AndroidHealthClinic

NO-more Mr. Maagd Guy. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

VStreet

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
3.515
Waardering
2
So he, het is er dan toch van gekomen.
Na jaren naturel te leven, en nu pas lichamelijk en mentaal klaar voor mijn eerste kuurtje heb ik gisteren in butt cheek numero 1 250mg test en in butt cheek numero 2 200mg geprikt...en dit 10 weken lang. Gevolgd door de gebruikelijke nakuur maar hier ben ik nog niet zeker van dus ga ik hier ff mee wachten.

Geen frontload, geen kickstart, just plain test en deca.
Voor de rest zitten er bij de supplementen Kre-Alkalyn, Whey, Dextrose en HGH22 en Proviron in aanslag (voor het geval dat).

Stats zullen in mijn sig te zien zijn.

Let's rock.....
 
sweet ... ik ben benieuwd ;)
 
succes! Kun je geen huidige stats zetten? gewicht,bf en lengte? Ik weet het verschil staat er al maar om te weten of je met 90kg of 80kg begint en op welke lengte.
 
187 cm - 83 kg - 12% DOEL: 93 kg (kwaliteitsspier)

Moet wel zeggen dat ik het laatste half jaar gespendeerd heb om kwaliteitsspieren te krijgen, ik woog 90, zag er buffer uit maar ben nu veel meer tevreden over mezelf. Ook al lijkt het een verschil ik ga op bf% en spiegel af om KWALITEIT te verkrijgen.
Kilo's maken niet zo veel uit voor mij maar zijn louter van indicatieve waarde..
 
Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp heb je de test en de deca apart gezet in elke bil ? of niet ?

waarom niet samen opgetrokken en in één bil gezet ?
dat zal je een hoop onnodige en soms pijnlijke prikjes schelen.
 
lol, dacht dat het een logje was naar je echte ontmaagding... :o

maare, succes! :thumb: [vind je stats wel wat aan de lage kant om te beginnen]
 
Ik zit er niet veel mee in om die twee prikken te krijgen. Bedoeling was om alles in een inject te doen maar dit lijkt me om één of andere reden 'veiliger' en controleerbaarder.
 
lol, dacht dat het een logje was naar je echte ontmaagding... :o

maare, succes! :thumb: [vind je stats wel wat aan de lage kant om te beginnen]

Is ook zo maar gaandeweg cutperiode vond ik dat ik beter ontwikkelde en werd ook contenter van mezelf. Liever kuren op 83 en 12% dan op 90 en 17%. Hoop dat ik er goed aan gedaan heb. ;)
 
lol, dacht dat het een logje was naar je echte ontmaagding... :o

maare, succes! :thumb: [vind je stats wel wat aan de lage kant om te beginnen]

Die moet nog komen :rolleyes:
 
Ik zit er niet veel mee in om die twee prikken te krijgen. Bedoeling was om alles in een inject te doen maar dit lijkt me om één of andere reden 'veiliger' en controleerbaarder.

nee hoor : olie + olie = blijft olie

en zeker met de hoeveelheden die jij injecteert zal dat geen enkel verschil uitmaken.

iedereen doet het zo, dan kan je ook mooi elke keer van bil afwisselen.
stel dat je een keer op je ene poot niet meer kan staan van de pijn, dan heb je je andere nog om op te steunen.

je zal wel nog op je beslissing terugkomen als je met 2 stijve pijnlijke billen zit ;)

iig : veel succes met je kuur, ga ik zeker volgen :)
 
Ik zit er niet veel mee in om die twee prikken te krijgen. Bedoeling was om alles in een inject te doen maar dit lijkt me om één of andere reden 'veiliger' en controleerbaarder.

is juist niet veiliger...

2x prikken is dubbel zo veel kans op een infectie, raken van ader of bloedvat.

2x prikken is ook dubbel zo veel littekenweefsel creeëren, waar je misschien later in je kuur toch een beetje last van gaat krijgen.

niet moeilijk doen en gewoon in 1 bil prikken...
 
nee hoor : olie + olie = blijft olie

Ja, van dat principe ben ik uitgegaan maar er toch op terug gekomen.

niet moeilijk doen en gewoon in 1 bil prikken...

Je zal wel gelijk hebben maar zoals bij vele dingen wil ik het zelf ondervinden.
Nu weet ik dus ook dat, na eerste inject, de test een branderig gevoel geeft en vandaag ook beurs aanvoelt en van de deca daarentegen heb ik niets gevoeld en vandaag ook niet. Niet dat dat zo'n groot voordeel is om te weten maar toch... Thanks anyway. ;)
 
Ja, van dat principe ben ik uitgegaan maar er toch op terug gekomen.



Je zal wel gelijk hebben maar zoals bij vele dingen wil ik het zelf ondervinden.
Nu weet ik dus ook dat, na eerste inject, de test een branderig gevoel geeft en vandaag ook beurs aanvoelt en van de deca daarentegen heb ik niets gevoeld en vandaag ook niet. Niet dat dat zo'n groot voordeel is om te weten maar toch... Thanks anyway. ;)

Wat jij wil, nogmaals het is veel makkelijker en veiliger om in 1 bil te prikken.
 
Kent iemand het begrip ''needlefreak''?

Ik zou het ook in 1 bil doen, maar heb ook periodes gehad dat ik per spulletje een nieuwe spuit pakte. Het is je eerste kuurtje, dus geniet van de momenten, zou ik zeggen...
 
Is ook deels een angst die overwonnen is denk ik. Als kind en adolescent zelfs scheet ik in mijn broek van de gedachte aan een spuit alleen al. Liever arm of been verliezen aan koud vuur dan een prikje (en nee, niet bij wijze van spreken...echt AFKAPPEN die handel, alsof dat zonder prikken gaat :rolleyes:). Die tijd is dus duidelijk voorbij.:cool:
 
Is ook deels een angst die overwonnen is denk ik. Als kind en adolescent zelfs scheet ik in mijn broek van de gedachte aan een spuit alleen al. Liever arm of been verliezen aan koud vuur dan een prikje (en nee, niet bij wijze van spreken...echt AFKAPPEN die handel, alsof dat zonder prikken gaat :rolleyes:). Die tijd is dus duidelijk voorbij.:cool:

hahahah had ik ook man .ik heb in me laten snijden bij de dokter in me hiel daar had ik een megga wrat zitten daar moest een prik in om het te vedoven en dat wou ik niet .oke zij hij doe je tanden maar op elkaar hahahaha pijn dat het deed hehehe maar geen spuit er in .nu wil ik niet anders meer :D
 
Suc6 bro en maar hopen dat je veel kilo's erbij gaat krijgen :thumbs:
 
Leuk, dezelfde als mijn eerste kuurtje. Heeft me toen 5 kg netto opgeleverd. Succes ie geval!
 
veel succes maar doe het gewoon in een spuit zou ik zeggen scheelt je de helft van het prikken...
 
enjoy the pain ;)
 
Back
Naar boven