AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

Bezoekers in dit topic

Ja is nog maar sinds een paar dagen dat die zo sterk is.
Het is een machine, normaal seated maar ik sta recht.
1 arm tussen het bankje en borst zodat ik iets meer kan strekken.

row1.jpg
Je ziet er ouder uit dan ik had verwacht.
 
Ja is nog maar sinds een paar dagen dat die zo sterk is.
Het is een machine, normaal seated maar ik sta recht.
1 arm tussen het bankje en borst zodat ik iets meer kan strekken.

row1.jpg
Mijn zus zei ooit over dat ding dat als je 60kg per kant doet dat je dan sws roids gebruikt :roflol: :roflol: Heb toen wel een beetje moeten lachen aangezien ik ze toen ook al makkelijk met 40kg deed en mezelf nou niet echt dicht bij mn natty max zie zitten:o
 
Mijn zus zei ooit over dat ding dat als je 60kg per kant doet dat je dan sws roids gebruikt :roflol: :roflol: Heb toen wel een beetje moeten lachen aangezien ik ze toen ook al makkelijk met 40kg deed en mezelf nou niet echt dicht bij mn natty max zie zitten:o
Ik had ook nooit gedacht dat dit zou lukken eigenlijk, 2 schijven van 20 met iets erbij vond ik er vet uitzien maar opeens gaat het makkelijk.
3 platen zien er wel bruut uit :p
 
Mijn zus zei ooit over dat ding dat als je 60kg per kant doet dat je dan sws roids gebruikt :roflol: :roflol: Heb toen wel een beetje moeten lachen aangezien ik ze toen ook al makkelijk met 40kg deed en mezelf nou niet echt dicht bij mn natty max zie zitten:o

Maak daar maar 100 van:haha:
 
Ik had ook nooit gedacht dat dit zou lukken eigenlijk, 2 schijven van 20 met iets erbij vond ik er vet uitzien maar opeens gaat het makkelijk.
3 platen zien er wel bruut uit :p
jaa man vind ik ook altijd. Wel jammer dat ik nu naar een andere basic-fit ga, want daar hebben ze deze niet. Is een van de enige dingen die ik mis van de oude gym :(
 
Trouwens wel echt buffe arm man!!
 
Lekker man, goeie bic's
 
In een andere fitness getraint, 100x beter... Juist jammer dat t zo ver is.
Ook een nieuw PR! Was niet de bedoeling maar oke...

't Zag er zo uit:
Loopband paar minuutjes

Deadlift:
Het was een dunnere soepele bar MET kartel, nog nooit gehad.
Stretchen
Opwarmingsets
Andere sets
1x185 PR :clap:
Daarna nog 2x5x160 gedaan denk ik

Lying leg curl:
voelt zóveel beter dan seated... Na 2 setjes voel ik ze al serieus.
3x10x?
+ dropset

Dat was 't al :') Had achteraf gezien beter ook nog kuiten gedaan.

:wave:
 
Sorry voor de late follow Robin. Goed dat jij mij er persoonlijk aan herinner om te liken :trollface:
 
Had geen zin in de training, desondanks een goeie training gehad.

't Zag er zo uit:
buikspier kon ik niet doen omdat er een school was...

Benchpress:
5x5x82.5
laatste set was allemaal paused, vrij happy :)

One arm row:
1x10x40
2x10x60
2x10x40

Low incl DB chest press:
10x14 ff opwarmen
8x24
8x26
8x30
8x20 full stretch + hold

Rear delt flyes:
3x10x?

Dat was 'm :)

:wave:
 
Ben je van plan PL-wedstrijden te doen in de toekomst? Als ik zie wat je voor jouw leeftijd en gewicht Squat en Deadlift, is dat echt way above average.
 
Ben je van plan PL-wedstrijden te doen in de toekomst? Als ik zie wat je voor jouw leeftijd en gewicht Squat en Deadlift, is dat echt way above average.
In Sha Allah

Ik zou het wel graag eens proberen, maar dan sowieso niet dit jaar of volgend jaar. Oké, je moet niet kijken naar anderen maar wie wil nu als laatste eindigen?
Imo is het verschil tussen een 18 jarige en 23 jarige veel te groot dus misschien als ik 20 ben en alles nog goed gaat...

Edit: en zo spectaculair zijn mijn lifts niet meer...
Junioren in de -83 Belgische records zijn:
SQ: 212.5
BP: 165
DL: 240
 
In Sha Allah

Ik zou het wel graag eens proberen, maar dan sowieso niet dit jaar of volgend jaar. Oké, je moet niet kijken naar anderen maar wie wil nu als laatste eindigen?
Imo is het verschil tussen een 18 jarige en 23 jarige veel te groot dus misschien als ik 20 ben en alles nog goed gaat...

Edit: en zo spectaculair zijn mijn lifts niet meer...
Junioren in de -83 Belgische records zijn:
SQ: 212.5
BP: 165
DL: 240

Als jij doorzet dan kom jij ook aan deze gewichten.... inşallah :flexgrin:
 
doorbulken naar de -120 komaan lets get big

daar hebben die andere junioren niet van terug

omdat er hoogstwaarschijnlijk max 3 mensen in de -120 en 120+ zitten en je gegarandeerd een podiumplek binnensleept
 
Ben je van plan PL-wedstrijden te doen in de toekomst? Als ik zie wat je voor jouw leeftijd en gewicht Squat en Deadlift, is dat echt way above average.

Met dat gevoel zit ik ook al een poosje deze log te bekijken... Waar gaat dit heen met onze Robin? :lifter:
 
Gemixte gevoelens over de training van vandaag... Knee sleeves vergeten -.-

't Zag er zo uit:
loopband
stretchen

Squat:
5x145
4x145 de bar rolde naar achter, teveel naar voor terug gerold en zo balans verloren...
4x145
3x145

Moest ik mijn knee sleeves hebben ging het wel nét gelukt zijn.

Extra, legpress ter compensatie van mindere squats:
vanaf 5x150kg tot 5x400kg

Standing calf raise in smith:
10x30
10x45
10x45 full stretch + hold
10x45 + 10x30 + 10x15
failure x 15

Wow... Calf pump, nog nooit standing calf raise gedaan maar echt super! Ik ga op m'n 2 legdays eens standing en de andere dag seated doen.

Bulgarian split squat:
10x18
10x20
10x20

Nu hopen dat VOLGENDE week wel alles in orde is om squats fatsoenlijk te kunnen doen...
In de volgende fase van m'n powerlift ga ik terug squatten na een rustdag. Véél beter.

Calf gainz:
Screenshot_20200117-162447_Gallery.jpg

:wave:
 
Goeie training.

't Zag er zo uit:
Captain chair: 2x10 +8kg
Ab crunch: 10x87.5 10x95

Lat pulldown:
1x10x23.5
1x10x26.5
1x08x26.5 oof... jammer
2x10x23.5

Seated DB shoulder press:
1x10x22
2x10x26
1x8x26 + 3x20 (lange hold) + 2x14 (lange hold), kapot...

Seated cable row:
1x10x67
2x10x77
1x10x67
1x8x57 lange hold

HS iso lateral shoulder press: schijt toestel.
10x15
10x30
10x35
8x35 + 8x30 + 5x15

Afgesloten met wat biceps, begin na die paar weken dat ik biceps echt train toch al een beetje te zien denk ik...

Picca:
2UcIANr.jpg

:wave:
 
goeeeee bezugggg
 
Back
Naar boven