MuscleMeat

No more ectomeals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwz Tjok "There aint no calories in there".
 
Waarom zonder augurk? Augurken zijn juist vet lekker op zo'n sappige, licht aangebrandde en veel te zoute burger met kwak!

Augurk is vies . Heel die burger smaakt daarnaar . Liever de smaak van rot 3de keuzevlees .


Btw nog geconsumeerd:
-2 magnesiumcaps
-liter bier
-4 pistolets met Italiaanse ham
-spaghetti met spinazie , tomaten en kalfsvlees
-carbonade met puree
 
Laatst bewerkt:
Food today :
-creatine
-250 g havermout
-100 g whey
-3 boterhammen met hesp
-800 g macaroni met kaas en ham
-liter melk
-zo meteen paardenvlees met aardappelpuree en rapen

Squat
opw
1x1x150
1x1x160
5x1x165
1x2x150
3x1x150

Bench
opw
8x1x130

Row met ds
opw
5x5x110

Mooi . Nu rust tot dinsdag .
 
Verder die dag nog frieten gegeten , een bickyburger , bitterballen , vleesballen en kippets . En minstens 10 bier :rolleyes:
 
Vandaag nog 2 glazen rode wijn , liter melk en verder :
-risotto met asperges en handgepelde garnaal
-garnalensoep
-hertenfilet met witloof , appel , kroketjes
-kaasschotel met houthakkersbrood
 
Hehehe wat kan jij vreten zeg niet normaal....

Lekker bezig kerel!
 
Vandaag :
-liter vers geperst fruitsap
-liter melk
-100 g havermout
-banaan
-50 g whey
-300 g ravioli met kalfsvlees en spinazie
-200 g pasta met varkenslende , tomaat en wederom spinazie
-300 g paardensteak
-2 bier
 
Squat
opw
5x5x150 PR

Nu terug afbouwen , bedoeling is om intensiteit van hieraf met singles op te drijven en de 5x5 sessie minder zwaar te maken .

Bench
opw
5x5x115

Idem .

Pendlay Row
opw
3x5x100
1x3x120
1x5x120

Food :
-100 g havermout
-banaan
-160 g wheightgainer (whey , haver , l-glutamine , creatine , etc etc )
-bord pasta met 300 g kabeljauw en erwtjes

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Kleine update van mn fysiek . Sta weer wat vetter dan een paar weken terug :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dikke rug :) en zo vet sta je toch niet ?

Nee gewoon iets vetter dan tevoren :)


Verder nog gesmuld :
-pladijs met friet en salade
-pasta met 2 garnaalkroketjes
-100 g walnoten
-3 bier
 
op die onderste foto sta je dan wel als een zoutzak erbij ook.. waarom niet een decent shot?

wel goeie wijde rug
 
op die onderste foto sta je dan wel als een zoutzak erbij ook.. waarom niet een decent shot?

wel goeie wijde rug

Thanks , wel wou een relaxed pose ... Weeg nu terug rond de 93 in de ochtend (3 kg minder dan een maand geleden) en heb nu terug dezelfde stats . Wil nog steeds heel graag die 200 squat en 150 bench voor het eind van het jaar . Op zich zeker mogelijk maar dan moet ik zien wat ik doe in Thailand . Vertrek binnen twee weekjes voor 18 dagen en ga daar rondtrekken . Weet helemaal nog niet wat dat qua voeding gaat betekenen ginder .
 
Vandaag :
-8 pistolets met kaas
-liter melk
-weightgainer

Vanavond dinertje voor een maat van mij en ik ga koken . We eten rogvleugel , sintjakobsschelpen en patrijs . :)
 
Wat een eten jonge, niet alleen de hoeveelheid maar ook het soort! je was chefkok toch?

Mooi log verder.
 
Thanks , wel wou een relaxed pose ... Weeg nu terug rond de 93 in de ochtend (3 kg minder dan een maand geleden) en heb nu terug dezelfde stats . Wil nog steeds heel graag die 200 squat en 150 bench voor het eind van het jaar . Op zich zeker mogelijk maar dan moet ik zien wat ik doe in Thailand . Vertrek binnen twee weekjes voor 18 dagen en ga daar rondtrekken . Weet helemaal nog niet wat dat qua voeding gaat betekenen ginder .

Dat gaan katabole dagen worden, maar dat is het wel waard lijkt me.
 
Wat een eten jonge, niet alleen de hoeveelheid maar ook het soort! je was chefkok toch?

Mooi log verder.
Jup , chefkok . Als ik moet werken , ben ik blij met alles wat ik kan eten . Ik heb het vaak te druk om mezelf iets te maken , dus ik steun veel op whey en havermoutshakes . Op mijn vrije dagen wil ik enkjel het beste van 't beste eten . :)

Dat gaan katabole dagen worden, maar dat is het wel waard lijkt me.

Ik ga me op zich wel laten verwennen dus qua eten gaat dat meevallen maar de hoeveelhjeid alcohol ... You know , je werkt je een heel jaar te pletter om mensen goed eten te geven , als je dan vrij hebt wil je zelf geen poot uitsteken en de beste shit voorgeschoteld krijgen . Thailand is cheap en voor geld doen ze daar alles . Dus als ik zeg ik wil nu Langoest op dit prachtige strand , dan gaan ze die voor mij halen en klaarmaken .:D:D:D
 
Nette krachtstats!

Ik las toevallig net even je logje , moest wel even lachen in het begin. Meest hardcore gym van antwerpen HOP en dan de website met het logo en daaronder : Binnenkort ook ZUMBA !!! :D
 
Back
Naar boven