trainen omdat ik van 10 tot 22 uur moet werken . Zaterdag dan wel tijd maar weet niet of dat zo snugger is met komende week op komst (bench,dl en squat 6x6) :(

Nou kon het toch niet laten om even te gaan pompeh .


Conventional DL , pronated grip
1x12x70
1x10x90
1x3x110
6x5x155 Volume PR

Bench
1x8x50
1x6x70
1x4x90
1x1x100
6x2x110

Dit is echt te makkelijk . Maandag 6x6x110 en de week erop 5x5x115 . Aan het eind van de 9 weken zou ik 135 moeten kunnen drukken .

BW-meting
93,8

Wide pullups
24xBW
10xBW+10
8xBW+20
20xBW

Seated db ohp
8x28
8x30
6x32
5x34

DB row
3x8x46

Band pullaparts
3x20xblauw

Dit is echt extreem lekker voor der gezondheid van mijn schouders . Merk echt een verbetering . Pijntjes die ik vroeger af en toe had zijn weg .
 
Vandaag gekozen om geen 6x6 te doen op bench . Dit is mijn laatste heavy bench en daarna vertrek ik op reis . Na mijn reis pak ik mijn schema gewoon terug op . Uitstel is in dit geval geen afstel ! Heb mezelf echter niet telleurgesteld want ik voelde me goed vandaag op training en had erg goed gegeten afgelopen dagen . Dit resulteerde dus in een aantal PR's ...

BW
95,6 :roflol:

ATTG squat , lowbar
6x2x130

Easy as pie .

Bench
2x8x60
1x5x80
1x5x100
1x2x110
1x2x120
3x2x125 Volume PR . Easy .
2x1x130 PR!!!
1x8x105

125 was tng en ging heel erg vlot . Bij 130 pauseerde ik telkens even . Kont op de bank en voeten op de grond . Niet lang genoeg gepauseerd voor een wedstrijd maar dat boeit niet . 135 zit er dus in .

Pendlay
8x70
8x90
6x100
6x110
4x115
4x115 Volume PR

Seated DB ohp
8x30
6x32
4x36 PR , leeg .

Band pullaparts
3x20xblauw

Heerlijke training .
 
Back
Naar boven