XXL Nutrition

no more kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niet doen: DUUUUR.
Geloof niet in die onzin.. het zijn gewoon goedkope ingrediënten die voor veel geld worden verkocht.
Gewoon normaal eten in flinke hoeveelheden naar binnen werken!

Espi, die net als de zuunige Zeeuwen niet te veel geld kwijt wil aan supplementen!
 
Originally posted by Esperantisto
niet doen: DUUUUR.
Geloof niet in die onzin.. het zijn gewoon goedkope ingrediënten die voor veel geld worden verkocht.
Gewoon normaal eten in flinke hoeveelheden naar binnen werken!

Espi, die net als de zuunige Zeeuwen niet te veel geld kwijt wil aan supplementen!

Idd, luister naar de mensen hier.. De feiten bewijzen het voor mij genoeg. Lekker de buik rond eten is volgens mij de beste manier om massa te kweken. Veel beter dan die dure poedertjes.

;)
 
Volldedig mee akkoord, de 2 supplementen die ik gebruik (whey en creatine) kosten mij zo al immens veel
ik ga geen geld gaan verspillen aan een zoveelste 'revolutionair' middeltje
 
Ik eet 4 bakken kwark per dag en drink 2 shakes dat "alleen" al is goed voor 270 gram eiwitten. Ik weeg 95 kilo dus dat is eigenlijk al voldoende. Maar belangrijk is dat je deze eiwitten gelijkmatig verdeeld over de dag.
 
Originally posted by gladiator
Ik eet 4 bakken kwark per dag en drink 2 shakes dat "alleen" al is goed voor 270 gram eiwitten. Ik weeg 95 kilo dus dat is eigenlijk al voldoende. Maar belangrijk is dat je deze eiwitten gelijkmatig verdeeld over de dag.

Met alle respect gladiator, maar is dat niet wat te eenzijdig?
Of lukt het je daarmee ook?;)
 
Originally posted by Bracke


Met alle respect gladiator, maar is dat niet wat te eenzijdig?
Of lukt het je daarmee ook?;)

Ja je moet je eiwitten niet alleen uit magere kwark halen maar ook uit muslie, kip, eieren, vissoorten zoals tonijn, zalm, gerookte makreel ect.

Steve
 
Originally posted by Bracke






OK

:D Hé Bracke doe eens wat aardiger, straks krijgt die jongen nog een verkeerd beeld van ons :D
 
Originally posted by Big Steve


:D Hé Bracke doe eens wat aardiger, straks krijgt die jongen nog een verkeerd beeld van ons :D


Uuh? Aardiger? Doe ik iets verkeerd???
 
Dan zou ik gewoon ongelofelijke schijterij krijgen met alleen bakken kwark en shakes :spaz: :D
 
Back
Naar boven